Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Vi har ligaens dårligste offensiv, men rent defensivt står vi altså rigtig godt.. i hvert fald mod et hold med 1. Divisions niveau.
    Er AK med

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
      Er AK med
      Han er i alt fald på banen. Men det er vidst også det...
      This is what you have been trained for, makes us proud!

      Comment


        #93
        Jönsson har fysik som en junior spiller

        Comment


          #94
          Er du gal hvor EfB er ringe , de magter ikke at holde på bolden 20 sek ad gangen
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            Vi skal ikke ændre noget. spiller godt, og kommer til chancer. Hul i hovedet at ændre noget, før kampen evt ændre sig.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jönsson har fysik som en junior spiller
              Jeg trækker mine ord i mig igen. Han er stadig elendig.
              OB: Danske mestre i 2075/6

              Comment


                #97
                Plejer Jønsson ikke at have rødt skæg.

                Stadion uden hjørner er en katastrofe i den vind.

                God nok 1.halvleg - men MÅL
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                  Vi skal ikke ændre noget. spiller godt, og kommer til chancer. Hul i hovedet at ændre noget, før kampen evt ændre sig.
                  Hvornår har vi spillet 2 gode/ens halvlege.. Det ændrer sig altid i pausen. Hvorfor skulle det ikke gøre det idag?

                  Comment


                    #99
                    hvis det fortsætter på samme måde de første 12 minutter af 2. halvleg, så skal der en angriber mere ind... om det så er Mikkelsen (skrev jeg virkelig det?:-D )

                    Comment


                      Vi skal glæde os over at fiskene ikke fik et let mål imod os - ja, de var ikke i nærheden
                      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                      OB - engang var vi gode

                      Comment


                        Så tabte vi den kamp. Man skal score i sine gode perioder. Vi har lige haft en periode på 40 min, hvor det lignede superliga mod danmarksserie.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvornår har vi spillet 2 gode/ens halvlege.. Det ændrer sig altid i pausen. Hvorfor skulle det ikke gøre det idag?
                          Det er noget der hedder momentum i fodbold. Det har vi, vind eller ej. Ser anden halvlegs indledning an, og har kampen ændret sig, så kan man reagere. Kan ikke se vi har noget på bænken der kunne score på de cahncer vi har haft. Yao har lignet en hund i et spil kegler, og Bredebro, har brændt det der var større.

                          Comment


                            Hvor er det vildt, at vi ikke er foran efter 1. halvleg. Jeg er spændt på, hvor meget vinden og Colin Tods peptalk ændre til anden halvleg.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Vi har ligaens dårligste offensiv, men rent defensivt står vi altså rigtig godt.. i hvert fald mod et hold med 1. Divisions niveau.
                              vi har lukket 27 mål ind - i 18½ kamp, det er færrest sammen med AAB, af de hold der ligger til nedrykningsspillet. Prolemet har hele tiden været de manglende scoringer -indkassere vi 1 mål så vinder vi ikke kampen - og selv uafgjort er nærmest umuligt.

                              Hvis ikke der bliver hentet min 1 ordenlig angriber til januar så er det jo en skandale

                              Comment


                                Flere afslutninger på mål i denne ene halvleg, end vi i snit har det i en hel kamp denne sæson...
                                Dybt skuffende vi ikke får scoret...

                                Famlende start, men derfra sidder vi på kampen...

                                Håber vi kan fortsætte i anden, og så få det mål... men ved også at vi lige så godt kan komme ud og ligne et hold fra en anden planet end den vi var fra i første...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X