Simpelthen en katastrofe
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB-EfB
Collapse
X
-
Jeg vil sige Esbjerg har været klart mest elendige men dommeren forærer dem et straffe fordi Poul Hansens helt Söder filmer sig til verdens tyndeste straffe.Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægCHOK!!!
Et elendigt hold vinder over et andet elendigt hold.
Men fuck hvor er vi på skideren nu.
Comment
-
haha - nej, men havde da håbet vi i det mindste fik lidt mere ud af det - elendigt udnyttetOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHånden op hvis der var nogle der troede, at vi ville score på det frispark.
-------------------------------------------------------------------
Nå, det tænkte jeg nok.
Comment
-
Elendig rækker ikke engang til at beskrive udførelsen .. hvad helvede sker der ?Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHånden op hvis der var nogle der troede, at vi ville score på det frispark.
-------------------------------------------------------------------
Nå, det tænkte jeg nok.
Pinligt at lade en spiller som end ikke kan lette bolden en meter fra banen sparke .. kæft det er ringe817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Glad for at høre, at vi bliver 7-8 stykker....Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægVi kommer ikke i Top 6 denne sæson. Holdet er ikke godt nok selvom JH prøver at bilde os noget andet ind. Desværre får det nok ikke nogen konsekvens for ham personligt når vi bliver 7-8 stykker og skal i nedrykningsspil. Alle mål skal klemmes igennem på minimale budgetter men denne gang går det ikke. Andre hold er bare smartere og mere villige i målet om sportslig succes og gøre klubbens fans glade. Jesper Hansen er økonomiens og firmaets mand.
Comment

Comment