Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 28/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt SIF-OB 28/10

    Uhhhh den er vigtig ikke at tabe denne her

    KEP mener at spillerne ikke skal bedømmes på en kamp mod FCK. Pænt meget taber indstilling IMO men så gør vi det så sandlig mod SIF.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...skuffet-end-os

    Jeg er kæmpe optimist og tipper 1-1

    #2
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Uhhhh den er vigtig ikke at tabe denne her

    KEP mener at spillerne ikke skal bedømmes på en kamp mod FCK. Pænt meget taber indstilling IMO men så gør vi det så sandlig mod SIF.

    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...skuffet-end-os

    Jeg er kæmpe optimist og tipper 1-1
    Kæmpe optimist med 1-1.......skidt vi er noget dertil.

    Jeg tror desværre ikke på det, men der skal hentes en sejr - det er en absolut nødvendighed

    Comment


      #3
      Utroligt så travlt trup, træner og ledelse har med at vaske hænder. Hvad er det for noget, at FCK-kampe er blevet begivenheder, hvor man absolut ikke forventer at have en chance for sejr? Og spillere og trænere sidder ligefrem og holder med dem, når de spiller CL? Kan man godt sætte sig op til at skulle smadre et hold, som man tre dage forinden sad og jublede over? Hvis jeg havde været Kent Nielsen og set mine spillere juble over FCK, ville jeg havde givet dem en skideballe af en anden verden og hævdet, at de ikke havde mentaliteten til at ville knuse dem nogle dage senere. Fuck, det er en slap omgang. Jeg begynder dog at forstå, hvorfor vores hold er så bundslattent, når man hører sådan noget.

      Nå, men det bliver formentlig til et nederlag i Silkeborg. Jeg gætter på en hjemmesejr på 2-1.
      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

      Comment


        #4
        Tror i virkelig, vi scorer? Det vil jo nærmest være en lille sejr i sig selv at score på udebane :-//
        Øv, øv og 1.000.000 gange øv!!!!! (Men det skal nok gå alt sammen!)

        Comment


          #5
          Mon ikke en startopstilling bliver:

          Gryte
          Lund - KEP - Tverskov - JBL
          Joan - Welbeck - Izunna - Desler
          AK - Festersen

          Jeg tror Jonsson bænkes, da Fester og AK kender hinanden forholdsvist godt. At de begge to så er lort i øjeblikket.. det er der jo ikke noget at gøre ved. Jonsson er jo heller ikke godt kørende.

          Jeg kunne godt tænke mig at se Oliver blive bænket, desler på højreback og Yao ind på venstrekanten, men det kommer ikke til at ske.

          Comment


            #6
            Vi lægger os på ryggen inden kampen så skal man heller ikke forvente at lave overraskelsen .

            Sjovt nok efter de "nemme" kampe i starten af sæsonen var KN's udmelding en anden , der skulle det blive godt at møde de bedre hold
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af OB4fan Se indlæg
              Tror i virkelig, vi scorer? Det vil jo nærmest være en lille sejr i sig selv at score på udebane :-//
              Jeg tror første mål bliver afgørende. Surt at Makrini er ude.
              Jeg tror på mål til os. Jeg mener godt nok AK er opreklameret idet han i min bog kun er en udmærket 2. angriber. Alligevel tror jeg han får scoret i Silkeborg. Nu har han fået lidt kamptræning, og kan ikke fortsætte med at være lige så uskarp, som i går.

              Silkeborg er et af kun 2 hold som jeg mener har en dårligere trup end os, så der er muligheder! Hvis vi ikke får mindst 1 point i Silkeborg, så er der krise.
              Hvis spillerne har givet sig 110%, og vi taber, så er det noget at arbejde med. Taber vi efter en slatten indsats, så lugter det af alvorlig kriser. Det vil sikkert betyder, at NT ringer til TC for at få endnu et "dårligt" råd.

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                Mon ikke en startopstilling bliver:

                Gryte
                Lund - KEP - Tverskov - JBL
                Joan - Welbeck - Izunna - Desler
                AK - Festersen

                Jeg tror Jonsson bænkes, da Fester og AK kender hinanden forholdsvist godt. At de begge to så er lort i øjeblikket.. det er der jo ikke noget at gøre ved. Jonsson er jo heller ikke godt kørende.

                Jeg kunne godt tænke mig at se Oliver blive bænket, desler på højreback og Yao ind på venstrekanten, men det kommer ikke til at ske.
                Jeg håber ikke vi kommer til at se Izunna. Han vil det ikke nok, og skal ud til vinter. Tverskov skal op og Tingager ind ved siden af KEP. Der er en pointe i at Tingager koster mål for ofte, men Izunna gør sgu det samme når han spiller og formår slet ikke at sætte spillet.
                Ellers er jeg enig i at fest og AK skal på toppen. Vi mangler mål, og de har da i hvert fald engang vist at de har mål i støvlerne, og vores chance for at komme bare lidt igen afhænger af at få dem igang. Jeg synes også det ville klæde os at give Yao flere chancer. Han gør det ikke dårligere end så mange andre, men har til gengæld noget fart og uforudsigelighed, som nærmest ingen andre i truppen har

                Comment


                  #9
                  Det kan du have ret i. Jeg ville også foretrække Tingager fremfor Izunna, men jeg tror desværre ikke på det.

                  Jeg bliver hver gang overrasket over Yao's fart. Det overraskede også flere FCK'ere i går. De forventede ikke han var så hurtigt.. har han egentlig ikke udløb til Vinter eller husker jeg forkert? JH er for sløv mht. forlængelser.. har han talt med JBL og Makrini i et år nu?

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Det kan du have ret i. Jeg ville også foretrække Tingager fremfor Izunna, men jeg tror desværre ikke på det.

                    Jeg bliver hver gang overrasket over Yao's fart. Det overraskede også flere FCK'ere i går. De forventede ikke han var så hurtigt.. har han egentlig ikke udløb til Vinter eller husker jeg forkert? JH er for sløv mht. forlængelser.. har han talt med JBL og Makrini i et år nu?
                    Yao har indtil næste sommer.. Og JBL er fuld igang med forhandlinger i OB som jeg hører det

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Yao har indtil næste sommer.. Og JBL er fuld igang med forhandlinger i OB som jeg hører det
                      Det har jeg også hørt længe nu. Måske de forhandler, dropper forhandlingen og genoptager den senere igen.. det skal jeg ikke kunne sige, men det tager i hvert fald sin tid.

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Det har jeg også hørt længe nu. Måske de forhandler, dropper forhandlingen og genoptager den senere igen.. det skal jeg ikke kunne sige, men det tager i hvert fald sin tid.
                        Its all about the money baby... Med den løn JBL har fået forstår jeg godt at han vil have lønforhøjelse..

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Its all about the money baby... Med den løn JBL har fået forstår jeg godt at han vil have lønforhøjelse..
                          Hvor ligger han ca.? 80.000 i måneden eller lign.?

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Hvor ligger han ca.? 80.000 i måneden eller lign.?
                            Det kan han umuligt gøre ... hvis den er lav.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Hvor ligger han ca.? 80.000 i måneden eller lign.?
                              Ikke engang tæt på at være i nærheden. Men lige denne her holder jeg for mig selv.
                              Men JBL var tidligere nød til at fraflytte sin lejlighed da han ikke havde råd til at blive boende. Det var en af OB' s

                              Comment

                              Working...
                              X