Utroligt det er gået så galt for ham. Jeg husker tydeligt hans første træningskamp for os, var det ikke mod HB Køge hvor han scorede et helt vanvittigt mål, meget langt udefra. Der var hypen for alvor stor til ham.. Men det blev sgu ligeså hurtigt pillet ned. Han har ikke været god nok når han har fået chancen. Han er fejlcastet, men han har bestemt ikke vist noget som helst.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue: Januar 2017
Collapse
X
-
Meget kryptisk. Teksten er skrevet til et billede af ham i lufthavnen med kufferten pakket.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Utroligt det er gået så galt for ham. Jeg husker tydeligt hans første træningskamp for os, var det ikke mod HB Køge hvor han scorede et helt vanvittigt mål, meget langt udefra. Der var hypen for alvor stor til ham.. Men det blev sgu ligeså hurtigt pillet ned. Han har ikke været god nok når han har fået chancen. Han er fejlcastet, men han har bestemt ikke vist noget som helst.
-
Hestekrejleren fra Horsens har glemt at løfte op i gummerne og tjekket gebisset før der blev skrevet med Izunna.Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlægAt tro på en usynlig nisse skal da nok hjælpe ham videre (not). Nej, årsagen til Izunnas problemer skal findes helt andetsteds. Se grundigt på ham. Skulle han ligne en mand på 26 år? Nej, han er minimum 32-33 år og formentlig ved at være færdig fysisk på topniveau. Han toppede i FCM. Og lad venligst være med at beskylde mig for racisme, blot fordi jeg siger, at en afrikansk spillers alder er forfalsket.
Det med alderen er ikke usandsynligt, hvis det er em måde at slippe ud af exstrem fattigdom, ville mange nok gøre det hvide eller sorte.
Men han har været en rigtig god spiller i hans karrierer, det ser blot ud som om den er på sit efterår bevægelser og opfattelse virker meget langsomme.
Comment
-
Hold da kæft mand, så bliver der skruet helt op.Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægHestekrejleren fra Horsens har glemt at løfte op i gummerne og tjekket gebisset før der blev skrevet med Izunna.
Det med alderen er ikke usandsynligt, hvis det er em måde at slippe ud af exstrem fattigdom, ville mange nok gøre det hvide eller sorte.
Men han har været en rigtig god spiller i hans karrierer, det ser blot ud som om den er på sit efterår bevægelser og opfattelse virker meget langsomme.
Izunna har jo, minus turen til Rusland, vel været i Danmark i omtrent 10 år.
Da han spillede i FCM var han en profil, hvorfor skulle han lyve om noget :D.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Har intet belæg for at han skulle lyve om noget. Det er blot et faktum at spillere fra Nigeria og Ghana har fået lavet deres dåbsattest om før de kom til europa. Om det er tilfælde med Izunna vil kun være et påstulat. Men han virker unægtelig ældre og mere slidt en hans alder. Og ja uanset hans alder har han været en meget dygtig fodboldspiller, nu syntes han blot at have toppet.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægHold da kæft mand, så bliver der skruet helt op.
Izunna har jo, minus turen til Rusland, vel været i Danmark i omtrent 10 år.
Da han spillede i FCM var han en profil, hvorfor skulle han lyve om noget :D.
Der er så også mennesker der hurtigere er udviklet fysisk, om det så betyder at de også topper tidligere er nok ikke umuligt.
Her mener FCM's sportsdirektør sig dog rimelig sikker på Izunnas alder.
Last edited by Ricardo; 14-12-2016, 14:26.
Comment
-
Det er godt nok blevet et af de mærkeligste kapitler jeg har set i lang tid i OB...
Først selvfølgelig det hele med at at hente en spiller der ikke er i form for dyre penge, men endnu mere hvad det er der er sket med Izu... Hvorfor var han egentlig ikke i form..? han spillede i Rusland frem til November, og missede omkring 3 ugers kamp, set i forhold til OB truppen som gik til vinterpause i December. Hvordan kan han møde op i OB og som noget af det første melde ud af han er et halvt bagud i forhold til de andre..? Har den stået på hardcore julemad og sprit hele vinteren eller hvad er der foregået...
På det personlige, så var han så lykkelig over at komme "hjem" til Danmark, kunne være sammen med dem han kender igen, osv... et halvt år efter, og efter at have deltaget i 14 ud af 15 forårskampe, så er han pludselig dybt ulykkelig og vil væk, og har siden da egentlig mest gjort sig bemærket i medier og på de sociale sider...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Hvis han spillede fast i Rusland lyder det sært at han skulle være ude af form ved "hjemkomsten" til DK .. meget underligt.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er godt nok blevet et af de mærkeligste kapitler jeg har set i lang tid i OB...
Først selvfølgelig det hele med at at hente en spiller der ikke er i form for dyre penge, men endnu mere hvad det er der er sket med Izu... Hvorfor var han egentlig ikke i form..? han spillede i Rusland frem til November, og missede omkring 3 ugers kamp, set i forhold til OB truppen som gik til vinterpause i December. Hvordan kan han møde op i OB og som noget af det første melde ud af han er et halvt bagud i forhold til de andre..? Har den stået på hardcore julemad og sprit hele vinteren eller hvad er der foregået...
På det personlige, så var han så lykkelig over at komme "hjem" til Danmark, kunne være sammen med dem han kender igen, osv... et halvt år efter, og efter at have deltaget i 14 ud af 15 forårskampe, så er han pludselig dybt ulykkelig og vil væk, og har siden da egentlig mest gjort sig bemærket i medier og på de sociale sider...Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
De har set dåbspapirer, skal vi lade den ligge og glemme den her postulering.Oprindeligt indsendt af Ricardo Se indlægHar intet belæg for at han skulle lyve om noget. Det er blot et faktum at spillere fra Nigeria og Ghana har fået lavet deres dåbsattest om før de kom til europa. Om det er tilfælde med Izunna vil kun være et påstulat. Men han virker unægtelig ældre og mere slidt en hans alder. Og ja uanset hans alder har han været en meget dygtig fodboldspiller, nu syntes han blot at have toppet.
Der er så også mennesker der hurtigere er udviklet fysisk, om det så betyder at de også topper tidligere er nok ikke umuligt.
Her mener FCM's sportsdirektør sig dog rimelig sikker på Izunnas alder.
http://www.b.dk/sport/afrikanske-spi...ed-deres-alderTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægDet er godt nok blevet et af de mærkeligste kapitler jeg har set i lang tid i OB...
På det personlige, så var han så lykkelig over at komme "hjem" til Danmark, kunne være sammen med dem han kender igen, osv... et halvt år efter, og efter at have deltaget i 14 ud af 15 forårskampe, så er han pludselig dybt ulykkelig og vil væk, og har siden da egentlig mest gjort sig bemærket i medier og på de sociale sider...Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Comment
-
Kan se han faktisk spillede den sidste kamp d. 03-12... OB spillede sidste kamp d. 06-12...Oprindeligt indsendt af manner Se indlægHvis han spillede fast i Rusland lyder det sært at han skulle være ude af form ved "hjemkomsten" til DK .. meget underligt.
Fast man vil jeg ikke kalde det, men han havde dog 3x90 min. i Sep/Nov, på bænken i de to efterfølgende, og så spilletid i sidste runde...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Jep, det var ikke 3 uger, men 3 dage...Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
623 minutters spilletid på et år , det er jo mindre tid end jeg brugte på potten , det giver næppe en helvedes god kampformOprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægKan se han faktisk spillede den sidste kamp d. 03-12... OB spillede sidste kamp d. 06-12...
Fast man vil jeg ikke kalde det, men han havde dog 3x90 min. i Sep/Nov, på bænken i de to efterfølgende, og så spilletid i sidste runde...817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af daffy Se indlægHvem har et link til Izunnas instagram?
Comment
Comment