Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB-EfB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Simpelthen en katastrofe

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      CHOK!!!

      Et elendigt hold vinder over et andet elendigt hold.
      Jeg vil sige Esbjerg har været klart mest elendige men dommeren forærer dem et straffe fordi Poul Hansens helt Söder filmer sig til verdens tyndeste straffe.
      Men fuck hvor er vi på skideren nu.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Hånden op hvis der var nogle der troede, at vi ville score på det frispark.

        -------------------------------------------------------------------

        Nå, det tænkte jeg nok.
        haha - nej, men havde da håbet vi i det mindste fik lidt mere ud af det - elendigt udnyttet

        Comment


          Hvad så NT? Får vi de 6 nye spillere som der skal til

          Comment


            Nu må der satme rulle hoveder og jeg vil skide på hvis
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Har de ingen træning med kampbolde????

              Bruger de badebolde eller bolde af ukendt mærke
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Fucking pinligt!!

                Comment


                  Man er i hvert fald ikke forbandet, når man konstant sparker lige direkte på målmanden, så er man en ringe angriber.

                  Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                  Hvis jeg hører så meget som ét "vi er forbandede" fra Kent Nielsen...
                  - Nicolai

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                    Nu må der satme rulle hoveder og jeg vil skide på hvis
                    Nej nej. Vi er på rette vej

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Hånden op hvis der var nogle der troede, at vi ville score på det frispark.

                      -------------------------------------------------------------------

                      Nå, det tænkte jeg nok.
                      Elendig rækker ikke engang til at beskrive udførelsen .. hvad helvede sker der ?

                      Pinligt at lade en spiller som end ikke kan lette bolden en meter fra banen sparke .. kæft det er ringe
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Hahaha... vi er simpelthen så sørgelige!

                        Comment


                          Gad vide om Kent og Jesper vil indse, at vi er i krise. Eller fortsætter de bare med at sige, at deres indkøb sidder lige i skabet, og det hele bare er sort uheld?

                          Comment


                            Har JH og KN ingen skam i livet? Forstå nu at I er fejlet!!!
                            OB: Danske mestre i 2075/6

                            Comment


                              Sinddsygt. Esbjerg har dårligt en chance og scorer. Vi kan bare ikke score, selv på de mest åbne chancer. Det er simpelthen vanvittigt. Nu er vi for alvor i lortet.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Vi kommer ikke i Top 6 denne sæson. Holdet er ikke godt nok selvom JH prøver at bilde os noget andet ind. Desværre får det nok ikke nogen konsekvens for ham personligt når vi bliver 7-8 stykker og skal i nedrykningsspil. Alle mål skal klemmes igennem på minimale budgetter men denne gang går det ikke. Andre hold er bare smartere og mere villige i målet om sportslig succes og gøre klubbens fans glade. Jesper Hansen er økonomiens og firmaets mand.
                                Glad for at høre, at vi bliver 7-8 stykker....

                                Comment

                                Working...
                                X