Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanpanel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
    Hov hov, vi sad faktisk nogle fans med omkring bordet i 11-12 og var med til at beslutte nogle af aktiviteterne omkring jubilæet. Desværre var vi allerede på det tidspunkt på vej til at gå tør for kræfter, så vi aldrig fik det ud af det vi skulle.
    Forklejner ikke nogen, og siger på ingen måde, at jeg har opfundet den dybe tallerken, men kan jo kun bidrage til debatten fra mit perspektiv af, og det har jo altid været som forholdsvis selvkørende idemand, så mit indspark var for at belyse nogle af de processer, der har været, set fra mit perspektiv.

    Det interessante er, at fodboldforretninger har nogle ekstremt engagerede fans, måske de mest engagerede "kunder" der findes, hvis vi nu skal bruge de begreber, og samtidigt er klubberne ekstremt dårlige til at lytte til deres fans og effektuere de tiltag som de kommer med, ja de ser vel nærmest sig selv som truet af disse fans, i hvert fald er det en svær udfordring for dem. Enhver anden udbyder af underholdning, ville jo med kyshånd tage imod disse fans, og udnytte deres ideer til fulde. Men i fodboldverden modarbejder man nærmest kundernes interesser, og så undrer man sig bagefter over, at folk de forsvinder.

    Det må være den her særlige blanding af amtørkultur og forretning der forvirrer billedet.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
      Jeg tror du har ret i, at man kan undgå noget af den unødvendige og unuancerede negative energi hvis man har fansene tættere på. Det er trods alt sværere at skrive, tænke og sige dårligt om nogen man har et godt forhold til, og det er ofte nemmere at forstå beslutninger, der træffes, hvis man kender til mellemregningerne.

      Det er jo også hele argumentet for f.eks. at tillade romerlys - hvilket ville skabe en helt anden ansvarsfølelse på tribunerne, hvis man gjorde det ordentligt.

      Men jeg mener nu uanset, at en del flere fans burde tænke over effekten af deres handlinger - altid at afveje om det man tænker, siger og gør i sidste ende er til klubbens bedste, eller bare noget man gør for sin egen skyld/fordi man i afmagt har brug for at placere et ansvar og lignende.
      Men fodbold er følelser, og det taler til menneskers håb og drømme om store oplevelser og skaber samtidigt en forbindelse i menneskers liv mellem fortid, nutid og fremtid, og er dermed meget identitetsskabende for folk.

      Derfor er det vigtigt, at klubben inddrager og kommunikerer ordentligt med sine fans, på den grundlæggende præmis, at det baserer sig på følelser, det er ikke fornuft og pragmatisme, og man kan ikke forvente, at folk leger spindoktorer på deres klubs vegne. OBs problem med sure fans, falder i høj grad tilbage på dem selv, fordi OBs kommunikation i bund og grund henvender sig til sponsorerne, når de f.eks. skal udmelde målsætninger om placering mv. det skal jo korrespondere med de beløb, som de afkræver sponsorerne, og det budget sponsorerne er med til at finansiere. Men det er en pragmatisk og fornuftig argumentation, der bygger på nogle forretningsmæssige logikker, men det er helt og aldeles i uoverensstemmelse med fankulturen.

      Klubben ligger hvor den har redt, fordi den i høj grad har talt ned til sine fans, og i meget meget lang tid ignoreret den kultur og de impulser og ressourcer, som der ligger i fankulturen. Hvis de mennesker bliver inddraget, i et konstruktivt samarbejde, hvor også de mennesker, som er ansat i klubben, tænker på klubbens bedste, så ville alle parter få en langt større forståelse for hinanden, og kritikken vil blive helt anderledes. Fans vil på den ene side føle sig mere ansvarlige for det arbejde der foregår i klubben, føle sig inddraget og forstå processerne bedre. De ansatte vil også opleve større ydmyghed overfor, hvad det vil sige, at være i en fodboldklub, hvor meget historien, omgivelserne og kulturen betyder, og i langt højere grad se udover lønningsposen alene. Så alle parter har brug for hinanden, for at skabe en helhed og en fælles forståelse, som ville kunne udløse enorme ressourcer, men det kræver også, at kommunikationen og kulturen bliver lidt vildere, mere uregerlig, vanskeligere at styre, men det er en pris, man må være villig til at betale.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Forklejner ikke nogen, og siger på ingen måde, at jeg har opfundet den dybe tallerken, men kan jo kun bidrage til debatten fra mit perspektiv af, og det har jo altid været som forholdsvis selvkørende idemand, så mit indspark var for at belyse nogle af de processer, der har været, set fra mit perspektiv.

        Det interessante er, at fodboldforretninger har nogle ekstremt engagerede fans, måske de mest engagerede "kunder" der findes, hvis vi nu skal bruge de begreber, og samtidigt er klubberne ekstremt dårlige til at lytte til deres fans og effektuere de tiltag som de kommer med, ja de ser vel nærmest sig selv som truet af disse fans, i hvert fald er det en svær udfordring for dem. Enhver anden udbyder af underholdning, ville jo med kyshånd tage imod disse fans, og udnytte deres ideer til fulde. Men i fodboldverden modarbejder man nærmest kundernes interesser, og så undrer man sig bagefter over, at folk de forsvinder.

        Det må være den her særlige blanding af amtørkultur og forretning der forvirrer billedet.
        True shit SU.. For OB har det ihvertfald været sådan...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
          Tænkte også det var lidt spøjst med to tidligere ansatte - hvordan er man lige nået frem til det? Men altså, der er to uofficielle. Både Simon og Kasper er uofficielle. Og mon ikke Brix godt kan sige fra? :)
          Jeg er rigtig spændt på hvad Fanpanelet kan bidrage med. Jeg vil sige her, (uden at sige for meget) at det for mig ligeså meget er alt det andet rundt om, vi skal glæde os til. De grundlæggende tanker omkring klubbens sjæl, identitet og fællesskab omkring klubben er nye og smårevolutionerende. Fanpanelet bliver en ting, men det bliver al det som fællesskabet kan få til at eksplodere omkring klubben, som bliver fantastisk. Jeg håber, at alle dem der af forskellige årsager har fået mindsket deres drivkraft og passion, langsomt finder gløden igen. Der er nye tider på vej - og vi skaber dem sammen. Et af mine mantraer er, at der skal være handling bag ordene, man skal kunne mærke og se, at tingene vitterligt er anderledes. Ikke flere slogans tak :-)

          Jeg glæder mig over at være inviteret ind i panelet, men jeg synes faktisk at OB bør videreudvikle på, at det kun er Morten og jeg der repræsenterer langside-fanen. Vi er måske for ens? Jeg har allerede prikket til min faste sidekammerat på langsiden gennem mange år Rasmus Parsum. Så måske vi kan få lidt flere med ind over på et tidspunkt, tænker ikke det er et panel der sidder der på livstid :-) ?

          At Morten og jeg er tidligere ansatte fornemmer jeg egentligt bare gør, at vi taler ud af posen fra første sekund. Jeg har ikke set meget til hverken Jack Jørgensen eller Morten Skov de sidste 8 år, så det er ikke nogen kaffe/venneklub. Vi svinger heldigvis godt, mender bliver 110% nørdet OB, omgivelsernes værdi/potentiale, kommunikation, forhold til fans, oplevelsen på stadion, samhørighed med klubben osv. Rigtig mange af de ting og problematikker, som I skriver om i denne tråd.

          Men lad os se hvordan vi kan udvikle på det. Jeg lover, jeg nok skal sige "fra" hvis der kommer sager der kræver den slags :-). Jeg tror min mangeårige chef i OB vil kunne skrive under på jeg kunne være ret besværlig til tider på de interne linjer - det var nogen gange svært at være OB-fan først og fremmest og så skulle holde på formerne som ansat.

          Nu skal Morten og jeg heldigvis dyrke vores OB-fanatisme i podcasten, og det er forhåbentligt med en masse af jer. Hvis vi bliver for bløde, og begynder at spinne løs må i hugge til os.

          For mig gælder det samme i både podcast og panel - det fornemmer jeg klart også gælder for de andre. Vi er der ikke for at få en gratis Carlsberg Kildevæld eller se en skybox indefra. Vi kommer alle med vores passion - helt ufiltreret og for klubbens bedste. Det har de gode folk i OB luret :-)

          JJ-Baumspieler a.k.a. Peter Brix :-)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
            Jeg er rigtig spændt på hvad Fanpanelet kan bidrage med. Jeg vil sige her, (uden at sige for meget) at det for mig ligeså meget er alt det andet rundt om, vi skal glæde os til. De grundlæggende tanker omkring klubbens sjæl, identitet og fællesskab omkring klubben er nye og smårevolutionerende. Fanpanelet bliver en ting, men det bliver al det som fællesskabet kan få til at eksplodere omkring klubben, som bliver fantastisk. Jeg håber, at alle dem der af forskellige årsager har fået mindsket deres drivkraft og passion, langsomt finder gløden igen. Der er nye tider på vej - og vi skaber dem sammen. Et af mine mantraer er, at der skal være handling bag ordene, man skal kunne mærke og se, at tingene vitterligt er anderledes. Ikke flere slogans tak :-)

            Jeg glæder mig over at være inviteret ind i panelet, men jeg synes faktisk at OB bør videreudvikle på, at det kun er Morten og jeg der repræsenterer langside-fanen. Vi er måske for ens? Jeg har allerede prikket til min faste sidekammerat på langsiden gennem mange år Rasmus Parsum. Så måske vi kan få lidt flere med ind over på et tidspunkt, tænker ikke det er et panel der sidder der på livstid :-) ?

            At Morten og jeg er tidligere ansatte fornemmer jeg egentligt bare gør, at vi taler ud af posen fra første sekund. Jeg har ikke set meget til hverken Jack Jørgensen eller Morten Skov de sidste 8 år, så det er ikke nogen kaffe/venneklub. Vi svinger heldigvis godt, mender bliver 110% nørdet OB, omgivelsernes værdi/potentiale, kommunikation, forhold til fans, oplevelsen på stadion, samhørighed med klubben osv. Rigtig mange af de ting og problematikker, som I skriver om i denne tråd.

            Men lad os se hvordan vi kan udvikle på det. Jeg lover, jeg nok skal sige "fra" hvis der kommer sager der kræver den slags :-). Jeg tror min mangeårige chef i OB vil kunne skrive under på jeg kunne være ret besværlig til tider på de interne linjer - det var nogen gange svært at være OB-fan først og fremmest og så skulle holde på formerne som ansat.

            Nu skal Morten og jeg heldigvis dyrke vores OB-fanatisme i podcasten, og det er forhåbentligt med en masse af jer. Hvis vi bliver for bløde, og begynder at spinne løs må i hugge til os.

            For mig gælder det samme i både podcast og panel - det fornemmer jeg klart også gælder for de andre. Vi er der ikke for at få en gratis Carlsberg Kildevæld eller se en skybox indefra. Vi kommer alle med vores passion - helt ufiltreret og for klubbens bedste. Det har de gode folk i OB luret :-)

            JJ-Baumspieler a.k.a. Peter Brix :-)
            Det lyder sååå godt hvad du skriver og er helt optimistisk at der udvikler sig noget nyt i OB.
            Der var ja allerede en fantastisk input omkring AGF-kampen i sidste efterår da fanscenen rykkede tilsammen for en kæmpe fælles aktion. At klubben opgriber det nu og ser fansene "på øjehøjde" og ikke kun som kunder/konsumenter men som ægte del af OB og værdi parter glæder mig så meget.
            Tror på at der kommer nye tider.
            En gang Odense - altid Odense!
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
              Jeg er rigtig spændt på hvad Fanpanelet kan bidrage med. Jeg vil sige her, (uden at sige for meget) at det for mig ligeså meget er alt det andet rundt om, vi skal glæde os til. De grundlæggende tanker omkring klubbens sjæl, identitet og fællesskab omkring klubben er nye og smårevolutionerende. Fanpanelet bliver en ting, men det bliver al det som fællesskabet kan få til at eksplodere omkring klubben, som bliver fantastisk. Jeg håber, at alle dem der af forskellige årsager har fået mindsket deres drivkraft og passion, langsomt finder gløden igen. Der er nye tider på vej - og vi skaber dem sammen. Et af mine mantraer er, at der skal være handling bag ordene, man skal kunne mærke og se, at tingene vitterligt er anderledes. Ikke flere slogans tak :-)

              Jeg glæder mig over at være inviteret ind i panelet, men jeg synes faktisk at OB bør videreudvikle på, at det kun er Morten og jeg der repræsenterer langside-fanen. Vi er måske for ens? Jeg har allerede prikket til min faste sidekammerat på langsiden gennem mange år Rasmus Parsum. Så måske vi kan få lidt flere med ind over på et tidspunkt, tænker ikke det er et panel der sidder der på livstid :-) ?

              At Morten og jeg er tidligere ansatte fornemmer jeg egentligt bare gør, at vi taler ud af posen fra første sekund. Jeg har ikke set meget til hverken Jack Jørgensen eller Morten Skov de sidste 8 år, så det er ikke nogen kaffe/venneklub. Vi svinger heldigvis godt, mender bliver 110% nørdet OB, omgivelsernes værdi/potentiale, kommunikation, forhold til fans, oplevelsen på stadion, samhørighed med klubben osv. Rigtig mange af de ting og problematikker, som I skriver om i denne tråd.

              Men lad os se hvordan vi kan udvikle på det. Jeg lover, jeg nok skal sige "fra" hvis der kommer sager der kræver den slags :-). Jeg tror min mangeårige chef i OB vil kunne skrive under på jeg kunne være ret besværlig til tider på de interne linjer - det var nogen gange svært at være OB-fan først og fremmest og så skulle holde på formerne som ansat.

              Nu skal Morten og jeg heldigvis dyrke vores OB-fanatisme i podcasten, og det er forhåbentligt med en masse af jer. Hvis vi bliver for bløde, og begynder at spinne løs må i hugge til os.

              For mig gælder det samme i både podcast og panel - det fornemmer jeg klart også gælder for de andre. Vi er der ikke for at få en gratis Carlsberg Kildevæld eller se en skybox indefra. Vi kommer alle med vores passion - helt ufiltreret og for klubbens bedste. Det har de gode folk i OB luret :-)

              JJ-Baumspieler a.k.a. Peter Brix :-)
              Med de rigtige intentioner kommer man langt. Og det lyder det til du har.. Jeg håber at i og vi får succes med det nye tiltag..

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                Din udlægning er enkel, men også unuanceret, vil jeg mene. Selvfølgelig kan der være en modsætning mellem den negativitet, der skabes på forum og andre steder og den positive energi, der kan leveres på stadion. Ligesom i alle andre grupper kan såvel positive, som negative energier blive til dynamikker, der gør det svært at forblive saglige, nuancerede, se tingene fra flere perspektiver osv. Og det er selvfølgelig rigtig mange, der har svært ved at stoppe en positiv tanke ved porten til stadion.

                Det er min erfaring fra snart 20 år med stemningsskabende aktiviteter, at vi som fans har en kæmpe indflydelse på spillerne, på kampene, på klubben og på mange flere ting, hvis vi ellers var klar over hvilke muligheder vi har. Ligesom jeg derfor er helt enig med dig i, at alle klubber burde sadle radikalt om i deres forhold til fansene, så mener jeg også at en del fans mangler at indse og forholde sig til det ansvar.

                Det er meget svært at tage fans seriøst, der det ene øjeblik kan svine spillere til for at være lejesvende og råbe ingen over klubben og det næste øjeblik at have besluttet sig for hellere at ville gå fra stadion før en kamp er slut, synge hånlige sange til spillerne eller noget tredje.

                Var vi kommet bagud med Randers havde vi formentlig aldrig nærmet os en sejr i dén kamp, og der havde ikke været meget positiv energi fra tribunerne.
                Der er også rigtigt mange, der rent faktisk kan mønstre en positiv tanke, når de går fra forum til stadion. I den sidste ende tror jeg mere på tanken om, at hvis noget fungerer; så fungerer det, fordi de rette folk er tilstede, på det rette tidspunkt. Det betyder, i princippet, at vi kunne være åh så positive; åh så stemningsskabende, og i den sidste ende vil resultatet stadig være det samme, om vi så var hoppet i den modsatte grøft.

                Det er ikke det samme, som at du ikke kan eller har ret i, at vi også har et ansvar at leve op til, men jeg fastholder, at det er meget svært at leve op til det ansvar; når der er nogen andre, der ikke tager sin del af det, der er hovedansvaret. Jeg vil anerkende at bølgerne har gået og går højt; også for højt, men i den sidste ende, vil jeg påstå at der kan foretages valg på direktionsgangene, der har langt mere indflydelse på, hvor vi ender henne i tabellen, end der kan fra fanside.

                For mig er fodbold først og fremmest følelser; og jeg arbejder ud fra devisen, at jeg var her for 25 år siden og vil også være her, når der er gået 25 år. Det er mig, de skal behage; ikke den anden vej rundt; automatisk. De skal gøre sig fortjent til min respekt. Støtten får de i hver eneste kamp, på stadion; hvor det tæller; og det er ikke bare indbildning, at sådan opererer rigtigt mange fans også. Det er ikke "os", der skræmmer fans væk fra stadion i hobetal; ved at skrive simple ord på et debatforum. Vores opgave som fans er at støtte dem på kampdage; sørge for at vi kan fange fans, der dukker op på stadion og få dem, ad den vej, til at komme igen. Resten er helt op til "klubben", som består af folk, der på det givne tidspunkt er ANSAT i min klub, til at leve op til det ansvar. De er IKKE lig med "klubben". De er de folk, der er ansat til at skubbe navnet OB fremad.

                Jeg gør mit ansvar; i det store hele: Dukker op til kampene, bliver helt til slut, uanset hvordan det går. Synger med, når jeg kan. Hverken buh'er eller pifter af spillerne (Kun af lederne, der svigter). Den del som alle bør leve op til, når de er på stadion. For dér tæller støtten.

                Så kan vi diskutere det rigtige i at forum har så stor indflydelse, også til den negative side, som nogen gerne vil påstå; i det syvende sidste, betyder de ord herinde ikke nær så meget som ledelsesbeslutninger omkring valg af spillere og taktik - plus kvaliteten af vores faciliteter, gør. Og intet du kan sige eller gøre får mig til at ændre på det udgangspunkt, fordi for mig er det den rene sandhed.

                Vi eksisterer for at gøre kampdagene sjovere - at give spillerne på dagen det ekstra skud vitaminer; og igennem al den negativitet, der har været herinde, så vil jeg stadig mene, at vi trods alt har givet en god støtte. De største mishagsytringer på stadion er blevet vendt mod ledelsen - ikke spillerne.

                Ja - hvis vi var kommet bagud mod Randers havde vi formentlig aldrig nærmet os en sejr - men det ville ikke skyldes støtten eller mangel på samme, der så evt kunne være fulgt i kølvandet på et baklænsmål - det ville skyldes den generelle tilstand i OB; hvor truppen ikke er god nok til at svare tilbage på modgang; uanset om vi så sang uafbrudt i 90 minutter.

                Den positive energi skabes af evnen til at levere. Og hvis man ikke kan levere, fordi én eller anden tosse har skrevet ét eller andet på et debatforum, så mener jeg seriøst vedkommende burde finde sig et andet arbejde. Og vokse et par nosser. Og evt bruge de nosser til at begynde at lukke munden på de unuancerede brokhoveder; i stedet for konstant at give "os" brændstof.

                Det er bare så typisk dansk at pakke spillerne ind i vat - i stedet for at sige: Gå nu ud og vis de fjolser, at de tager fejl. I stedet for "Åh, uha nej, stakkels pus; ChrisOB siger vi er talentløse; det må han da ret i; snøft snøft". Fuck nej. Gå ud og luk min store kæft - for jeg gør det ikke frivilligt. Den skal lukkes. Og det blev den i mandags. For now.

                Imens nyder jeg den positive energi den sejr og den nye fanpanel giver mig; indtil jeg får set, hvad de har at bringe i morgen; hvor vi sikkert bliver en pæn del striwer; nu med anderledes forventninger efter en på alle måder vellykket premiere. Hvor mange gange har vi ikke bygget en positiv energi op - bare for at se den blive smadret af ugidelighed på banen - upåagtet den flotte støtte?

                Så jeg gentager: Gå ud og luk min store kæft. Imens bakker jeg fuldt op om panelet; og glæder mig som et lille barn til, hvad morgendagen bringer. Min negativitet bliver brugt til at fodre min passion; og jeg lever op til mit ansvar. Nu er det spillernes tur.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #38
                  Til Peter Brix.
                  Har du været på forummet med et andet navn tidligere.
                  Undskyld mit perfide spørgsmål men er du mon hentet ind af klubben for at hjælpe med fanstyring eller hvad det nu kan kaldes.
                  Uanset tyder det på at kunne blive et godt initiativ. Men det vigtigste er stadig spillet og resultaterne.
                  PS.klokken er 23 hvor jeg befinder mig de næste 2 uger.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    Til Peter Brix.
                    Har du været på forummet med et andet navn tidligere.
                    Undskyld mit perfide spørgsmål men er du mon hentet ind af klubben for at hjælpe med fanstyring eller hvad det nu kan kaldes.
                    Uanset tyder det på at kunne blive et godt initiativ. Men det vigtigste er stadig spillet og resultaterne.
                    PS.klokken er 23 hvor jeg befinder mig de næste 2 uger.
                    Kunne du ikke godt tage et skridt tilbage og se hvad det rent faktisk ender med, inden du begynder at slynge om dig med personlige beskyldninger mod nogen der rent faktisk involverer sig i klubben? Det er ret usmageligt at beskylde folk for at være købt og betalt, uden at have nogen form for bevis andet end mavesure fornemmelser...

                    Modviljen mod ledelsen herinde kammer nogle gange over i noget, der ligner full-blown paranoia.
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #40
                      Hehe Hej Tåhyler - nej til begge dele. 😂 - du må mistænke mig for hvad som helst - det er helt ok. Men tro mig, der er ingen grund til at folde sølvpapirshatten denne gang.

                      Jeg er fan af OB som dig og jeg tror bare tingene bliver bedre herfra - derfor den positive mine. Hvis du er lidt skeptisk - hører du ikke et eneste ondt ord herfra. Det kan jeg sagtens følge.

                      Lad os se hvordan det hele bliver ført ud i livet 👍🏻

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af jj-baumspieler Se indlæg
                        Hehe Hej Tåhyler - nej til begge dele. 😂 - du må mistænke mig for hvad som helst - det er helt ok. Men tro mig, der er ingen grund til at folde sølvpapirshatten denne gang.

                        Jeg er fan af OB som dig og jeg tror bare tingene bliver bedre herfra - derfor den positive mine. Hvis du er lidt skeptisk - hører du ikke et eneste ondt ord herfra. Det kan jeg sagtens følge.

                        Lad os se hvordan det hele bliver ført ud i livet 👍🏻
                        Bare for en god ordens skyld - jeg er Morten. Det er ikke hemmeligt overhovedet. Jeg var såmænd med til at udvælge moderatorerne for flere år siden, så måske har de længe været klar over, hvem der gemte sig bag dette tag. :-)
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Kunne du ikke godt tage et skridt tilbage og se hvad det rent faktisk ender med, inden du begynder at slynge om dig med personlige beskyldninger mod nogen der rent faktisk involverer sig i klubben? Det er ret usmageligt at beskylde folk for at være købt og betalt, uden at have nogen form for bevis andet end mavesure fornemmelser...

                          Modviljen mod ledelsen herinde kammer nogle gange over i noget, der ligner full-blown paranoia.
                          Jeg er enig i, at beskyldningerne som fremsættes er unødigt hårde, men finder det en overvejelse værd, at man vælger to personer, som har været ansat i klubben før, og fremstiller dem som helt almindelige sæsonkortholdere, så kan godt forstå, hvis nogen tænker sit. Jeg har sagt højt, hvad jeg mener er betænkeligt ved det, selvom jeg da personligt er ret overbevist om, at Peter Brix f.eks. har sine meningers mod og har hjertet på rette sted. Jeg synes alligevel, det omgærder projektet med en vis grad af utroværdighed, og jeg gad f.eks. godt høre, hvad der ligger til grund for udvælgelsen?

                          Havde jeg stået for det her panel, havde også udvælgelsen været en mere åben proces, hvor folk måske kunne ansøge om en plads, nu fremstår det en anelse konstrueret.

                          Det er absolut ikke ment som et personligt angreb, og jeg tror også godt, at Morten og Peter kan tåle debatten, og tak for indspar iøvrigt, men synes godt, man kan tillade sig, at være lidt kritisk.

                          Men jeg kan godt lide, at det institutionaliseres, og er et skridt på vejen mod større åbenhed og dialog, men kritisk stillingtagen og debat er nu altid godt, så længe det er konstruktivt.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            True shit SU.. For OB har det ihvertfald været sådan...
                            Jeg synes, man i lige så høj grad kan diskutere, om folk i klubben og ledelsen, altid gør det rigtige for klubben, også ift. kommunikation og stemning.

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Jeg er enig i, at beskyldningerne som fremsættes er unødigt hårde, men finder det en overvejelse værd, at man vælger to personer, som har været ansat i klubben før, og fremstiller dem som helt almindelige sæsonkortholdere, så kan godt forstå, hvis nogen tænker sit. Jeg har sagt højt, hvad jeg mener er betænkeligt ved det, selvom jeg da personligt er ret overbevist om, at Peter Brix f.eks. har sine meningers mod og har hjertet på rette sted. Jeg synes alligevel, det omgærder projektet med en vis grad af utroværdighed, og jeg gad f.eks. godt høre, hvad der ligger til grund for udvælgelsen?

                              Havde jeg stået for det her panel, havde også udvælgelsen været en mere åben proces, hvor folk måske kunne ansøge om en plads, nu fremstår det en anelse konstrueret.

                              Det er absolut ikke ment som et personligt angreb, og jeg tror også godt, at Morten og Peter kan tåle debatten, og tak for indspar iøvrigt, men synes godt, man kan tillade sig, at være lidt kritisk.

                              Men jeg kan godt lide, at det institutionaliseres, og er et skridt på vejen mod større åbenhed og dialog, men kritisk stillingtagen og debat er nu altid godt, så længe det er konstruktivt.
                              legender
                              siden 1887

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                                legender
                                Haha enough said - det er et smukt kriterie for udvælgelse - stærk duo :-)

                                Comment

                                Working...
                                X