Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Løffe var TBs, de andre to var JH handler...
    Der er forskel på, hvem der ønskede spillerne, og hvem der skrev under. :-)
    Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


    Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
      Der er forskel på, hvem der ønskede spillerne, og hvem der skrev under. :-)
      Ikke nødvendigvis... Det ændre dog heller ikke på hvem der i sidste ende står med ansvaret for en holdbar opbygning af OB...
      Leje af en skadet svensker, samt et back stunt som det med Kryger, det har sportsdirektøren selvfølgelig ansvaret for...

      Jeg kunne da også godt have sagt til min chef, hey, skal vi ikke begynde at gøre operationstuerne rene med soyasovs og kartoffelmos, men det ville til enhver tid være chefens ansvar hvis det blev indført...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...s-i-offensiven

        Så, come on, Jesper!
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          "Vi har en ambition om at komme styrket ud af vinduet." Den dag ambitioner bliver til virkelighed, bliver en glædelig dag

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ikke nødvendigvis... Det ændre dog heller ikke på hvem der i sidste ende står med ansvaret for en holdbar opbygning af OB...
            Leje af en skadet svensker, samt et back stunt som det med Kryger, det har sportsdirektøren selvfølgelig ansvaret for...

            Jeg kunne da også godt have sagt til min chef, hey, skal vi ikke begynde at gøre operationstuerne rene med soyasovs og kartoffelmos, men det ville til enhver tid være chefens ansvar hvis det blev indført...
            Åh jo, det kan du selvfølgelig sige.


            Det er bare min klare erindring, at Bech havde peget på Kryger som højre back efter Ruud, fordi han vurderede, at han var den rigtige mand - og at Djuric ligeledes var et ønske fra træneren. Det er næppe helt uhørt, at en sportsdirektør forsøger at opfylde cheftrænerens ønsker.


            Men selvfølgelig har JH et stort ansvar for alle underskrevne kontrakter.
            Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


            Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Plapre JH nu bliver det meget dyrere den/de vi henter.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                "Vi har mange spillere, som er interessante for andre klubber" hvem???
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                  Som jeg ser Jesper Hansen:

                  Startede pr. 01.06.2013 så han har haft 3½ år i OB til at støbe et vinderhold…

                  2013 holder jeg udenfor da jeg ikke har delt op i transfervinduerne men måske I kan huske om det var ham eller TB/andre der hentede:

                  Løffe, Bodul, Vemmelund, Kongsted, Ari, Spelmann, Jeppe, O´Brien, Djuric og Abdellaoue?

                  Grøn er godt
                  Gul er ok
                  Rød er bare skidt …

                  Grønne:
                  Zohore, Makrini, AK, Edmundsson, Grytebust og Tverskob

                  Gule:
                  Azer, JBL, Lasse, Ruud, Ousager, Lucas, Lund, Kasper, Tørnæs, Tingager, Yao, Thrane og Welbeck

                  Rød:
                  Mikkelsen, Dvalishvili, Kryger, Kirkeskov, Skogseid, Halgrimur, Dalsgaard, Falkesgaard, Koval, Izunna, Joao, KEP og Jønsson …

                  for mange halve og hele forbiere ...
                  Jeg ville ha' en kategori imellem gul og rød. Lad os kalde den "under middel"; mens rød ganske rigtigt er "flop"

                  Jeg ville smide Ousager ned i rød sammen med Tørnes, Lucas og Thrane, mens Falkesgaard smides op i "OK", da han faktisk gjorde det ok, indtil skaden.

                  Yao ryger ned i under middel.

                  Så min ville lyde:

                  Grønne: Zohore, El Makrini, AK, Edmundsson, Grytebust og Tverskov.

                  Gule: Azer, JBL, Lasse N, Ruud, Lund, Kasper L, Tingager, Falkesgaard og Welbeck.

                  "Under middel": Yao.

                  Røde: Mikkelsen, Lado, Kryger, Kirkeskov, Skogseid, Jonasson, Dalgaard, Koval, Izunna, Joao, KEP, Jönsson, Tørnes, Lucas J og Thrane.

                  På 3 år, der er 6 "hits" altså bare ikke godt nok. Og ja, jeg er klar over, at spillerne selv bærer store dele af ansvaret, ligesom træneren gør; men ANSVARET; altså det overordnede ansvar, det falder kun på ét eneste sted: Og det er sportsdirektøren. Så ligegyldigt hvis skyld det er, at de spillere ikke har slået til, så er det stadig sportsdirektørens ansvar; og 6 hits er simpelthen for dårligt.

                  Stoler ikke en bønne på hverken hans evner til at finde spillere (både med og uden trænerens input), stoler ikke på, at han kan lave de rigtige kontraktlængder; ej heller på hans timing, hans "is i maven", hans taktik, hans netværk, og sidst men ikke mindst: Stoler ikke en bønne på noget af det, der kommer ud af hans mund; hverken når han præsenterer spillere eller skal snakke om truppens generelle beskaffenhed.

                  Stoler bare ikke på ham. Og den eneste måde, det kan ændre sig på? At der kommer flere på den "grønne" side, mange flere - i en langt mere hyppig grad end nu; og at disse hjælper OB til at vinde flere kampe, end vi taber.

                  Men det er næppe noget nyt.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                    Åh jo, det kan du selvfølgelig sige.


                    Det er bare min klare erindring, at Bech havde peget på Kryger som højre back efter Ruud, fordi han vurderede, at han var den rigtige mand - og at Djuric ligeledes var et ønske fra træneren. Det er næppe helt uhørt, at en sportsdirektør forsøger at opfylde cheftrænerens ønsker.


                    Men selvfølgelig har JH et stort ansvar for alle underskrevne kontrakter.
                    burde JH så ikke kende Kryger fra tiden i Horsens ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Jeg ville ha' en kategori imellem gul og rød. Lad os kalde den "under middel"; mens rød ganske rigtigt er "flop"

                      Jeg ville smide Ousager ned i rød sammen med Tørnes, Lucas og Thrane, mens Falkesgaard smides op i "OK", da han faktisk gjorde det ok, indtil skaden.

                      PRØVEDE AT GØRE DET LIDT I FORHOLD TIL SITUATIONEN OG SOM 2. KEEPERE ER OUSAGER OG TØRNES OK .. FALKESGAARD SOM 1. KEEPER SYNTES JEG IKKE VAR OK ..

                      Yao ryger ned i under middel.

                      Så min ville lyde:

                      Grønne: Zohore, El Makrini, AK, Edmundsson, Grytebust og Tverskov.

                      Gule: Azer, JBL, Lasse N, Ruud, Lund, Kasper L, Tingager, Falkesgaard og Welbeck.

                      "Under middel": Yao.

                      Røde: Mikkelsen, Lado, Kryger, Kirkeskov, Skogseid, Jonasson, Dalgaard, Koval, Izunna, Joao, KEP, Jönsson, Tørnes, Lucas J og Thrane.

                      På 3 år, der er 6 "hits" altså bare ikke godt nok. Og ja, jeg er klar over, at spillerne selv bærer store dele af ansvaret, ligesom træneren gør; men ANSVARET; altså det overordnede ansvar, det falder kun på ét eneste sted: Og det er sportsdirektøren. Så ligegyldigt hvis skyld det er, at de spillere ikke har slået til, så er det stadig sportsdirektørens ansvar; og 6 hits er simpelthen for dårligt.

                      Stoler ikke en bønne på hverken hans evner til at finde spillere (både med og uden trænerens input), stoler ikke på, at han kan lave de rigtige kontraktlængder; ej heller på hans timing, hans "is i maven", hans taktik, hans netværk, og sidst men ikke mindst: Stoler ikke en bønne på noget af det, der kommer ud af hans mund; hverken når han præsenterer spillere eller skal snakke om truppens generelle beskaffenhed.

                      Stoler bare ikke på ham. Og den eneste måde, det kan ændre sig på? At der kommer flere på den "grønne" side, mange flere - i en langt mere hyppig grad end nu; og at disse hjælper OB til at vinde flere kampe, end vi taber.

                      Men det er næppe noget nyt.

                      MvH ChrisOB
                      Men nej .. ikke meget nyt .... horribelt ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                        Som jeg ser Jesper Hansen:

                        Startede pr. 01.06.2013 så han har haft 3½ år i OB til at støbe et vinderhold…

                        2013 holder jeg udenfor da jeg ikke har delt op i transfervinduerne men måske I kan huske om det var ham eller TB/andre der hentede:

                        Løffe, Bodul, Vemmelund, Kongsted, Ari, Spelmann, Jeppe, O´Brien, Djuric og Abdellaoue?

                        Grøn er godt
                        Gul er ok
                        Rød er bare skidt …

                        Grønne:
                        Zohore, Makrini, AK, Edmundsson, Grytebust og Tverskob

                        Gule:
                        Azer, JBL, Lasse, Ruud, Ousager, Lucas, Lund, Kasper, Tørnæs, Tingager, Yao, Thrane og Welbeck

                        Rød:
                        Mikkelsen, Dvalishvili, Kryger, Kirkeskov, Skogseid, Halgrimur, Dalsgaard, Falkesgaard, Koval, Izunna, Joao, KEP og Jønsson …

                        for mange halve og hele forbiere ...
                        Hey Plum
                        Mangler du ikke Fest?

                        Comment


                          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...s-i-offensiven

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                            Åh jo, det kan du selvfølgelig sige.


                            Det er bare min klare erindring, at Bech havde peget på Kryger som højre back efter Ruud, fordi han vurderede, at han var den rigtige mand - og at Djuric ligeledes var et ønske fra træneren. Det er næppe helt uhørt, at en sportsdirektør forsøger at opfylde cheftrænerens ønsker.


                            Men selvfølgelig har JH et stort ansvar for alle underskrevne kontrakter.
                            Jeg kan sagtens forestille mig at du har ret i at TB pegede på dem, men jeg kunne også sagtens forestille mig at der er peget på andre løsninger, og nok også løsninger TB hellere havde set... men nu blev det så til dem vi fik...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                              Åh jo, det kan du selvfølgelig sige.


                              Det er bare min klare erindring, at Bech havde peget på Kryger som højre back efter Ruud, fordi han vurderede, at han var den rigtige mand - og at Djuric ligeledes var et ønske fra træneren. Det er næppe helt uhørt, at en sportsdirektør forsøger at opfylde cheftrænerens ønsker.


                              Men selvfølgelig har JH et stort ansvar for alle underskrevne kontrakter.
                              Sådan tror jeg ikke, det var. Mener snarere, det var omvendt. Men ingen af os, kan vide det med sikkerhed.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Som jeg ser Jesper Hansen:

                                Startede pr. 01.06.2013 så han har haft 3½ år i OB til at støbe et vinderhold…

                                2013 holder jeg udenfor da jeg ikke har delt op i transfervinduerne men måske I kan huske om det var ham eller TB/andre der hentede:

                                Løffe, Bodul, Vemmelund, Kongsted, Ari, Spelmann, Jeppe, O´Brien, Djuric og Abdellaoue?

                                Grøn er godt
                                Gul er ok
                                Rød er bare skidt …

                                Grønne:
                                Zohore, Makrini, AK, Edmundsson, Grytebust og Tverskob

                                Gule:
                                Azer, JBL, Lasse, Ruud, Ousager, Lucas, Lund, Kasper, Tørnæs, Tingager, Yao, Thrane og Welbeck

                                Rød:
                                Mikkelsen, Dvalishvili, Kryger, Kirkeskov, Skogseid, Halgrimur, Dalsgaard, Falkesgaard, Koval, Izunna, Joao, KEP og Jønsson …

                                for mange halve og hele forbiere ...
                                Han har også ansat en cheftræner. For nysgerrighedens skyld. Hvad farve skal han have? Grøn er selvfølgelig udelukket. Jeg vil ikke tøve med at sige rød.

                                Comment

                                Working...
                                X