Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Han står stadig ved at han har holdet til Top-6 selv om det ikke bliver i år. Vi får se.

    Synes I skal høre interviewet selv.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

    OB - engang var vi gode

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Tak til MortenF for referat, orker på den baggrund ikke at høre det, blot for at gå ophidset rundt resten af dagen. Det tyder mere og mere på, at kombinationen af JH og KN er en omvandrende katastrofe, og en historisk fejl af ledelsen, på niveau med Poul Hansen og Erik Larsen. De to ser verden på samme forvrængede måde, og derfor går de rundt og bekræfter hinanden i en virkelighedsopfattelse, som ligger meget fjernt fra det andre ser. Der har i mange år været en ide i OB om, at alle skal være enige og konflikter undertrykkes, men i et potent konkurrencemiljø som fodbolden, er det gift at punktere enhver konflikt. Som med alle store præstationer, kreativt, sportsligt, resultatmæssigt, skal der modstand og konflikt til, for at presse det maksimale ud af folk. Ideer må ikke forvandles til fastlåste tankemønstre der ikke møder modstand, men derimod forvandles til en retning og en filosofi, der over tiden overlever, fordi ingen modstand i mod den kan slå den ud, men modstanden og diskussionen skal være der, skal ulme. Selvfølgelig skal der være loyalitet i den forstand, at man ikke skal undergrave kursen, men den skal saftsusemig udfordres, og KN og JH udfordrer ikke hinanden, de luller hinanden i søvn med godnatsange om drømmeland, altså imens OB styrter mod afgrunden.
      Du må give ham, det er tæt på genialt, at hans bud på en "plan B", når "Plan A" ikke fungerer, er ret basalt:

      Afslut mere.

      Sikke en visionær!

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Et udemærket interview og har længe været fan af PB. Han er en af de bedste sportsjournalister vi har, hvis ikke den bedste..
        Syntes man skal give det et lyt selvom der er fare for lange løg hvergang Kent bruger minutter på at svare på et Ja/Nej spørgsmål

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Et udemærket interview og har længe været fan af PB. Han er en af de bedste sportsjournalister vi har, hvis ikke den bedste..
          Syntes man skal give det et lyt selvom der er fare for lange løg hvergang Kent bruger minutter på at svare på et Ja/Nej spørgsmål
          PB er god.

          Ved godt at han ikke var spot on på, at der var kritik af en manglende Falk afløser allerede i sommer, men han kan trods alt heller ikke fange et hvert hjørne i enhver suppeklubs debatforum. Derudover er det også min opfattelse, at vi (mig selv inklusive) var mange der tænkte, nå ja, gad vide hvordan det går, det bliver tæt med top 6. Når det er sagt, så hatten af for ChrisOB, Statetrooper, SU1978 med flere som tog den i opløbet. Jeg er selv, med forsinkelse, nået dertil.

          Det ændrer bare ikke på PB er god, det er mediano generelt også, jeg er i hvert fald "fan".

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            PB er god.

            Ved godt at han ikke var spot on på, at der var kritik af en manglende Falk afløser allerede i sommer, men han kan trods alt heller ikke fange et hvert hjørne i enhver suppeklubs debatforum. Derudover er det også min opfattelse, at vi (mig selv inklusive) var mange der tænkte, nå ja, gad vide hvordan det går, det bliver tæt med top 6. Når det er sagt, så hatten af for ChrisOB, Statetrooper, SU1978 med flere som tog den i opløbet. Jeg er selv, med forsinkelse, nået dertil.

            Det ændrer bare ikke på PB er god, det er mediano generelt også, jeg er i hvert fald "fan".
            Jeg mindes nu også at Magge,Sheed og jeg sad pænt foran i det tog fra starten. Derfor mener jeg også at når vi nu i fælles kor siger, at ikke en dyt er sket og at vi har det ene ben i 1.div også skal tages seriøst i debatten. Og ikke kun ses som gamle sure idioter der bare brokker for at brokke..
            Ikke at vi behøver fame and glory fordi vi havde ret, men det burde give lidt kredit når de sure profitier igen dukker op i debatten

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg mindes nu også at Magge,Sheed og jeg sad pænt foran i det tog fra starten. Derfor mener jeg også at når vi nu i fælles kor siger, at ikke en dyt er sket og at vi har det ene ben i 1.div også skal tages seriøst i debatten. Og ikke kun ses som gamle sure idioter der bare brokker for at brokke..
              Ikke at vi behøver fame and glory fordi vi havde ret, men det burde give lidt kredit når de sure profitier igen dukker op i debatten
              Jamen i tre og sikkert et par stykker endnu, er så "med flere" og "hatten af" for at spotte fremtiden. Siger bare det er hårdt at gå efter PB på den bekostning, for der var en del og jeg var en af dem, der forventede en sæson med en placering fra 5-10.

              Det ændrer ikke en dyt ved i havde spottet det, man skal bare være fast herinde (er PB næppe) for lige at få det med i kampens hede. Personligt synes jeg det er fedt, at I havde den.

              Comment


                Inden sæsonen gik i gang var jeg lidt en jubelidiot og skød OB til en top-5 placering - det mente jeg faktisk, dengang, at materialet var til. Senere har det så vist sig at OB slet ikke har niveauet til top-5 - men jeg mener dog stadig ikke at holdet er SÅ sløjt som det præsterer. Kent Nielsen er hovedproblemet i spillertruppen, og han får altså ikke nok ud af materialet.

                Det er en ond cirkel man har gang i, og hvis man i spillertruppen mener, at det ikke er de bedste der spiller i weekenden, så kommer der hurtigt en dårlig stemning og en opgivende attitude - (det var bare en tanke).

                I øvrigt mener jeg ikke at OB spiller det fodbold "vi" gerne vil have på Fyn - lad Nordsjælland om dét, og så lad os finde tilbage til rødderne, hvor vilje, fight og mod er OB's varemærke.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Jamen i tre og sikkert et par stykker endnu, er så "med flere" og "hatten af" for at spotte fremtiden. Siger bare det er hårdt at gå efter PB på den bekostning, for der var en del og jeg var en af dem, der forventede en sæson med en placering fra 5-10.

                  Det ændrer ikke en dyt ved i havde spottet det, man skal bare være fast herinde (er PB næppe) for lige at få det med i kampens hede. Personligt synes jeg det er fedt, at I havde den.
                  Fuldstændig enig. Men han indrømmede at han læste lidt med i sin podcast

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Jamen i tre og sikkert et par stykker endnu, er så "med flere" og "hatten af" for at spotte fremtiden. Siger bare det er hårdt at gå efter PB på den bekostning, for der var en del og jeg var en af dem, der forventede en sæson med en placering fra 5-10.

                    Det ændrer ikke en dyt ved i havde spottet det, man skal bare være fast herinde (er PB næppe) for lige at få det med i kampens hede. Personligt synes jeg det er fedt, at I havde den.
                    "Fedt" er nok ikke lige det ord, jeg ville hæfte på det. Jeg bryder mig ikke videre om, at jeg og flere andre havde ret. Tro det eller lad være.

                    Det der gør mig vred er udtalelserne om, at der var "udpræget tilfredshed" og at "ingen så det komme" og andet underlødigt pjat om, at utilfredsheden skyldes, at vi ikke ligger i toppen med det samme.

                    Det er simpelthen direkte og lodrette løgne. Fra ende til anden.

                    Så lige nu har jeg det sådan, at vi kan vinde de næste 10 kampe og jeg vil stadig have den arrogante og løgnagtige narrehat fyret. Undskylde narrehatte.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Inden sæsonen gik i gang var jeg lidt en jubelidiot og skød OB til en top-5 placering - det mente jeg faktisk, dengang, at materialet var til. Senere har det så vist sig at OB slet ikke har niveauet til top-5 - men jeg mener dog stadig ikke at holdet er SÅ sløjt som det præsterer. Kent Nielsen er hovedproblemet i spillertruppen, og han får altså ikke nok ud af materialet.

                      Det er en ond cirkel man har gang i, og hvis man i spillertruppen mener, at det ikke er de bedste der spiller i weekenden, så kommer der hurtigt en dårlig stemning og en opgivende attitude - (det var bare en tanke).

                      I øvrigt mener jeg ikke at OB spiller det fodbold "vi" gerne vil have på Fyn - lad Nordsjælland om dét, og så lad os finde tilbage til rødderne, hvor vilje, fight og mod er OB's varemærke.
                      Fuldstændig enig.. fuck det der kedelige possesion fodbold hvis det ikke kan udføres 85% bedre end vi gør nu..
                      Vi vil alle gerne se flot fodbold og mindre Drillo bold men fuck hvor er det røvsygt hvis de spillere der skal udføre det ikke er gode nok til det

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        "Fedt" er nok ikke lige det ord, jeg ville hæfte på det. Jeg bryder mig ikke videre om, at jeg og flere andre havde ret. Tro det eller lad være.

                        Det der gør mig vred er udtalelserne om, at der var "udpræget tilfredshed" og at "ingen så det komme" og andet underlødigt pjat om, at utilfredsheden skyldes, at vi ikke ligger i toppen med det samme.

                        Det er simpelthen direkte og lodrette løgne. Fra ende til anden.

                        Så lige nu har jeg det sådan, at vi kan vinde de næste 10 kampe og jeg vil stadig have den arrogante og løgnagtige narrehat fyret. Undskylde narrehatte.

                        MvH ChrisOB
                        Enig. Også at alle var vilde da vi signede KEP og Jönsson... Det er simpelthen også en løgn. Eller mega dårlig research

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          "Fedt" er nok ikke lige det ord, jeg ville hæfte på det. Jeg bryder mig ikke videre om, at jeg og flere andre havde ret. Tro det eller lad være.

                          Det der gør mig vred er udtalelserne om, at der var "udpræget tilfredshed" og at "ingen så det komme" og andet underlødigt pjat om, at utilfredsheden skyldes, at vi ikke ligger i toppen med det samme.

                          Det er simpelthen direkte og lodrette løgne. Fra ende til anden.

                          Så lige nu har jeg det sådan, at vi kan vinde de næste 10 kampe og jeg vil stadig have den arrogante og løgnagtige narrehat fyret. Undskylde narrehatte.

                          MvH ChrisOB
                          Tror dig Chris. Fedt skal tolkes meget præcist.

                          Vi vil jo så gerne......

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg mindes nu også at Magge,Sheed og jeg sad pænt foran i det tog fra starten. Derfor mener jeg også at når vi nu i fælles kor siger, at ikke en dyt er sket og at vi har det ene ben i 1.div også skal tages seriøst i debatten. Og ikke kun ses som gamle sure idioter der bare brokker for at brokke..
                            Ikke at vi behøver fame and glory fordi vi havde ret, men det burde give lidt kredit når de sure profitier igen dukker op i debatten
                            ... også miiiig.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              ... også miiiig.
                              Og Esbjergs miskmask af jeg ved ikke hvad, vandt 3-0, selv om det var lidt tilfældigt, så ja.......jeg fatter åbenbart hat :)

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Og Esbjergs miskmask af jeg ved ikke hvad, vandt 3-0, selv om det var lidt tilfældigt, så ja.......jeg fatter åbenbart hat :)
                                Tillad mig at sige at den hetz af EFB var jeg også efter ... det er fedt at få ret :D. (men okay det kan stadig gå galt for dem, de nye ser bare gode ud ... håber det kan åbne folks øjne for at oprindelsen er ligegyldig :). ).
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X