Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Januarskifte kan komme på tale for OB-keeper
    http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/j...for-ob-keeper/
    Han er en god fyr og vil meget gerne holde ham som 2. målmand. Men han er ung og vil naturlig udvikle sig og det går kun med spilletid. Så det ville være helt forståeligt hvis han søger en ny udfordring.
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Kan på ingen måde forestille mig at vi lader ham gå her til vinter. Han er ikke mange mønter værd efter sin skade og vi har kun de 2 målmænd i truppen..
      Det sker ikke. Han må bide tænderne sammen og vi må finde en ny til sommer

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Boysen er ikke havnet på et forkert hold... Det var det helt rigtige for ham, udtalte han, men ham og holdkammeraterne har ikke leveret, og så valgte klubben at reagere... Det har ikke givet ham mindre spilletid, tværtimod... at stil og taktik så ikke længere passer herren, jamen det gjorde det jo heller ikke i BIF, og det er sikkert heller ikke sidste gang man høre ham udtale den slags...

        Mht. Kingsley, så siger jeg nej tak... Det kan da godt være det ikke er udelukket at han kunne gøre gavn, men der er jo ikke noget der peger i den retning... og hvis det er argumentet, så vil jeg nu bruge det på OBere i stedet, altså satse på Greve, Yao, og hvad de elles hedder...
        Det er netop derfor jeg forventer at vores scout laver sit arbejde, evt sammen med en af de ansvarlige trænere. Så klubben kan sikre sig at det ikke blot er endnu en til bredden. Greve synes jeg har leveret bedre end Yao, som i hans indhop absolut har vist at han mangler noget (meget) endnu
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          Det er netop derfor jeg forventer at vores scout laver sit arbejde, evt sammen med en af de ansvarlige trænere. Så klubben kan sikre sig at det ikke blot er endnu en til bredden. Greve synes jeg har leveret bedre end Yao, som i hans indhop absolut har vist at han mangler noget (meget) endnu
          Bliver du aldrig nogensinde træt af at "forvente" at nogen i OBs ledelse laver deres arbejde? Hvornår når du til det punkt, hvor du konstaterer, uden forbehold, at vedkommende hverken har eller vil komme til at lave deres arbejde ordentligt? Sådan ud af ren nysgerrighed?

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
            Bliver du aldrig nogensinde træt af at "forvente" at nogen i OBs ledelse laver deres arbejde? Hvornår når du til det punkt, hvor du konstaterer, uden forbehold, at vedkommende hverken har eller vil komme til at lave deres arbejde ordentligt? Sådan ud af ren nysgerrighed?

            MvH ChrisOB
            1. Nej
            2. Den dag jeg sidder med som beslutningstager og kender de forhold, og rammer som de arbejder under. Samt kender deres jobbeskrivelse i detaljen.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Dansk interesse for Rurik Gislason
              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/d...urik-gislason/
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Det kunne sagtens være os.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Det kunne sagtens være os.
                  jeg tror det ikke, men kan selvf. ikke vide det
                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Nordiske spillere kan have kærester, der kan bruge en uddannelse i Odense. Det kan jo tælle positivt.
                    Ingen tvivl om at JH er i fuld gang og også at han vil møde mange lukkede døre.

                    RG var da en god spiller for os og det er altid godt at undgå lotto MEN hvilken form er han i - og hvad med den der skade.
                    Last edited by Tåhyler; 24-12-2016, 11:39.
                    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                    OB - engang var vi gode

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det er netop derfor jeg forventer at vores scout laver sit arbejde, evt sammen med en af de ansvarlige trænere. Så klubben kan sikre sig at det ikke blot er endnu en til bredden. Greve synes jeg har leveret bedre end Yao, som i hans indhop absolut har vist at han mangler noget (meget) endnu
                      Som sådan ikke uenig, men jeg har svært ved at tro på at KN og JH sætter enten Jønne, Joan, Fester eller AK bag i køen, og derfor tror jeg også det bliver til bredden hvis vi handler offensivt...
                      Helt enig omkring Greve og Yao...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Det ville være meget ulogisk i forhold til hvordan Kent gerne ser holdet spille, Gislason er ingen stor boldspiller ... han har lidt fart og noget aggressivitet og kan en sjælden gang skyde en anelse ... men en spiller for Kent, det har jeg godt nok svært ved at se!
                        Viborg, ville være logisk.

                        Jeg må også sige at en reservespiller fra en midterklub i den næstbedste række i Tyskland, ikke kan være interessant for ret mange andre ... eller ikke bør være det.
                        Last edited by Entusiastens; 24-12-2016, 12:47.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Det ville være meget ulogisk i forhold til hvordan Kent gerne ser holdet spille, Gislason er ingen stor boldspiller ... han har lidt fart og noget aggressivitet og kan en sjælden gang skyde en anelse ... men en spiller for Kent, det har jeg godt nok svært ved at se!
                          Viborg, ville være logisk.

                          Jeg må også sige at en reservespiller fra en midterklub i den næstbedste række i Tyskland, ikke kan være interessant for ret mange andre ... eller ikke bør være det.
                          Jeg tænker også at AGF sagtens kunne være den klub som har sendt en efterspørgsel afsted til tyskland.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Som sådan ikke uenig, men jeg har svært ved at tro på at KN og JH sætter enten Jønne, Joan, Fester eller AK bag i køen, og derfor tror jeg også det bliver til bredden hvis vi handler offensivt...
                            Helt enig omkring Greve og Yao...
                            Jeg tror intentionen er lige det modsatte. Men derfor kan resultatet sagtens blive som du nævner.....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jeg tænker også at AGF sagtens kunne være den klub som har sendt en efterspørgsel afsted til tyskland.
                              Det er sandt, ... han er lige noget for Riddersholm.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                OB er simpelthen nød til at handle en stor stærk angriber ind, der også har en vis portion speed. Man er altså meget på røven når de to "små" der er nu ikke leverer. Festersen og AK har været en skandale dette efterår, de skal presses til langt bedre præstationer pt er der jo intet i OB til at skærpe dem, udover evt. lønudbetaling pr. mål, men det er jo nok ikke tilfældet.

                                Comment

                                Working...
                                X