Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Velkommen til Ryan. Nu skal han bære de rigtige striber og de er lidt tungere for skuldrene end billige efterligninger.
Jeg er meget tilfreds med denne signing, men jeg undre mig da det ikke lige er der vi mangler her og nu. Men all-over er det en god nyhed. Nu venter jeg på en eller to brænssluknings signinger. Spørgsmålet er om de kommer. Der skal nok kommer mere, men hvad?
Men plus i bogen til JH og KN for at bruge en solid offensiv back til klubben
Ingen plus til nogen, før den signede har vist sig som en forstærkning.
Anyway velkommen til. Må håbe på en bedre skadeshistorik fremover.
MvH ChrisOB
1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Velkommen til Ryan. Nu skal han bære de rigtige striber og de er lidt tungere for skuldrene end billige efterligninger.
Jeg er meget tilfreds med denne signing, men jeg undre mig da det ikke lige er der vi mangler her og nu. Men all-over er det en god nyhed. Nu venter jeg på en eller to brænssluknings signinger. Spørgsmålet er om de kommer. Der skal nok kommer mere, men hvad?
Men plus i bogen til JH og KN for at bruge en solid offensiv back til klubben
med hans skadeshistorik er solid næppe det rigtige ord ...
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Comment