Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    ... også miiiig.
    Yes. Koret er snart stort..

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Tillad mig at sige at den hetz af EFB var jeg også efter ... det er fedt at få ret :D. (men okay det kan stadig gå galt for dem, de nye ser bare gode ud ... håber det kan åbne folks øjne for at oprindelsen er ligegyldig :). ).
      Indtil de scorede igår lignede det lort. Så fik de sgu vinger.
      Jeg tror stadig at de løber ind i nogle gevaldige øretæver og bliver en stor part af nedrykningsspillet

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Indtil de scorede igår lignede det lort. Så fik de sgu vinger.
        Jeg tror stadig at de løber ind i nogle gevaldige øretæver og bliver en stor part af nedrykningsspillet
        Aaaah, de var klart bedst i stort set hele 2. halvleg og de nye spillere viste åbenlyse kvaliteter.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Yes. Koret er snart stort..
          Men i virkeligheden var vi jo super tilfredse. Det siger Vice-overnarrehatten. Fyr dem begge. Inkompetente løgnere.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Aaaah, de var klart bedst i stort set hele 2. halvleg og de nye spillere viste åbenlyse kvaliteter.
            Nu scorede de jo så også få minutter ind i 2.halvleg hvor jeg også sagde at de fik vinger efterfølgende

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Men i virkeligheden var vi jo super tilfredse. Det siger Vice-overnarrehatten. Fyr dem begge. Inkompetente løgnere.

              MvH ChrisOB
              Jeg var personligt i ren ekstase

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Yes. Koret er snart stort..
                Ja der var en del der nærmest blev set på som i ledtog med djævlen i sommers...

                Hvis nogen var i ledtog med djævlen var det vel nærmere omvendt... djævlen sad på min ene skulder og forsøgte at overtale mig med "Jo kom nu, det skal nok gå. Bare smil og lal med, så kører det... Lyserød forever" 😈
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                  Ja der var en del der nærmest blev set på som i ledtog med djævlen i sommers...

                  Hvis nogen var i ledtog med djævlen var det vel nærmere omvendt... djævlen sad på min ene skulder og forsøgte at overtale mig med "Jo kom nu, det skal nok gå. Bare smil og lal med, så kører det... Lyserød forever" 

                  Comment


                    Siden Zohore blev solgt har jeg og andre med bare en nogenlunde fodboldforstand indset, at det var en katastrofe, at angriber nr 3 var hr Mikkelsen. Nu er hr Mikkelsen sendt til mere oplagte græsbaner og Jesper Hansen har stadig ikke skaffet en oplagt angriber.

                    For år tilbage havde jeg følgende signatur: et hold uden angribere er ikke et rigtigt hold.

                    Den er stadig ikke feset ind.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Altså, jeg vil gerne medgive, at jeg dukkede op til første kamp med en forsigtig tro på, at nu hvor KN havde sammensat sit eget hold, så havde han nok en god ide med det, og mon ikke en mestertræner ved bedre....Den tro forsvandt efter første kamp, hvor jeg kunne konstatere, at der ikke var nogen ny plan, og at de spillere, som KN havde troet på, som jeg ikke kendte for godt, ikke var bedre end de der havde forladt os.

                      Jeg vil også gerne tvivle på, om nogen herinde havde forudset, at vi ville ligge så dårligt på nuværende tidspunkt?

                      Men uanset hvor opitmistisk man har været i sommerpausen, kan jeg ved god grød ikke se, hvorfor det skal være argument for noget som helst? fordi man vælger at tro på nogle menneskers udmelding, og bagefter konstaterer, at virkeligheden ikke svarer til løfter, så må man ikke være kritisk og utilfreds og ytre sig? det forstår jeg simpelthen ikke, nogen mennesker mener, er et argument for noget som helst? selvfølgelig må man blive skuffet og vred og utilfreds, når det man bliver lovet, ikke bliver indfriet.

                      BASTA!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Altså, jeg vil gerne medgive, at jeg dukkede op til første kamp med en forsigtig tro på, at nu hvor KN havde sammensat sit eget hold, så havde han nok en god ide med det, og mon ikke en mestertræner ved bedre....Den tro forsvandt efter første kamp, hvor jeg kunne konstatere, at der ikke var nogen ny plan, og at de spillere, som KN havde troet på, som jeg ikke kendte for godt, ikke var bedre end de der havde forladt os.

                        Jeg vil også gerne tvivle på, om nogen herinde havde forudset, at vi ville ligge så dårligt på nuværende tidspunkt?

                        Men uanset hvor opitmistisk man har været i sommerpausen, kan jeg ved god grød ikke se, hvorfor det skal være argument for noget som helst? fordi man vælger at tro på nogle menneskers udmelding, og bagefter konstaterer, at virkeligheden ikke svarer til løfter, så må man ikke være kritisk og utilfreds og ytre sig? det forstår jeg simpelthen ikke, nogen mennesker mener, er et argument for noget som helst? selvfølgelig må man blive skuffet og vred og utilfreds, når det man bliver lovet, ikke bliver indfriet.

                        BASTA!
                        Der var ingen, der havde forestillet sig, at vi skulle komme til at være næst-sidst, da sæsonen gik i gang. Men jeg vil sige, at efter at have set Lyngby køre rundt med os i en 50 minutter i kamp 2; der sagde jeg direkte til min sidemand "Det dér er et nedrykkerhold" (Altså os) Og siden har jeg ikke været synderligt overrasket over, at vi ligger dér vi gør. Det er ganske enkelt vores niveau.

                        Det der blev argumenteret for, var at der MANGE faldgrubber og at det var decideret vanvid, at der var nogen, der tippede os til TOP-3. Komplet og aldeles vanvittigt - og det svækker efter min bedste overbevisning gevaldigt nogle folks status som "eksperter". Hvad havde de forestillet sig? At det hold, der blev nr. 7, nærmest alene p.g.a Rasmus Falk (sat lidt på spidsen), det lige pludselig skulle blomstre uden ham? Og når de så nu begynder at snakke om vores forhold, hvor KEP er henne i sin karriere, Jönssons totale mangel på at gøre sig selv farlig og Izunnas lal igennem snart 1 år, så var det noget, der blev diskuteret hele vejen op til vinduets lukning - som var efter kamp nr. 7 i sæsonen.

                        Og dér var vi bestemt ikke tilfredse!

                        Og det er vi heller ikke nu. Og med rette. Så er det simpelthen lavt at forsøge at manipulere sig frem til en virkelighed hvor alle, der stillede spørgsmålstegn ved om vi kunne klare os uden Rasmus Falk allerede, da handlen gik igennem, de skulle være "bagkloge".

                        And so what om vi så var bagkloge (hvilket vi ikke var og er)? Er det virkelig et validt argument for bare at tie stille nu? Hvor alting sejler? Hvor spillere på egen hånd lægger pres på ledelsen for at få gjort noget ved de horrible og amatøragtige forhold i Ådalen, som har været et tema de sidste 10 år? Og endda længere end dét?

                        Man være PRÆCIS lige så vred, som man vil, når nogen kun har det i munden og på ingen måder leverer noget som helst af det, de har lovet, de ville gøre.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                          Altså, jeg vil gerne medgive, at jeg dukkede op til første kamp med en forsigtig tro på, at nu hvor KN havde sammensat sit eget hold, så havde han nok en god ide med det, og mon ikke en mestertræner ved bedre....Den tro forsvandt efter første kamp, hvor jeg kunne konstatere, at der ikke var nogen ny plan, og at de spillere, som KN havde troet på, som jeg ikke kendte for godt, ikke var bedre end de der havde forladt os.

                          Jeg vil også gerne tvivle på, om nogen herinde havde forudset, at vi ville ligge så dårligt på nuværende tidspunkt?

                          Men uanset hvor opitmistisk man har været i sommerpausen, kan jeg ved god grød ikke se, hvorfor det skal være argument for noget som helst? fordi man vælger at tro på nogle menneskers udmelding, og bagefter konstaterer, at virkeligheden ikke svarer til løfter, så må man ikke være kritisk og utilfreds og ytre sig? det forstår jeg simpelthen ikke, nogen mennesker mener, er et argument for noget som helst? selvfølgelig må man blive skuffet og vred og utilfreds, når det man bliver lovet, ikke bliver indfriet.

                          BASTA!
                          Vi var sq en del der var forbeholdne over truppen i sommers og kritikken har lydt længe ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Vi var sq en del der var forbeholdne over truppen i sommers og kritikken har lydt længe ...
                            Og?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                              Og?
                              Du skrev bare at du tvivlede på at nogen havde forventet udfaldet af sommervinduet ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Du skrev bare at du tvivlede på at nogen havde forventet udfaldet af sommervinduet ..
                                Nej, det skrev jeg ikke bare. Jeg skrev, at jeg ikke tror, særligt mange havde troet, det ville gå så galt. Men dernæst så handler mit indlæg jo slet ikke om det, men om, at det er totalt ligegyldigt, hvad folk forventede, ift. folks ret til at kritisere. Så er det lidt underligt, at du vælger at kommentere noget, som faktisk slet ikke er en del af mit budskab.

                                Comment

                                Working...
                                X