Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet er egentligt lidt sjovt med timingen af den tur. Hvorfor ikke lige vente til i morgen med at tage afsted?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJa, jeg synes også det var lidt mærkeligt. Men så er det vel heller ikke sværere at betale en billet for en ny spiller, og så samler de ham op i lufthavnen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægNej, det har du selvfølelig ret i. Men feks. med Izunna. Ved godt, at vi lever i en moderne tidsalder med mange teknologiske muligheder, men ville det ikke være nemmere at få formaliteter osv på plads, hvis han opholdt sig tættere på hjemme/OB? Men det er der self tænkt over
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægNej, det har du selvfølelig ret i. Men feks. med Izunna. Ved godt, at vi lever i en moderne tidsalder med mange teknologiske muligheder, men ville det ikke være nemmere at få formaliteter osv på plads, hvis han opholdt sig tættere på hjemme/OB? Men det er der self tænkt over
Jeg tror personligt, at Makrini-salget er en udløber af, at man har erkendt, at de bare ikke kan spille sammen, og så satser man på ham med den lange kontrakt og den høje løn. Det kan så vise sig at være et dyrt sats, hvis man ikke finder en måde at få Izunna til at fungere på. Træningskampene jeg har set har på ingen måde været opløftende i den henseende..."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Viborg forventer mere aktivitet i dag. Til- og afgange. Jeg tror "desværre" vi henter Serge Deble. Og ham som det eneste for hele dagen..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-spillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægViborg forventer mere aktivitet i dag. Til- og afgange. Jeg tror "desværre" vi henter Serge Deble. Og ham som det eneste for hele dagen..
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...flere-spillere
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægIzunna bliver ikke solgt. Der er stort set ingen interesse for ham, han har toœ år tilbage af sin kontrakt, og de få klubber der har kigget på ham, ville ikke møde hverken vores (relativt lave) pris, eller hans lønkrav. Det er hvad vandrørene siger, i hvert fald.
Jeg tror personligt, at Makrini-salget er en udløber af, at man har erkendt, at de bare ikke kan spille sammen, og så satser man på ham med den lange kontrakt og den høje løn. Det kan så vise sig at være et dyrt sats, hvis man ikke finder en måde at få Izunna til at fungere på. Træningskampene jeg har set har på ingen måde været opløftende i den henseende...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægNå, Lasse Vøge fra BT og Martin Davidsen fra Tipsbladet melder i hvert fald om aktivitet. Kan så godt være, at de har snakket sammen... :-)
"Lasse Vøge @LasseVge Får meldinger om aktivitet i OB. Der er også en længere to do-list i Ådalen. Ikke mindst i angrebet. Men om tingene falder på plads, er et?"
"Martin Davidsen @mpbdavidsen Der arbejdes på højtryk i OB. Sportsdirektør Hansen udtaler sig ikke før engang i aften. Der er noget i gang. #sldk #transferdk #obdk"
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJa, jeg synes også det var lidt mærkeligt. Men så er det vel heller ikke sværere at betale en billet for en ny spiller, og så samler de ham op i lufthavnen.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis vi kommer ud fra det her vindue med Izunna som en fortsat del af truppen, og endnu værre, som en vigtigere og måske endda helt afgørende del af truppen, er der nogle der har gjort sig fortjent til at blive udstillet på Flakhaven i en gabestok og blive spyttet på, og det der er værre.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Adama Guira ville have været oplagt for OB som El Makrini-afløser, men Lens vil, som jeg hører det, ikke slippe ham nu #transferdk
Comment
Comment