"Ryan Johnson Laursen nærmer sig comeback". Jamen, mand hvor jeg håber. Og så meget for hans skyld, for han virker som en fin spiller. Men desværre ser 'nærmer sig comeback' lidt ud til at være en permanent tilstand, han er i.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ryan Johnson Laursen
Collapse
X
-
Mon ikke Desler har haft samme tanke?Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvis han holder sig skadesfri, så er det et fantastisk køb. Ud over, at han har glasben, så holder han også Desler på banken. Derfor kan man jo altid have en holdning til om det var det rette sted at forstærke holdet.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHvis han holder sig skadesfri, så er det et fantastisk køb. Ud over, at han har glasben, så holder han også Desler på banken. Derfor kan man jo altid have en holdning til om det var det rette sted at forstærke holdet.
Med vores pengepung og truppens forfatning er det imo en unødvendig handel . Men det er ikke første gang vi ser JH undlade at forstærke os hvor vi er svagest . Både Ryan og CN er bare flere penge brugt unødigt . Og med den løn jeg hører rygter om at Helenius får er jeg tæt på også at syntes at det er en skidt handel hvis rygtet taler sandt .Last edited by Magge; 23-08-2017, 08:34.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Fornuftig ung mand, jeg har hele tiden troet på ham, modsat visse andre😀Kan han holde sig skadesfri over en længere periode, så kommer der nok en større udenlandsk klub efter ham.Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlægInterview med Ryan i dagens tv2fyn; https://www.tv2fyn.dk/ugens-gaester/...tartopstilling
Comment
-
Velfortjent. Han var rigtig god. Jeg har hele tiden troet på ham og glæder mig over at se ham spille i denne formOprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægRundens spiller.
http://www.superliga.dk/artikel/rund...spillerunde-10
Krydser alt hvad jeg har for at han holder hele sæsonen
Comment
-
Han er en fremragende back og hvis han holder sig skadesfri kan det sagtens ende i et fornuftigt salg sommeren 2019.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Man kunne som fan håbe på en kontraktforlængelse da vi ikke får den store glæde af transferpengene alligevel
Comment
-
Jeg håber på han er taknemmelig over at han tilsyneladende er helt fit igen, og forlænger aftalen med yderligere et par åreller tre.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHan er en fremragende back og hvis han holder sig skadesfri kan det sagtens ende i et fornuftigt salg sommeren 2019.
Man kunne som fan håbe på en kontraktforlængelse da vi ikke får den store glæde af transferpengene alligevelBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
I realiteten er længden ligegyldig. Men jeg er helt med på hvad du mener.Oprindeligt indsendt af manner Se indlægJeg håber på han er taknemmelig over at han tilsyneladende er helt fit igen, og forlænger aftalen med yderligere et par åreller tre.
Bare man er enige om at Ryan kan komme videre når tiden er rigtig for ham og OB får en transfer. Så gør det ikke så meget om der er 12 eller 24 måneder til. Tror ikke det vil gøre den store forskel i prisen alligevel
Comment
Comment