Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Har de ingen træning med kampbolde????

    Bruger de badebolde eller bolde af ukendt mærke
    De har hver deres hacky sack...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Gad vide om Kent og Jesper vil indse, at vi er i krise. Eller fortsætter de bare med at sige, at deres indkøb sidder lige i skabet, og det hele bare er sort uheld?
      Sammen med fortællingen om at vi fører flere statistikker , hvilket de hæfter sig en del ved .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
        Glad for at høre, at vi bliver 7-8 stykker....
        Haha. Men skrev altså det her i Aug mens 90% af forum stadig mente at vi havde et Top 6. Så deeeeee

        Comment


          Vi ender 100% i 12-14 - det er slut nu. Ingen vej tilbage. Jeg håber for guds skyld at vi ikke ender som 14.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            Hvad så NT? Får vi de 6 nye spillere som der skal til
            tror snart ikke det er nok

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Vi ender 100% i 12-14 - det er slut nu. Ingen vej tilbage. Jeg håber for guds skyld at vi ikke ender som 14.
              12 eller 14 er efterhånden ligegyldigt - det vigtige er hvor mange point der bliver op.....og det bliver desværre mange

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Vi ender 100% i 12-14 - det er slut nu. Ingen vej tilbage. Jeg håber for guds skyld at vi ikke ender som 14.
                13 el 14 er ligegyldigt
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                  Vi ender 100% i 12-14 - det er slut nu. Ingen vej tilbage. Jeg håber for guds skyld at vi ikke ender som 14.
                  Det bliver efterhånden svært at ændre på ja. Som skrevet tidligere, så er to knockoutkampe imod Vendsyssel, Roskilde, Skive etc. om overlevelse, ikke noget dårligt scenarie for os, som det ser ud nu.

                  Comment


                    Esbjerg fik en julegave af dommeren. Men vi var ja ikke i stand at score mod en forfærdeligt dårligt Esbjerg-hold. Det lugter dom 1. Div.
                    Jeg vil ikke have en anden klub.
                    Jeg kan ikke have et nyt hold.
                    Men så vil jeg til mindst have en ny træner og en ny sportsdirektør.
                    Jeg er så træt af de to taber.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      12 eller 14 er efterhånden ligegyldigt - det vigtige er hvor mange point der bliver op.....og det bliver desværre mange
                      Enig vi skal ende som toer i en af taberslutspils puljerne . Hvilket lige nu ser mere end svært ud .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Nej, nej, nej.

                        Vi er langt forbi grænsen for acceptabelt. Hold nu kæft, hvor er vi på skideren.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Det bliver efterhånden svært at ændre på ja. Som skrevet tidligere, så er to knockoutkampe imod Vendsyssel, Roskilde, Skive etc. om overlevelse, ikke noget dårligt scenarie for os, som det ser ud nu.
                          Vil nu hellere møde VFF . Hvis OB og VFF forsætter den dårlige stime så tror jeg det er bedre at møde et andet hold i modgang end en underdog som kommer med en vild gejst
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Vi ender 100% i 12-14 - det er slut nu. Ingen vej tilbage. Jeg håber for guds skyld at vi ikke ender som 14.
                            14. pladsen kan jo risikere at være tættere på 10. pladsen end 13. pladsen er det på 9. pladsen...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              Den der Urban Legend med at OB ALTID sætter kriseramte hold igang.. Jeg siger det igen, dette er ikke en skrøne. OB gør det 90% af gangene. Hamrende pinligt!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Vil nu hellere møde VFF . Hvis OB og VFF forsætter den dårlige stime så tror jeg det er bedre at møde et andet hold i modgang end en underdog som kommer med en vild gejst
                                Det ene udelukker jo ikke det andet. Som det ser ud lige nu, kan vi jo være nødt til at slå Viborg for at gøre os fortjent til at møde et hold fra 1. div.

                                Comment

                                Working...
                                X