Oprindeligt indsendt af SU1978
Se indlæg
Jeg ved at Jack og resten af folkene har kastet sig med åben pande lige ind i fan-involvering, så denne debat tror jeg ikke gør det mindste for dem. Hvis man vil åbenhed og dialog, så er det her jo kun rimeligt. Jeg ved helt ærligt ikke hvorfor det lige blev Morten og jeg der blev trukket op af langesidehatten. Jeg svarede ret kritisk på et par stadionundersøgelser og kom med nogle indspark til hvordan langsiden kunne "løftes". Det samme tror jeg Morten gjorde.
Nu er det hele stadig meget nyt, så vi må se hvordan samarbejdet bliver. En vigtig lille pointe er, at der selvfølgelig sidder fire andre i panelet med udgangspunkt i Stiften og de grupperinger der skaber stemningen på stadion. De er for mig kernen i stadionoplevelsen, og der hvor det største fokus skal ligge i Fanpanelet, efter min mening. Ikke at langsiden er ligegyldig, men jeg tænker vi er et OK mix.
Jeg har ikke noget mod debatten, og jeg fornemmer heller ikke, at det er nogle hårde personangreb på Morten og jeg. Synes vel at det er en meget rimelig reaktion på udvælgelsen af os.
Igen, det er svært at skrive sig ud af, at vi ikke er kritiske nok i panelet. Det er jeg personligt slet ikke i tvivl om, for jeg kender både Morten og min egen tilgang til kritik.
Men igen - tingene er ikke statiske. Jeg føler mig på ingen måde mere berettiget til at sidde der end nogen anden OB'er, så hvis det bliver indspist eller uden kritisk sans, finder man helt sikkert nogle andre på et tidspunkt.
Det er jo nemt for mig at sige, men det vigtigste for mig, er som du skriver Søren, at det nu institutionaliseres og bliver en synlig handling.
Comment