Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ryan Johnson Laursen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægNej så længe derved kompetente afløsere i Desler, og Lund er der ingen grund til at forcere, jeg tror Ryan bliver en stor gevinst så snart han bliver skadesfri.
Desler har faktisk set god ud i opstarten i det jeg har set. Så ingen forcering behøves
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der kan hjælpe mig med at rette den forbandede overskrift der er stavet forkert.. Savner altså en aktiv MOD til tider
Anyway, det er rettet nu... ,o)
Mvh
MaxHH
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlægVi hjælper gerne, men det ville gøre det en smule nemmere for os, hvis du enten trykkede på trekanten under et indlæg, og skrev i anmeldelsen hvad det drejede sig om, eller sendte en PM. Vi læser aktivt med herinde, men vi KAN misse et indlæg i en tråd, hvilket vi gjorde i dette tilfælde.
Anyway, det er rettet nu... ,o)
Mvh
MaxHH
Var faktisk ikke klar over at i reagerede på en trekant i MOD bestyrelsen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHermed noteret
Var faktisk ikke klar over at i reagerede på en trekant i MOD bestyrelsenTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnigheden om at det hele er lort har jo også været overskyggende længe
Fedt at du bliver includeret i podcasten btw
Mvh
MaxHH
Comment
Comment