Oprindeligt indsendt af Tåhyler
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-EfB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af RASH Se indlægGad vide om Kent og Jesper vil indse, at vi er i krise. Eller fortsætter de bare med at sige, at deres indkøb sidder lige i skabet, og det hele bare er sort uheld?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægVi ender 100% i 12-14 - det er slut nu. Ingen vej tilbage. Jeg håber for guds skyld at vi ikke ender som 14.
Comment
-
Esbjerg fik en julegave af dommeren. Men vi var ja ikke i stand at score mod en forfærdeligt dårligt Esbjerg-hold. Det lugter dom 1. Div.
Jeg vil ikke have en anden klub.
Jeg kan ikke have et nyt hold.
Men så vil jeg til mindst have en ny træner og en ny sportsdirektør.
Jeg er så træt af de to taber."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet bliver efterhånden svært at ændre på ja. Som skrevet tidligere, så er to knockoutkampe imod Vendsyssel, Roskilde, Skive etc. om overlevelse, ikke noget dårligt scenarie for os, som det ser ud nu.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægVi ender 100% i 12-14 - det er slut nu. Ingen vej tilbage. Jeg håber for guds skyld at vi ikke ender som 14.Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægVil nu hellere møde VFF . Hvis OB og VFF forsætter den dårlige stime så tror jeg det er bedre at møde et andet hold i modgang end en underdog som kommer med en vild gejst
Comment
Comment