Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træningsfaciliteter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af FFM Se indlæg
    Men Er der så ikke noget med det skal igennem fredningsnævn og kommunenen inden de må gøre noget?
    Der er vel forholdsvis mange m2 under tag i Ådalen. Jeg synes da det lyder sært hvis fredningsnævn osv kan komme ind over en indvendig renovering, men det er der helt sikkert klogere hoveder end mit der ved en hel del om. Jeg kan sagtens forestille mig at det bliver vanskeligt i fht. fredningsnævn osv. hvis der er et ønske om at rive dele, eller hele det bestående ned og bygge nyt
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Der er vel forholdsvis mange m2 under tag i Ådalen. Jeg synes da det lyder sært hvis fredningsnævn osv kan komme ind over en indvendig renovering, men det er der helt sikkert klogere hoveder end mit der ved en hel del om. Jeg kan sagtens forestille mig at det bliver vanskeligt i fht. fredningsnævn osv. hvis der er et ønske om at rive dele, eller hele det bestående ned og bygge nyt
      Kan heller ikke forestille mig at fredningsnævnet har noget med det indvendige at gøre, og du har helt ret der vil være rigtig mange m2, rigeligt til træningscenter og alle andre facilliter.

      Ved ikke hvor svært det er at få lov til at bygge nyt hvis man holder det i samme stil og volume. Ofte er det meget dyrt at renoverer, kan forstillle mig at samtlige rumindellinger skal ændres. Så alt varme el osv skal totalt renoveres.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        Der er vel forholdsvis mange m2 under tag i Ådalen. Jeg synes da det lyder sært hvis fredningsnævn osv kan komme ind over en indvendig renovering, men det er der helt sikkert klogere hoveder end mit der ved en hel del om. Jeg kan sagtens forestille mig at det bliver vanskeligt i fht. fredningsnævn osv. hvis der er et ønske om at rive dele, eller hele det bestående ned og bygge nyt
        Havde faktisk slet ikke overvejet at bibeholde "strukturen" og så bygge op indvendigt. Men så er der selvfølgelig muligheder.

        Comment


          Sakset fra regnskabet :
          “Faciliteter

          I februar 2017 oplyste Odense Kommune, at en aftale mellem Odense Kommune og Odense Sport & Event A/S for perioden 2013-2017 vedrørende grundlejen til Arena Fyn, muligvis ikke opfylder gældende regler på det offentlige område.
          Ifølge aftalen skal Odense Kommune i perioden betale 1.700 t. kroner i grundleje til Odense Sport & Event A/S. Beløbet for 2017 er faktureret med ikke betalt af Odense Kommune. Beløbet indgår i tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser. For yderligere information henvises til note 34.
          Odense Sport & Event A/S er uenig i Odense Kommune s fortolkning af aftalen, og der forhandles om en løsning. På nuværende tidspunkt er situationen ikke afklaret, og det gælder også eventuelle konsekvenser som følge heraf.”
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Sakset fra regnskabet :
            “Faciliteter

            I februar 2017 oplyste Odense Kommune, at en aftale mellem Odense Kommune og Odense Sport & Event A/S for perioden 2013-2017 vedrørende grundlejen til Arena Fyn, muligvis ikke opfylder gældende regler på det offentlige område.
            Ifølge aftalen skal Odense Kommune i perioden betale 1.700 t. kroner i grundleje til Odense Sport & Event A/S. Beløbet for 2017 er faktureret med ikke betalt af Odense Kommune. Beløbet indgår i tilgodehavender fra salg og tjenesteydelser. For yderligere information henvises til note 34.
            Odense Sport & Event A/S er uenig i Odense Kommune s fortolkning af aftalen, og der forhandles om en løsning. På nuværende tidspunkt er situationen ikke afklaret, og det gælder også eventuelle konsekvenser som følge heraf.”
            Afslutter det her forlig ikke sagen omkring leje? https://www.fyens.dk/modules/mobile/...icleid=3238412

            Comment


              Kan ikke huske hvornår regnskabet blev underskrevet .. men man opgiver en potentiel indtjening på 17 mio frem mod 2027 for at slippe for at tilbage 1,7 i 2017 ... så har man enten ikke haft en stærk sag eller stærk forhandler ...

              Men pointen var mere at det måske er svært at få trumfet noget igennem med den ene hånd hvis der er en tvist i den anden ...
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                Kan ikke huske hvornår regnskabet blev underskrevet .. men man opgiver en potentiel indtjening på 17 mio frem mod 2027 for at slippe for at tilbage 1,7 i 2017 ... så har man enten ikke haft en stærk sag eller stærk forhandler ...

                Men pointen var mere at det måske er svært at få trumfet noget igennem med den ene hånd hvis der er en tvist i den anden ...
                Tror nu ikke at OSE gav afkald på de penge med god vilje. De havde ikke noget valg da det var en lost cause

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Tror nu ikke at OSE gav afkald på de penge med god vilje. De havde ikke noget valg da det var en lost cause
                  Ja, de tolkede jo en tekst på en helt absurd måde ... det var ret åbenlyst snyd.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Tror nu ikke at OSE gav afkald på de penge med god vilje. De havde ikke noget valg da det var en lost cause
                    Altså.. de havde ikke en stærk sag ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Altså.. de havde ikke en stærk sag ..
                      Hvem?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Hvem?
                        OB .... “ så har man enten ikke haft en stærk sag eller stærk forhandler ...”
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                          OB .... “ så har man enten ikke haft en stærk sag eller stærk forhandler ...”
                          De havde uden tvivl en lorte sag. Både på papiret og i medierne

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            De havde uden tvivl en lorte sag. Både på papiret og i medierne
                            og måske en svag forhandler oveni.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              og måske en svag forhandler oveni.
                              Måske. Meeeeen mon ikke at Thorborg har været med på sidelinien og trukket i de fleste tråde...

                              Comment


                                Det er et langt 1.kvartal ... mon der er vrøvl med byggetilladelsen?

                                Comment

                                Working...
                                X