Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Puha 3 kampe endnu, en lille landskamps pause også starter nedrykningsspillet.
    Jeg håber vi får et fint aftryk efter kampen mod AaB. Det er nok den stærkeste modstander vi kommer til at møde resten af sæsonen.

    Comment


      Fint med AGF nederlag, så kan vi tage et gevaldigt spring i tabellen, hvis vi vinder i morgen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Fint med AGF nederlag, så kan vi tage et gevaldigt spring i tabellen, hvis vi vinder i morgen.
        Jeg ved ikke om det faktisk er smart ... det eneste der betyder noget for OB er afstanden til nr. 7-10.
        Last edited by Entusiastens; 04-03-2017, 18:59.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Jeg ved ikke om det faktisk er smart ... et eneste der betyder noget for OB er afstanden til nr. 7-10.
          ? Det er fint på den led, at nu er AGF også i lortet og indenfor en kamps rækkevidde. Bare ét point vil være brugbart i morgen.
          Men hold op hvor var begge hold ringe; Sønderjyske især. Det var ikke umiddelbart to hold, som virker frygtindgydende. Hvis vi kan få points mandag, så er der gode muligheder for points i de sidste to kampe. Og dem skal vi jo også bruge.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Jeg ved ikke om det faktisk er smart ... et eneste der betyder noget for OB er afstanden til nr. 7-10.
            Hvis vi vinder overtager vi AGF'S "plads" i pulje 1, og hvis Nordsjælland taber i Brøndby, så er vi kun 1 point bag 2. Pladsen i pulje 1. F.eks

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Gevaldigt og gevaldigt... tjoo, måske er to pladser gevaldigt i vores situation...

              ... men fint at AGF ikke får point... og SDR havde vi sgu ikke hentet alligevel, så lad bare dem hoppe afsted. Så skal SIF og FcN gerne tabe i morgen...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Gevaldigt og gevaldigt... tjoo, måske er to pladser gevaldigt i vores situation...

                ... men fint at AGF ikke får point... og SDR havde vi sgu ikke hentet alligevel, så lad bare dem hoppe afsted. Så skal SIF og FcN gerne tabe i morgen...
                Og Horsens tak, nu vi er i gang med bestillingslisten ;)

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Hvis vi vinder overtager vi AGF'S "plads" i pulje 1, og hvis Nordsjælland taber i Brøndby, så er vi kun 1 point bag 2. Pladsen i pulje 1. F.eks

                  MvH ChrisOB
                  Hvis vi vinder kommer vi selvfølgelig tættere på, men umiddelbart vil jeg mene at uafgjort havde været smartest, da de to øverste i hver pulje ikke skal for langt væk.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                    Og Horsens tak, nu vi er i gang med bestillingslisten ;)
                    Og AaB

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Og AaB
                      self, men de spiller jo ikke i morgen ;)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Hvis vi vinder kommer vi selvfølgelig tættere på, men umiddelbart vil jeg mene at uafgjort havde været smartest, da de to øverste i hver pulje ikke skal for langt væk.
                        Jeg synes du bør hive AaB og SønderjyskE ud af den ligning - det er ikke dem, vi skal hente, hvis målet er at blive blandt de to første. Vi skal da bare indhente én af de to første, og lige nu er afstanden til nr. 2 i pulje 1 kortere end nr. 2 i pulje 2. Derfor har det en betydning hvilken pulje vi kommer i.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          SIF ved at vinde over Randers... ikke så fedt...
                          Så må de resterende kampe i dag rigtig gerne flaske sig...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            SIF ved at vinde over Randers... ikke så fedt...
                            Så må de resterende kampe i dag rigtig gerne flaske sig...
                            Det betyder, desværre, at Brøndby skal vinde over Nordsjælland.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                              SIF ved at vinde over Randers... ikke så fedt...
                              Så må de resterende kampe i dag rigtig gerne flaske sig...
                              Vores sejr over Randers virker mindre og mindre imponerende....

                              Comment


                                Randers brændte også flere chancer end vi gjorde hele efteråret.

                                Comment

                                Working...
                                X