Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 28/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
    Ifølge den lokale stiller OB sådan her:

    Desler - KEP - Tingager - JBL

    Thrane - Izunna - Tverskov - Jönsson

    Festersen - AK

    Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.

    Robert Skov - Ibrahim Moro - Mikkel Vendelbo - Emil Scheel

    Skhirtladze - Helenius

    Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.

    SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.
    Når det bliver kombineret med verdens dårligste træner er det en farlig cocktail. Selv min mor kunne få det hold til at præstere bedre. Kent sucks..

    Comment


      #92
      Ligner faktisk at vi skal lidt dybere end normalt. Jeg frygter det går helt galt i aften

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Ligner faktisk at vi skal lidt dybere end normalt. Jeg frygter det går helt galt i aften
        Der er nogen i organisationen som ikke tåler et nederlag i dag. Jeg er oberbevist om at der sker noget, hvis vi lider endnu et nederlag.

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
          Ifølge den lokale stiller OB sådan her:

          Desler - KEP - Tingager - JBL

          Thrane - Izunna - Tverskov - Jönsson

          Festersen - AK

          Jeg har svært ved at se, hvad den midtbane skal bringe med sig. Intet offensivt i hvert fald. Men der bliver måske også brug for noget defensiv tyngde, for Silkeborgs seks forreste ser da uhyggelige ud i forhold til vores papirtynde hold.

          Robert Skov - Ibrahim Moro - Mikkel Vendelbo - Emil Scheel

          Skhirtladze - Helenius

          Jeg byttede satanedme gerne hold med Silkeborg. Det er dybt pinligt, at vi er kommet dertil, men jeg forstår godt, at de er ved at få tur i den med det hold. Det er bare godt sammensat - sandsynligvis for et budget halvt så stor som OB's.

          SUK! Vi har verdens dårligste sportsdirektør. Skrid med dig, Jammerlige Jesper.
          Det er jo vanvittigt til grin, at vi ikke kan stille et bedre hold end det dér, bare fordi der er lidt skader og en karantæne.

          Bredden er ikke-eksisterende. Nå men. Endnu en træningskamp frem mod playoff-kampen imod Esbjerg.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #95
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            Der er nogen i organisationen som ikke tåler et nederlag i dag. Jeg er oberbevist om at der sker noget, hvis vi lider endnu et nederlag.
            Jeg tror desværre ikke at der sker noget uanset hvad..
            Hvis jeg vidste at Jesper Hansen ville blive fyret ved et nederlag idag ville jeg holde med SIF..
            Fordi det ville være det bedste for OB på lang sigt

            I don't mind loosing the battle if it means that we will win the war

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det er jo vanvittigt til grin, at vi ikke kan stille et bedre hold end det dér, bare fordi der er lidt skader og en karantæne.

              Bredden er ikke-eksisterende. Nå men. Endnu en træningskamp frem mod playoff-kampen imod Esbjerg.

              MvH ChrisOB
              Bliver spændende at se hvad vilje Esbjerg og OB har i det kommende vindue til at styrke truppen..
              Man kan stadig nå at forstærke og justere. Og med 3-4 måneders pause kan meget ændres..
              Men det kan det ikke her i efteråret. Der er vi stadig et af superligaens klart dårligste hold

              Comment


                #97
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Bliver spændende at se hvad vilje Esbjerg og OB har i det kommende vindue til at styrke truppen..
                Man kan stadig nå at forstærke og justere. Og med 3-4 måneders pause kan meget ændres..
                Men det kan det ikke her i efteråret. Der er vi stadig et af superligaens klart dårligste hold
                Du ved vel godt vinterpausen er forkortet. Den er vel ikke mere end 8 uger.

                Comment


                  #98
                  Trane centralt. Hvad tænker han på?

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Jeg tror desværre ikke at der sker noget uanset hvad..
                    Hvis jeg vidste at Jesper Hansen ville blive fyret ved et nederlag idag ville jeg holde med SIF..
                    Fordi det ville være det bedste for OB på lang sigt

                    I don't mind loosing the battle if it means that we will win the war
                    Tror desværre Kent kommer til at tage skraldet alene. Thorborg er jo så imponeret, over det fundament JH har bygget
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      Så havde min kammerat ret. Det bliver Thrane og Nana.. puha jeg håber de overrasker!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Så havde min kammerat ret. Det bliver Thrane og Nana.. puha jeg håber de overrasker!
                        Kunne måske også være Desler eller Jönsson på midt med Nana

                        Comment


                          Hvad sker der for Kent? Hvad ser han i thrane centralt? Hvis det koster peger pilen på ham. Det kan meget vel være Kent Nielsen ' sidste kamp.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                            Tror desværre Kent kommer til at tage skraldet alene. Thorborg er jo så imponeret, over det fundament JH har bygget
                            Ja desværre

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Så havde min kammerat ret. Det bliver Thrane og Nana.. puha jeg håber de overrasker!
                              Hvem er så på kanterne ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Hvad sker der for Kent? Hvad ser han i thrane centralt? Hvis det koster peger pilen på ham. Det kan meget vel være Kent Nielsen ' sidste kamp.
                                Hvis det er lige så skidt som sidst bliver det en katastrofe. Og når han foretrækkes foran Izunna ser det altså pænt skidt ud

                                Comment

                                Working...
                                X