Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    RJL spillede 65 min og blev skiftet ud efter aftale. Ingen problemer overhovedet. Vi vinder 1-0

    http://www.fyens.dk/ob/OBs-Festersen...rtikel/3126616

    Comment


      RJL fik 90 min idag for reserveholdet med EfB.

      Comment


        Good news keep on coming

        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...s-i-baglaaret/

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Mandagsbil ;-)
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            OB lægen forklarer indgrebet og mener at have fundet løsningen på problemet

            http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...es-i-baglaaret

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Et friskt bud: Når opstarten er gået i gang får han enten "uforudsete" komplikationer med det lår, eller en skade i det andet.

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Ros til sundhedsstaben fra Ryan.

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...age-paa-banen/

                Reel ros - eller en skjult sviner til EfB's sundhedsstab, måske.

                Either way - suck it, Bashkim.

                Comment


                  En gennemført elendig historie. Og når JH kun magtede at hente to er det ekstra slemt at den ene som mange forudsagde var for letskadet.
                  De første måneder i ny sæson er han nok heller ikke klar.
                  Men klart nok han er en spændende og sympatisk spiller.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                    En gennemført elendig historie. Og når JH kun magtede at hente to er det ekstra slemt at den ene som mange forudsagde var for letskadet.
                    De første måneder i ny sæson er han nok heller ikke klar.
                    Men klart nok han er en spændende og sympatisk spiller.
                    Jeg er mere optimistisk end dig må jeg sige. Jeg ved godt at det indtil videre har været skidt pga skader men man skulle nu have fundet årsagen..
                    Vi har set masser af evighedsskadede spillere pludselig blive "kureret". Nogle finder man en løsning med og andre gør man ikke..
                    Jeg er ikke nogen fortaler for JH's arbejde men lige i dette tilfælde tog man en kalkuleret risiko da man havde 3 højrebacks i truppen i forvejen og ikke kunne sige nej til så god en spiller når man fik chancen.. Kommer han bare igang til den nye sæson kan jeg sagtens se igennem fingre med dette halvår..
                    Jeg er positiv og tror han bliver en god spiller i OB de kommende par år. Hvis han altså kan slå Desler af

                    Comment


                      Har det ikke hele tiden været planen at dette halve år skulle bruges til at bygge ham op, så han ikke blev skadet hele tiden.

                      Jeg tror stadig på ham og jeg håber virkelig at han kan komme til at spille masser kampe for os, for han er virkelig en klasse Back.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                        En gennemført elendig historie. Og når JH kun magtede at hente to er det ekstra slemt at den ene som mange forudsagde var for letskadet.
                        De første måneder i ny sæson er han nok heller ikke klar.
                        Men klart nok han er en spændende og sympatisk spiller.
                        Han var ikke specielt dyr. Det er, som andre skriver, en kalkuleret risiko. Kan man få ham i gang, har man vundet meget for en lille indsats, og kan man ikke, har han ikke mistet specielt meget. Meget kan (og bør) man kritisere JH for. Det her er ikke én af de ting, imo.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Jeg er mere optimistisk end dig må jeg sige. Jeg ved godt at det indtil videre har været skidt pga skader men man skulle nu have fundet årsagen..
                          Vi har set masser af evighedsskadede spillere pludselig blive "kureret". Nogle finder man en løsning med og andre gør man ikke..
                          Jeg er ikke nogen fortaler for JH's arbejde men lige i dette tilfælde tog man en kalkuleret risiko da man havde 3 højrebacks i truppen i forvejen og ikke kunne sige nej til så god en spiller når man fik chancen.. Kommer han bare igang til den nye sæson kan jeg sagtens se igennem fingre med dette halvår..
                          Jeg er positiv og tror han bliver en god spiller i OB de kommende par år. Hvis han altså kan slå Desler af
                          +1
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jeg er mere optimistisk end dig må jeg sige. Jeg ved godt at det indtil videre har været skidt pga skader men man skulle nu have fundet årsagen..
                            Vi har set masser af evighedsskadede spillere pludselig blive "kureret". Nogle finder man en løsning med og andre gør man ikke..
                            Jeg er ikke nogen fortaler for JH's arbejde men lige i dette tilfælde tog man en kalkuleret risiko da man havde 3 højrebacks i truppen i forvejen og ikke kunne sige nej til så god en spiller når man fik chancen.. Kommer han bare igang til den nye sæson kan jeg sagtens se igennem fingre med dette halvår..
                            Jeg er positiv og tror han bliver en god spiller i OB de kommende par år. Hvis han altså kan slå Desler af
                            Enig, det er for tidligt at afskrive den transfer. Jacob Barrett har også været nærmest afskrevet fra flere og dømt på vej væk og pludselig forlængede han og nu er han stamspiller.

                            Comment


                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-krig/6739655

                              Ham er jeg spændt på at følge i denne sæson. Håber godt nok han kan holde sig fra de værste skader. Da han var på sit bedste i Esbjerg synes jeg han spillede på niveau med de allerbedste backs i ligaen.

                              Så træningen i lørdags og der var han en af dem jeg bed mest mærke i. Virker i god form. Hurtig og stærk i nærkampene.

                              Bliver interessant at følge kampen mellem ham og Desler. Jeg kunne personligt godt tænke mig, at man prøvede Desler på en højre kant selvom han måske ikke er arketypen på en kant i vores system.
                              Last edited by Agbre; 11-07-2017, 18:46.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...l-krig/6739655

                                Ham er jeg spændt på at følge i denne sæson. Håber godt nok han kan holde sig fra de værste skader. Da han var på sit bedste i Esbjerg synes jeg han spillede på niveau med de allerbedste backs i ligaen.

                                Så træningen i lørdags og der var han en af dem jeg bed mest mærke i. Virker i god form. Hurtig og stærk i nærkampene.

                                Bliver interessant at følge kampen mellem ham og Desler. Jeg kunne personligt godt tænke mig, at man prøvede Desler på en højre kant selvom han måske ikke er arketypen på en kant i vores system.
                                Krydser fingre. Tror han bliver en god back og Desler skal virkelig oppe sig hvis han skal holde sin plads..
                                Bare Ærgerligt at vores venstreside ser noget svagere ud end den højre

                                Comment

                                Working...
                                X