Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-EfB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHaha. Men skrev altså det her i Aug mens 90% af forum stadig mente at vi havde et Top 6. Så deeeeee
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægMan ligger som man har redt .. så han må kigge indad
Det bliver stort..."Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlægJa, jeg ved godt, det er længe siden, du skrev det, men man skal jo altid fokusere på det positive - og umiddelbart var det, det eneste positive, jeg lige kunne finde.....
Comment
-
Sidder med fornemmelsen af at 3 point i dag, så kunne vi have spillet os ud af play-off. Nu bliver det os, Esbjerg, Viborg og måske AGF.
Selvfølgelig skal vi stadig spille efter det, men hold da op hvor jeg håber på transfervinduet. Normalt er jeg ikke til halvårlige lejekontrakter, men situationen taget i betragtning. Der skal hentes mål i vinduet.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægHold da op hvor gør det ondt. Hvordan kanvi dog tabe den kamp. Fuck snakken om at truppen ikke er god nok. Vi har udtur af helvede til og det er så vildt at det ikke er til at fatte. Det er helt vildt og lige nu kan jeg slet ikke se hvordan det kan vende.
Comment
Comment