Er meget begejstret for Myse. Om det er fordi positionen i årevis har været både ustabil og en mellemvare, og jeg derfor lader mig forblænde lidt, det kan jeg ikke selv afgøre, men synes godt nok der er kommet en anden stemning omkring målmands posten, både på banen og på lægterne... Som en journalist på twitter skrev: OB-fansene kårer Sten Michael Grytebust som hjemmeholdets Man of the Match for 129. gang i sæsonen
Det er befriende ikke at skal spekulere på den position længere... Eneste minus for mig er hans igangsætninger, især på udkast, de er for ofte for hasarderede og har flere gange bragt os i problemer... Det er lidt en hovedregel for en målmand, at du ikke kaster bolden ud foran eget felt til en spiller med modstandere i ryggen, og det sker for meget...
Det er befriende ikke at skal spekulere på den position længere... Eneste minus for mig er hans igangsætninger, især på udkast, de er for ofte for hasarderede og har flere gange bragt os i problemer... Det er lidt en hovedregel for en målmand, at du ikke kaster bolden ud foran eget felt til en spiller med modstandere i ryggen, og det sker for meget...
Comment