Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-krig/6739655

    Ham er jeg spændt på at følge i denne sæson. Håber godt nok han kan holde sig fra de værste skader. Da han var på sit bedste i Esbjerg synes jeg han spillede på niveau med de allerbedste backs i ligaen.

    Så træningen i lørdags og der var han en af dem jeg bed mest mærke i. Virker i god form. Hurtig og stærk i nærkampene.

    Bliver interessant at følge kampen mellem ham og Desler. Jeg kunne personligt godt tænke mig, at man prøvede Desler på en højre kant selvom han måske ikke er arketypen på en kant i vores system.
    Rigtig dejlig læsning

    Comment


      Jeg husker, at han var så god, at udenlandske klubber var efter ham.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
        Jeg husker, at han var så god, at udenlandske klubber var efter ham.
        Mener faktisk at EfB afslog et tilbud fra Holland på en del millioner for en 3 år siden

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mener faktisk at EfB afslog et tilbud fra Holland på en del millioner for en 3 år siden
          Ja, AZ Alkmaar havde angiveligt budt 11 millioner på ham.

          Comment


            Snakkede efter vores playoff nederlag til Randers med tverskov, hvor jeg blandt andet spurgte indtil hvem han ville fremhæve fra det nuværende OB hold, hvortil han svarede at RJL i hans øjne kunne blive uhyggelig god. De få gange hvor Ryan havde været med til træning, andre steder end fitness lokalet, var han et niveau over alle andre - tverskovs egne ord

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Sepa Se indlæg
              Snakkede efter vores playoff nederlag til Randers med tverskov, hvor jeg blandt andet spurgte indtil hvem han ville fremhæve fra det nuværende OB hold, hvortil han svarede at RJL i hans øjne kunne blive uhyggelig god. De få gange hvor Ryan havde været med til træning, andre steder end fitness lokalet, var han et niveau over alle andre - tverskovs egne ord
              Og jeg tror han har ret.

              Men lad os nu banke under bordet og kaste noget salt over skulderen mens vi krydser fingre..
              Bare fordi at de har fået styr på denne skade kan der jo godt opstå andre..

              Men jeg håber virkelig virkelig virkelig at dette projekt lykkedes

              Comment


                Lægesektoren i OB har alle dage været klasse. Vi har meget sjældent store skadesproblemer.

                Comment


                  Nogen der vil give et referat af denne eller sende noget på pm?

                  http://www.fyens.dk/ob/Kent-Nielsen-...rtikel/3176119

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Nogen der vil give et referat af denne eller sende noget på pm?

                    http://www.fyens.dk/ob/Kent-Nielsen-...rtikel/3176119
                    Han var i hvert fald ikke med i den egentlige træning ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han var i hvert fald ikke med i den egentlige træning ...
                      Vi må se om han er med for reserverne mandag. Hvis han ikke er det kommer han nok ikke i spil før efter landskampspausen

                      Comment


                        Det er dog positivt, at JBL er i spil til en startplads. Han har godt nok været savnet!

                        Comment


                          Postkasse fuld....

                          Comment


                            Ryan er en super spiller - de uger han ikke er skadet. Esbjerg var glad for at slippe ham af samme grund. Jesper købte ham som en vigtig og nødvendig forstærkning i et vindue hvor han kun købte Ryan og Carsten Nielsen.
                            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                            OB - engang var vi gode

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af neverland Se indlæg
                              Postkasse fuld....
                              Yes sorry. Det fik jeg en mail om. Har modtaget den fra RASH og manner.
                              Men tak for forsøget

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                                Ryan er en super spiller - de uger han ikke er skadet. Esbjerg var glad for at slippe ham af samme grund. Jesper købte ham som en vigtig og nødvendig forstærkning i et vindue hvor han kun købte Ryan og Carsten Nielsen.
                                Hvis han holder sig skadesfri, så er det et fantastisk køb. Ud over, at han har glasben, så holder han også Desler på banken. Derfor kan man jo altid have en holdning til om det var det rette sted at forstærke holdet.

                                Comment

                                Working...
                                X