Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Foråret 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Kan du ikke få Kent's job? Det ville være meget bedre for os.
    Jeg frygter nedrykning men jeg frygter mindst ligeså at rykke ned som den flok kedelige boldskubber som vi var så ofte i efteråret. Og "hellere dør i støvlerne" er den indstilling som kunne redde os.
    Det tror jeg ikke. Jeg er ikke privat ven med Jesper Hansen og jeg ville bænke alle der laver alibipres og alibiløb hårdt. Jeg tror ikke jeg passer på den profil Jesper Hansen søger ;-)

    MvT
    Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

    Comment


      Fint interview med Oliver Lund. Jeg vidste ikke han altid selv havde set sig som midterforsvarer.

      http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...a1afa5390f3125

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Fint interview med Oliver Lund. Jeg vidste ikke han altid selv havde set sig som midterforsvarer.

        http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...a1afa5390f3125
        Kan satme godt lide ham Lund som person.. Som spiller så vi ham spille en kongekamp mod FCN hvorefter det var so so kampen efter.
        Jeg giver ham helt ret i at han mere ligner en midtforsvarer og han burde satse på det. Hvis Tverskov efter mine forventninger bliver skubbet op på midten, bliver han jo hurtigt 2-3 valg og har ikke langt til spilletid

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Kan satme godt lide ham Lund som person.. Som spiller så vi ham spille en kongekamp mod FCN hvorefter det var so so kampen efter.
          Jeg giver ham helt ret i at han mere ligner en midtforsvarer og han burde satse på det. Hvis Tverskov efter mine forventninger bliver skubbet op på midten, bliver han jo hurtigt 2-3 valg og har ikke langt til spilletid
          Håber vi forlænger med Lund, ikke fordi han skal være stamspiller, men han er fantastisk at have som gardering på samtlige pladser i forsvaret. Bliver han, skal vi nok få rigeligt brug for ham, når det kommer til stykket.

          Der ud over, så har han altså indstillingen på plads, både på banen og når han udtaler sig, dejligt "no nonsens".

          Comment


            Jeg forestiller mig at vi ender i:

            Gryte

            RJL - Tingager - KEP - Pereira

            Joan - JJT - Tverskov - Nielsen

            Fester - AK

            Hvor Desler og Jönsson jævnligt roteres ind i startelleveren.

            Ok uden at være prangende. Men hold da op hvor skal Casper Nielsen og JJT have et stort ansvar mht at sætte spillet og kreere. Håber de magter det, mens vores angribere død og pine skal melodien.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
              Jeg forestiller mig at vi ender i:

              Gryte

              RJL - Tingager - KEP - Pereira

              Joan - JJT - Tverskov - Nielsen

              Fester - AK

              Hvor Desler og Jönsson jævnligt roteres ind i startelleveren.

              Ok uden at være prangende. Men hold da op hvor skal Casper Nielsen og JJT have et stort ansvar mht at sætte spillet og kreere. Håber de magter det, mens vores angribere død og pine skal melodien.
              Stort set identisk med min. Er lidt i tvivl om VB.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                Håber vi forlænger med Lund, ikke fordi han skal være stamspiller, men han er fantastisk at have som gardering på samtlige pladser i forsvaret. Bliver han, skal vi nok få rigeligt brug for ham, når det kommer til stykket.

                Der ud over, så har han altså indstillingen på plads, både på banen og når han udtaler sig, dejligt "no nonsens".
                Han er en af de spillere, jeg rigtig godt kan li'.
                Næsten altid ligner det, at han giver sig fuldt ud - selvom spillet ikke lige kører på skinner altid, så kan man næsten altid forvente en fight fra ham.
                Og selvom han ikke er den, der er først på holdkortet hver gang, så er han en af de spillere, jeg er meget tryg ved at se på banen, når han får lov.
                Jeg har det med Oliver, som jeg havde det med Toppel: Man ved godt, det ikke er "toppen af poppen", men dog solidt, det vi ser. For mig er det vigtigt at have den type spillere i truppen også, når nu det ikke kan være stjernespillere allesammen.
                Mvh Kent

                Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                  Håber vi forlænger med Lund, ikke fordi han skal være stamspiller, men han er fantastisk at have som gardering på samtlige pladser i forsvaret. Bliver han, skal vi nok få rigeligt brug for ham, når det kommer til stykket.

                  Der ud over, så har han altså indstillingen på plads, både på banen og når han udtaler sig, dejligt "no nonsens".
                  Jeg er helt enig. Han er en fantastisk fyr, og han gør det hæderligt på rigtig mange pladser, og sommetider udfører han opgaven på et meget højt niveau. Jeg synes det ville være en fejl ikke at forsøge at forlænge med ham. Han virker også til at være meget vellidt i truppen, og blandt fans.. Den slags kan man ikke ignorere. Nogle gange undervurderer man hvilken betydning sådan noget kan have udenfor banen..

                  Jeg formoder også det var derfor man hentede Thrane? Jeg håber i hvert fald ikke at det var for hans kvaliteter på banen. Se bare den video der blev filmet efter vores sejr over AGF fra omklædningsrummet.. Thrane var helt ny, men ejer jo det omklædningsrum. Hans jubelscener på banen, hvor han tonser hele banen rundt, og hans genrelle gode hunør og rolige person.. Trods at jeg ikke synes han er meget værd på banen, så tror jeg han som person giver rigtig meget til truppen udenfor banen. Det virker også til at han er tilfreds med sådan en rolle.. Han ved godt han har begrænsninger, men så kan han så meget andet undenfor banen, og bruger sine kompetencer klogt. Kend din rolle, og få det bedste ud af det.. Det gør både Thrane og Lund, men det er selvfølgelig mine observationer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Stort set identisk med min. Er lidt i tvivl om VB.
                    Ja, der har jeg også mine tvivl. Jeg er også meget i tvivl mht. om CN spiller kant eller central midtbane til fordel for Jönsson og på bekostning af JJT. Første kamp bliver spændende, hvis alle er fit.

                    Comment


                      Jeg er vild med Thrane og ville sådan ønske at han lige byggede et niveau eller 2 på. Han er typen jeg ville elske at have i startopstillingen hver gang, målt på personlighed og udstråling.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Ja, der har jeg også mine tvivl. Jeg er også meget i tvivl mht. om CN spiller kant eller central midtbane til fordel for Jönsson og på bekostning af JJT. Første kamp bliver spændende, hvis alle er fit.
                        Jeg tror faktisk at JJT er en af de første på holdkortet i fremtiden.. Han har værktøjerne til at blive en stor spiller og jeg håber han udvikler sig et step eller 2 mere i foråret. Det får vi brug for

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                          Fint interview med Oliver Lund. Jeg vidste ikke han altid selv havde set sig som midterforsvarer.

                          http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...a1afa5390f3125
                          Det var en af grundende til vi hentede en ekstra højreback, og han er også tiltænkt at skal være central i OB nu... men så gik Ryan en tur på lazarettet, så hvornår det gælder fra afhænger jo nok af det...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            Lund har virkelig fat i noget. Og jeg tror man bliver en bedre fodboldspiller ved at studere et eller andet samtidig. Det er godt for ens fremtid og hjernen sløves hvis den ikke bruges - og så bliver man en dårligere spiller.
                            Faktisk gjorde han mig en smule tryg.
                            Der står han er 26 år- jeg troede han var ældre
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                              Lund har virkelig fat i noget. Og jeg tror man bliver en bedre fodboldspiller ved at studere et eller andet samtidig. Det er godt for ens fremtid og hjernen sløves hvis den ikke bruges - og så bliver man en dårligere spiller.
                              Faktisk gjorde han mig en smule tryg.
                              Der står han er 26 år- jeg troede han var ældre
                              Jeg troede han var 30 år.. Der kan man bare se. :-D

                              Comment


                                http://www.ob.dk/ligatruppen/oliver-lund.aspx

                                Og spillet 10 U-19 landskampe. Jeg tror en del har glemt hvor relativt ung han er. Jeg håber han lykkes i midterforsvaret. Er ligeglad med hvem han fortrænger.
                                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                                OB - engang var vi gode

                                Comment

                                Working...
                                X