Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue: Januar 2017

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
    Håber jeg ikke. Han har kun kunne få det til at fungere ordentligt i Lyngby de sidste mange år. Alle andre steder har der været enten det ene eller det andet i vejen.
    Han havde nu et ganske flot forår i Brøndby, men jeg er da på sin vis enig. Hvis han skal til klubben, må det bliver som direkte konkurrent eller afløser fra Jönsson, og det kan jo nu heller ikke se den store ræson i. Vi får i hvert fald ikke en øget defensiv arbejdsradius, selvom man næsten ikke tror på, at den kan blive ringere en Jönsson. Relationelt er han heller ikke på Jönssons niveau, til det spiller han ganske enkelt for meget for sig selv til tider, og falder fuldstændigt ud af nogle kampe, og så har han ganske vidst nogle rigtigt gode egenskaber ift. fart og direkte udfordringer, samt en god målnæse (i hvert fald på 1. divisionsniveau). Jeg synes heller ikke, at det samlede pakke er spændende nok til, at man bør kaste penge efter ham, der kan sagtens findes bedre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Han havde nu et ganske flot forår i Brøndby, men jeg er da på sin vis enig. Hvis han skal til klubben, må det bliver som direkte konkurrent eller afløser fra Jönsson, og det kan jo nu heller ikke se den store ræson i. Vi får i hvert fald ikke en øget defensiv arbejdsradius, selvom man næsten ikke tror på, at den kan blive ringere en Jönsson. Relationelt er han heller ikke på Jönssons niveau, til det spiller han ganske enkelt for meget for sig selv til tider, og falder fuldstændigt ud af nogle kampe, og så har han ganske vidst nogle rigtigt gode egenskaber ift. fart og direkte udfordringer, samt en god målnæse (i hvert fald på 1. divisionsniveau). Jeg synes heller ikke, at det samlede pakke er spændende nok til, at man bør kaste penge efter ham, der kan sagtens findes bedre.
      Han har vist også klaret sig fint i Roda, men nu synes han så ikke lige, at spillestilen passer ham, fordi de har måtte sadle lidt om for at få point på kontoen. Det var samme historie i Viborg. Til hans forsvar skal det siges, at han formentligt var blevet lovet noget andet mht spillestil begge steder. Synes bare, at det tænder nogle advarselslamper. For er enig med dig i, at han har nogle spændende egenskaber, meeeeen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Vi holder øje, hvis noget skulle dukke op... Og Lund ligner en midterforsvarer fra nu af...

        http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sfermuligheder

        Retter lige den her med det samme...

        LIGNEDE, en midterforsvarer... men er tilbage på backen igen nu...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Retter lige den her med det samme...

          LIGNEDE, en midterforsvarer... men er tilbage på backen igen nu...
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Retter lige den her med det samme...

            LIGNEDE, en midterforsvarer... men er tilbage på backen igen nu...
            Suk. Hader det faktum at Lungi vandt første runde.

            MvT
            Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Vi holder øje, hvis noget skulle dukke op... Og Lund ligner en midterforsvarer fra nu af...

              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...sfermuligheder
              "Men det kan være, at der kan ske noget, hvor en afgang er godt for alle parter."
              Izunna, Izunna, Izunna, let det ske, let det ske, let det ske...
              Håber udtalelsen henviser på at der er noget i gang.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                "Men det kan være, at der kan ske noget, hvor en afgang er godt for alle parter."
                Izunna, Izunna, Izunna, let det ske, let det ske, let det ske...
                Håber udtalelsen henviser på at der er noget i gang.
                Pæn stor bredde på midtmidt hvis han ikke smutter
                El Mak, JJT,CN,IZU,Welbeck og Thrane

                Jeg glæder mig ihvertfald til de sidste 8 dage af vinduet. Tror der sker en masse i næste uge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Pæn stor bredde på midtmidt hvis han ikke smutter
                  El Mak, JJT,CN,IZU,Welbeck og Thrane

                  Jeg glæder mig ihvertfald til de sidste 8 dage af vinduet. Tror der sker en masse i næste uge
                  Så længe vi mister ikke Gryte eller El Mak deler jeg den glæde.
                  Håber JH modstår hvis nogen vinker med pengepungen.
                  I hensigt af El Makrini ville det være beroligende at slippe af med Izu. Det skulle gøre det umuligt for JH at sælge El Makrini.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Pæn stor bredde på midtmidt hvis han ikke smutter
                    El Mak, JJT,CN,IZU,Welbeck og Thrane

                    Jeg glæder mig ihvertfald til de sidste 8 dage af vinduet. Tror der sker en masse i næste uge
                    Tror, eller ved du noget

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Pæn stor bredde på midtmidt hvis han ikke smutter
                      El Mak, JJT,CN,IZU,Welbeck og Thrane

                      Jeg glæder mig ihvertfald til de sidste 8 dage af vinduet. Tror der sker en masse i næste uge
                      Ja ihvertfald numerisk.....vi har mange der kan spille pladserne på midten. Kvaliteten er så liiidt en anden sag. Izu....nej vel - nok en grund til mange ønsker ham væk. Thrane heller ikke vildt imponerende. CN kender jeg intet til men håber det bedste og både JJT og Welbeck ser spændende ud......Men profiler er de vel næppe endnu

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Aku 2016 Se indlæg
                        Tror, eller ved du noget
                        Ikke andet hvad jeg tidligere meldte ud. Og har ikke hørt noget siden. Så det er bare min egen vurdering..
                        Men der skal jo ske noget.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          Ja ihvertfald numerisk.....vi har mange der kan spille pladserne på midten. Kvaliteten er så liiidt en anden sag. Izu....nej vel - nok en grund til mange ønsker ham væk. Thrane heller ikke vildt imponerende. CN kender jeg intet til men håber det bedste og både JJT og Welbeck ser spændende ud......Men profiler er de vel næppe endnu
                          Enig. Kvantitet over kvalitet.. Men stadig fremgang da varianterne er mange.. Og konkurrencen til træning bliver vild..

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            Ja ihvertfald numerisk.....vi har mange der kan spille pladserne på midten. Kvaliteten er så liiidt en anden sag. Izu....nej vel - nok en grund til mange ønsker ham væk. Thrane heller ikke vildt imponerende. CN kender jeg intet til men håber det bedste og både JJT og Welbeck ser spændende ud......Men profiler er de vel næppe endnu
                            Mht Izunna så lider han vel også et eller andet sted af at skulle spille en plads han ikke kan. Han er primært def midt og den plads er taget af Makrini .. han er vel så til gengæld den eneste def midt af de mange centrale midtbanespillere vi har ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                              Mht Izunna så lider han vel også et eller andet sted af at skulle spille en plads han ikke kan. Han er primært def midt og den plads er taget af Makrini .. han er vel så til gengæld den eneste def midt af de mange centrale midtbanespillere vi har ..
                              Grundlæggende ja, jeg vil dog sige, at i de kampe, hvor vi har været uden El Makrini, som udekampene i Brøndby og Esbjerg, hvor han skulle gribe depechen, der synes jeg slet slet ikke, at han har vist et niveau der er til at stole på. Og uanset om han er blevet bedt om at være lidt mere offensiv, end han har været vant til, synes jeg ikke man kan sige, at han er blevet smidt fuldstændig ud af sin komfort zone, og hans præstationer har ganske enkelt også bare manglet energi og vilje.

                              Comment


                                Dejligt at vi ikke er i blandt

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...e-david-boysen

                                Comment

                                Working...
                                X