Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Mon de gør det hos OB. Næppe. Og styrketræning er det da, men mon det er den slags øvelser, Ryan nu gør.
    Jeg håber da i hvert fald, at sundhedsstaben i OB holder sig opdateret på faglitteraturen, som alle sundhedsprofessionelle bør. Men jeg håber da ved den søde grød ikke, at de bliver opdateret gennem aviser eller medier.

    Comment


      Status på Ryan

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/m...n-laursen-ude/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ryan er ikke klar til sæsonstart. Nu har han snart været næsten klar så længe at han jo nok heller er klar til den efterfølgende kamp. Hu hej hvor det går.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Ryan er ikke klar til sæsonstart. Nu har han snart været næsten klar så længe at han jo nok heller er klar til den efterfølgende kamp. Hu hej hvor det går.
          Når nu skaden er sket syntes jeg det lyder fornuftigt at bygge ham stille op..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Når nu skaden er sket syntes jeg det lyder fornuftigt at bygge ham stille op..
            Nej så længe derved kompetente afløsere i Desler, og Lund er der ingen grund til at forcere, jeg tror Ryan bliver en stor gevinst så snart han bliver skadesfri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
              Nej så længe derved kompetente afløsere i Desler, og Lund er der ingen grund til at forcere, jeg tror Ryan bliver en stor gevinst så snart han bliver skadesfri.

              Desler har faktisk set god ud i opstarten i det jeg har set. Så ingen forcering behøves

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Nogen der kan hjælpe mig med at rette den forbandede overskrift der er stavet forkert.. Savner altså en aktiv MOD til tider
                Vi hjælper gerne, men det ville gøre det en smule nemmere for os, hvis du enten trykkede på trekanten under et indlæg, og skrev i anmeldelsen hvad det drejede sig om, eller sendte en PM. Vi læser aktivt med herinde, men vi KAN misse et indlæg i en tråd, hvilket vi gjorde i dette tilfælde.

                Anyway, det er rettet nu... ,o)

                Mvh

                MaxHH

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                  Vi hjælper gerne, men det ville gøre det en smule nemmere for os, hvis du enten trykkede på trekanten under et indlæg, og skrev i anmeldelsen hvad det drejede sig om, eller sendte en PM. Vi læser aktivt med herinde, men vi KAN misse et indlæg i en tråd, hvilket vi gjorde i dette tilfælde.

                  Anyway, det er rettet nu... ,o)

                  Mvh

                  MaxHH
                  Hermed noteret
                  Var faktisk ikke klar over at i reagerede på en trekant i MOD bestyrelsen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Hermed noteret
                    Var faktisk ikke klar over at i reagerede på en trekant i MOD bestyrelsen
                    Tilsyneladende kommer modifikatorerne rendende, med det samme der bliver snakket om en "trekant" ...
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Tilsyneladende kommer modifikatorerne rendende, med det samme der bliver snakket om en "trekant" ...
                      Åbenbart det eneste der kan lokke i disse dage.....

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                        Tilsyneladende kommer modifikatorerne rendende, med det samme der bliver snakket om en "trekant" ...
                        Naturligvis... ,o)

                        Mvh

                        MaxHH

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hermed noteret
                          Var faktisk ikke klar over at i reagerede på en trekant i MOD bestyrelsen
                          Sidste anmeldelse var 27-06-2016... så det er ikke så tit vi bliver testet på hastigheden.. ,o)

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                            Sidste anmeldelse var 27-06-2016... så det er ikke så tit vi bliver testet på hastigheden.. ,o)

                            Mvh

                            MaxHH
                            Enigheden om at det hele er lort har jo også været overskyggende længe

                            Fedt at du bliver includeret i podcasten btw

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Enigheden om at det hele er lort har jo også været overskyggende længe

                              Fedt at du bliver includeret i podcasten btw
                              Jeg er også selv rigtig glad for muligheden... især fordi opgaven var for tung at løfte alene, hvilket jeg fandt ud af på den hårde måde...

                              Mvh

                              MaxHH

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
                                Jeg er også selv rigtig glad for muligheden... især fordi opgaven var for tung at løfte alene, hvilket jeg fandt ud af på den hårde måde...

                                Mvh

                                MaxHH
                                Hvis du mangler inspiration til spøgsmål ved du hvor du skal henvende dig

                                Comment

                                Working...
                                X