Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Den der Urban Legend med at OB ALTID sætter kriseramte hold igang.. Jeg siger det igen, dette er ikke en skrøne. OB gør det 90% af gangene. Hamrende pinligt!
    Efb's første sejr i denne sæson: 3-2 over OB. Efb's første sejr på udebane denne sæson: i aften

Comment

Står Kent og plapre igen?

Comment

ja....og virker samtidig også opgivende - det forstår man jo godt

Comment

Modsat hvad han plejer, står han og tuder over straffesparket i dag. Desværre ikke noget godt tegn.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            ja....og virker samtidig også opgivende - det forstår man jo godt
            Man ligger som man har redt .. så han må kigge indad
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Haha. Men skrev altså det her i Aug mens 90% af forum stadig mente at vi havde et Top 6. Så deeeeee
              Ja, jeg ved godt, det er længe siden, du skrev det, men man skal jo altid fokusere på det positive - og umiddelbart var det, det eneste positive, jeg lige kunne finde.....

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Man ligger som man har redt .. så han må kigge indad
                ja og i næste kamp starter de samme 11 spiller ind.. Samme opstilling..
                Det bliver stort...
                "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

Comment

Ulven kommer, ulven kommer...

Nu passer den vanlige svada endelig, men sådan siger vi som sagt altid, så er der nogen der lytter nu... om ikke andet må trup og trænere nu mærke den virkelige følelse af at have fortjent mere, men tabe...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                    Ja, jeg ved godt, det er længe siden, du skrev det, men man skal jo altid fokusere på det positive - og umiddelbart var det, det eneste positive, jeg lige kunne finde.....
                    Jammen hvis jeg skal hjælpe i den positive afdeling er det også det eneste jeg kan komme med

Comment

Oprindeligt indsendt af BEWC Se indlæg
                      ja og i næste kamp starter de samme 11 spiller ind.. Samme opstilling..
                      Det bliver stort...
                      Gætter på at Joan er med igen

Comment

Sidder med fornemmelsen af at 3 point i dag, så kunne vi have spillet os ud af play-off. Nu bliver det os, Esbjerg, Viborg og måske AGF.

Selvfølgelig skal vi stadig spille efter det, men hold da op hvor jeg håber på transfervinduet. Normalt er jeg ikke til halvårlige lejekontrakter, men situationen taget i betragtning. Der skal hentes mål i vinduet.

Comment

Alle forudsætninger for et eftertrykkeligt nederlag på søndag, er tilstede. En superskarp offensiv der har scoret 12 mål i de seneste 5 kampe, imod et hold der ikke kan sparke den ind i en åben ladeport.

Comment

Hold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Hold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
                              Ja, fuck det. Vi ligger kun ét point fra sidstepladsen 2/3 inde i grundspillet, og det har intet med truppens kvalitet at gøre. Det er jo helt håbløst at diskutere det. Alle ved at kvalitet i afslutningerne ikke er afgørende for at vinde fodboldkampe. Her er det selvfølgelig boldbesiddelse og flest skud udefra der er forskellen på sejr og nederlag.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                Vi var vildt uheldige idag. Uden tvivl. Men fakta er at vi ikke har kvalitet nok i en tæt tæt superliga.. Du kan fucke snakken men det er stadig en realitet

Comment

Working...
                                X