Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ryan Johnson Laursen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...r-sig-comeback

    "Ryan Johnson Laursen nærmer sig comeback". Jamen, mand hvor jeg håber. Og så meget for hans skyld, for han virker som en fin spiller. Men desværre ser 'nærmer sig comeback' lidt ud til at være en permanent tilstand, han er i.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Hvis han holder sig skadesfri, så er det et fantastisk køb. Ud over, at han har glasben, så holder han også Desler på banken. Derfor kan man jo altid have en holdning til om det var det rette sted at forstærke holdet.
      Mon ikke Desler har haft samme tanke?
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
        Hvis han holder sig skadesfri, så er det et fantastisk køb. Ud over, at han har glasben, så holder han også Desler på banken. Derfor kan man jo altid have en holdning til om det var det rette sted at forstærke holdet.

        Med vores pengepung og truppens forfatning er det imo en unødvendig handel . Men det er ikke første gang vi ser JH undlade at forstærke os hvor vi er svagest . Både Ryan og CN er bare flere penge brugt unødigt . Og med den løn jeg hører rygter om at Helenius får er jeg tæt på også at syntes at det er en skidt handel hvis rygtet taler sandt .
        Last edited by Magge; 23-08-2017, 08:34.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Interview med Ryan i dagens tv2fyn; https://www.tv2fyn.dk/ugens-gaester/...tartopstilling

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Ardiles Se indlæg
            Interview med Ryan i dagens tv2fyn; https://www.tv2fyn.dk/ugens-gaester/...tartopstilling
            Fornuftig ung mand, jeg har hele tiden troet på ham, modsat visse andre😀Kan han holde sig skadesfri over en længere periode, så kommer der nok en større udenlandsk klub efter ham.

            Comment


              Er det muligt at købe den t-shit Ryan har på?
              siden 1887

              Comment


                Rundens spiller.
                http://www.superliga.dk/artikel/rund...spillerunde-10

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
                  Velfortjent. Han var rigtig god. Jeg har hele tiden troet på ham og glæder mig over at se ham spille i denne form
                  Krydser alt hvad jeg har for at han holder hele sæsonen

                  Comment


                    Det er jo ingen hemmelighed, at kan han holdes skadesfri i en længere periode, så har vi superligaens bedste højreback i ham.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Matti1887 Se indlæg
                      Det er jo ingen hemmelighed, at kan han holdes skadesfri i en længere periode, så har vi superligaens bedste højreback i ham.
                      enig, han var fantastisk da det kørte for Esbjerg. Han var et salgsobjekt til en af de store ligaer.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                        enig, han var fantastisk da det kørte for Esbjerg. Han var et salgsobjekt til en af de store ligaer.
                        Ja der bliver snakket om transfers på 10 mill +

                        Comment


                          https://www.fyens.dk/ob/Fra-beskidt-...rtikel/3251334
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Han er en fremragende back og hvis han holder sig skadesfri kan det sagtens ende i et fornuftigt salg sommeren 2019.
                            Man kunne som fan håbe på en kontraktforlængelse da vi ikke får den store glæde af transferpengene alligevel

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Han er en fremragende back og hvis han holder sig skadesfri kan det sagtens ende i et fornuftigt salg sommeren 2019.
                              Man kunne som fan håbe på en kontraktforlængelse da vi ikke får den store glæde af transferpengene alligevel
                              Jeg håber på han er taknemmelig over at han tilsyneladende er helt fit igen, og forlænger aftalen med yderligere et par åreller tre.
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                                Jeg håber på han er taknemmelig over at han tilsyneladende er helt fit igen, og forlænger aftalen med yderligere et par åreller tre.
                                I realiteten er længden ligegyldig. Men jeg er helt med på hvad du mener.
                                Bare man er enige om at Ryan kan komme videre når tiden er rigtig for ham og OB får en transfer. Så gør det ikke så meget om der er 12 eller 24 måneder til. Tror ikke det vil gøre den store forskel i prisen alligevel

                                Comment

                                Working...
                                X