Det sørgelige er at det faktisk er en forstærkning at han ikke kan sættes ind, så den køber jeg.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægSiger han at TM overhovedet ikke havde en værdi i truppen?Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægDet sørgelige er at det faktisk er en forstærkning at han ikke kan sættes ind, så den køber jeg."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMon ikke vi havde vundet den kamp under alle omstændigheder
Så vil jeg takke TM i hvert fald for denne scoringer.
(Og desuden var det fantastisk den dag at stå på Stiften og råbe og fejre "Bredebro, Bredebro, Bredebro, Bredebo...")"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægJa, måske, men hvem ved? Der var ja også flere kampe i efteråret vi skulle have vundet men angribere var ikke i stand at bringe bolden i målet.
Så vil jeg takke TM i hvert fald for denne scoringer.
(Og desuden var det fantastisk den dag at stå på Stiften og råbe og fejre "Bredebro, Bredebro, Bredebro, Bredebo...")
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlægMed Thomsen til lægetjek i FCK lugter det lidt af et farvel til Kadrii. Hvis ikke der er tale om leje skal han være noget så velkommen.
Comment
-
Dagens FS gør sig som rygtesmede og siger at Kusk bliver "handlet på børsen" i OB, Kent er utvivlsom varm fortaler for ham medsit kendskab til hans glidende løb og evne til at komme fra kanten. Der bydes også på Deblé fra VFF som ganske vist ligner AK og Fester i statur men han er hurtig og udfordrende og har øjensynligt vist en god form i efteråret. Udover det erder naturligvis rygtet om Bashkim som med Nikolaj Thomsens sandsynlige tilgang i FCK er tæt på at være ude af truppen i Kbh.Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDagens FS gør sig som rygtesmede og siger at Kusk bliver "handlet på børsen" i OB, Kent er utvivlsom varm fortaler for ham medsit kendskab til hans glidende løb og evne til at komme fra kanten. Der bydes også på Deblé fra VFF som ganske vist ligner AK og Fester i statur men han er hurtig og udfordrende og har øjensynligt vist en god form i efteråret. Udover det erder naturligvis rygtet om Bashkim som med Nikolaj Thomsens sandsynlige tilgang i FCK er tæt på at være ude af truppen i Kbh.
Jeg kan aldrig helt huske om FS nogensinde har noget at have det i? Som rygtebørs tænker jeg ikke de er så fremme i skoene.. Det kunne godt være Leif som kigger med herinde og giver det et skud i bøssen.
..Men det ville umiddelbart være tre forstærkninger - Kadrii er lidt svær at vurdere.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægJeg tror vi henter Deblé - De andre tror jeg heller ikke på.
Kusk bliver 100% og kæmper i foråret... Kadrii. Tja.. Hvem ved hvad han vil. Mon ikke det bliver en norsk midterklub
Comment
-
Falkesgaard også på vej væk så der skal snart ny målmand ind. Bliver måske nok først til sommer
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...est-til-sommer
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMed de penge at JH plejer at spendere har jeg svært ved at se ham blive købt fri før tid.
Kusk bliver 100% og kæmper i foråret... Kadrii. Tja.. Hvem ved hvad han vil. Mon ikke det bliver en norsk midterklub
Tror ligeledes at JH godt kunne finde på at finde pengepungen frem. Både vil det styrke vores trup, men samtidigt svække en direkte konkurrent i nedrykningsspillet
Comment
-
Både Kusk og Deble er velkommen i min bog.
Nu nævnes Deble som den måske mest realistiske, det ved jeg ikke helt, måske, men tænker lidt, at vi er omtrent en af de to klubber i hele verden Viborg IKKE vil være med til at styrke lige det næste halve år.........
Nu skriver jeg både Deble og Kusk, er velkommen, flopper de, så er det selvfølgelig ene og alene Jespers ansvar
Comment
Comment