Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Hold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
    Ja, erkendelse er en svær ting :) ...
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Ja, fuck det. Vi ligger kun ét point fra sidstepladsen 2/3 inde i grundspillet, og det har intet med truppens kvalitet at gøre. Det er jo helt håbløst at diskutere det. Alle ved at kvalitet i afslutningerne ikke er afgørende for at vinde fodboldkampe. Her er det selvfølgelig boldbesiddelse og flest skud udefra der er forskellen på sejr og nederlag.
      Med på dit synspunkt over sæsonen, men i dag var vi uheldige.

Comment

Ja, fuck det. Vi ligger kun ét point fra sidstepladsen 2/3 inde i grundspillet, og det har intet med truppens kvalitet at gøre. Det er jo helt håbløst at diskutere det. Alle ved at kvalitet i afslutningerne ikke er afgørende for at vinde fodboldkampe. Her er det selvfølgelig boldbesiddelse og flest skud udefra der er forskellen på sejr og nederlag.
        Vi har rigelig kvalitet tænk bare på superindkøbene Izunna , Jønsson og KEP. ..
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
          Ja, jeg ved godt, det er længe siden, du skrev det, men man skal jo altid fokusere på det positive - og umiddelbart var det, det eneste positive, jeg lige kunne finde.....
          Vrøvl. Man skal se det negative i øjnene, så man kan forbedre det. Fodbold er sgu ikke en hippiefestival. Man har ikke tid til at glæde sig over, at man eksempelvis er det hold, der kan spille bolden flest gange til siden, man skal konstant forbedre sig. Ellers så bliver man overhalet af nogen, som kæmper hårdere. Jeg har sjældent set så meget svaghed i et hold før. Alt jeres positivitet og hippiementalitet, den høre til i jeres privatliv. Fodbold er liv eller død, det er ikke vamsede sweatere og en kop the foran et lejbål.

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
            Det er vel ikke super uheldigt når målmanden ikke behøvede at flytte sig for at redde de skud vi havde inden for rammen .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Både og. Hvis man ikke kan score imod det her Esbjerg-hold over 90 minutter, kan man ikke bare tørre det af på uheld. Så har man simpelthen ikke gjort det godt nok. I 2. halvleg skabte vi stort set intet.

Comment

Vildt at vi tabte - men sådan kampe kommer jo nu og da. Syntes vi har fremgang de forrige 3 kampe. I dag er vores svagheder tydeligt udstillet, og hvis vi får playoff kampe, og ikke har bedre individuelle kvaliteter er der pæne chancer for at vi rykker ned.

Held/uheld fordeler sig som regel over længere tid, samlet set i denne sæson syntes jeg ikke vi har været specielt uheldige, og statistiker der viser at vi er et bedre hold end vores placering, er ikke meget værd, i mange kampe har vi set svage ud.

Håber vi kan overraske mod FCN. Hvis vi spiller som mod FCM og BIF har vi i det mindste en chance, eller vi laver en Esbjeg, og vinder på en spinkel chance.

Comment

Hold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
                  Enig. Det er et sandt mareridt vi er havnet i.
                  Det bliver en lang vinterpause, hvor vi kan gå og kigge på en deprimerende superligatabel og til foråret kan vi bare gå og vente på et den uundgåelige playoff nedrykningskamp. Det kan meget meget nemt hedde 1.division for os næste år.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                    Vrøvl. Man skal se det negative i øjnene, så man kan forbedre det. Fodbold er sgu ikke en hippiefestival. Man har ikke tid til at glæde sig over, at man eksempelvis er det hold, der kan spille bolden flest gange til siden, man skal konstant forbedre sig. Ellers så bliver man overhalet af nogen, som kæmper hårdere. Jeg har sjældent set så meget svaghed i et hold før. Alt jeres positivitet og hippiementalitet, den høre til i jeres privatliv. Fodbold er liv eller død, det er ikke vamsede sweatere og en kop the foran et lejbål.
                    Ha ha ,, konge :-)

Er helt enig
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

Comment

Du er ikke engang sjovt men håber at du hygger dig. Hvis du ikke kan se at i dag er total udtur så ved jeg sgu snart ikke. Så du deres "straffe" og de har knapt andet. Men vi kan vel blive enige om at mål vinder kampe og det er selvfølgelig der at det går galt. Men det her er ikke "bare" manglende kvalitet. Det er udtur og en total mangel på selvtillid i vores afslutninger og den forkrampelse der kommer over et bundhold i krise da vi kommer bagud. Fight vinder ikke kampe alene. Men hold da op jeg føler med spillerene og de andre i OB i dag.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                        Det bliver en lang vinterpause, hvor vi kan gå og kigge på en deprimerende superligatabel og til foråret kan vi bare gå og vente på et den uundgåelige playoff nedrykningskamp. Det kan meget meget nemt hedde 1.division for os næste år.
                        Ja ja men der kommer også et transfervindue hvor vores yderst tilfredse direktør 12 min i lukketid prøver at hente en spiller fra Premier Leauge , men senere må meddele at det var tæt på med desværre ikke lykkedes . Og derefter står KN frem og støtter sin direktør og erklærer sig enig i at der er stor tilfredshed med truppen .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Ja, erkendelse er en svær ting :) ...
                          Ja fordi det er jeg da den eneste der mangler I/A

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Vi var vildt uheldige idag. Uden tvivl. Men fakta er at vi ikke har kvalitet nok i en tæt tæt superliga.. Du kan fucke snakken men det er stadig en realitet
                            Ikke at de altid har ret på TV. Men de fatter det jo heller ikke og en kaldte os bedre end AGF. Manglende kvalitet i perioder jo.Men mentalt nedtur og udtur er der da også en god del af

Comment

Du er ikke engang sjovt men håber at du hygger dig. Hvis du ikke kan se at i dag er total udtur så ved jeg sgu snart ikke. Så du deres "straffe" og de har knapt andet. Men vi kan vel blive enige om at mål vinder kampe og det er selvfølgelig der at det går galt. Men det her er ikke "bare" manglende kvalitet. Det er udtur og en total mangel på selvtillid i vores afslutninger og den forkrampelse der kommer over et bundhold i krise da vi kommer bagud. Fight vinder ikke kampe alene. Men hold da op jeg føler med spillerene og de andre i OB i dag.
                              delvis enig. men hvis spillere som Falk og Zohore(eller lign kvalitet) havde været i truppen havde vi vundet stort..
                              Vi mangler bare den sidste kvalitet

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                                ja det er svært at se hvordan det kan vende lige nu

Comment

Working...
                                X