Det er vel også en forholdsvis lav løn for en starter fra en professionel fodboldklub i bedste danske liga? Det er bare et gæt.. jeg har ikke styr på det med vores lønninger, og hvor spillerne ligger.
Ikke engang tæt på at være i nærheden. Men lige denne her holder jeg for mig selv.
Men JBL var tidligere nød til at fraflytte sin lejlighed da han ikke havde råd til at blive boende. Det var en af OB' s
Fair nok. Jeg kan også godt forstå han gerne vil have en lønforhøjelse så.
Fair nok. Jeg kan også godt forstå han gerne vil have en lønforhøjelse så.
Ja ikke. Og jeg håber også de finder en løsning mm at VB er en af de pladser man vil forstærke. Nåh nej. Vi er igang med kontinuitet. Så behøver man ikke at forstærke sig
Det er jo heller ikke sikkert at folk vil forlænge pga risikoen for at skulle en tur i 1.division.
True! Men det er godt nok en arrogant måde at være på, fordi de jo netop er en del af det hold som muligvis rykker ned, og derfor har et medansvar.
Kommer vores spillere med det som undskyldning ved kontraktforhandlingerne "Njaa jeg vil gerne vente med at se om vi skal i 1. Division". Bruger de denne sætning, så skal der ABSOLUT ikke forlænges med dem.. så skal de væk.
Tager man ikke nok ansvar for vores position, og vil de ikke klubben nok.. så må de videre efter min mening.
I alle andre tilfælde end dette ville jeg gi dig 100% ret i at en spiller ikke skal tilbyde ny kontrakt hvis man ikke er med til at spille en nedrykker op igen. M E N...... i dette tilfælde hvor både sponsorer, spillere, medier og fans er blevet stillet HELT andre målsætninger i udsigt vil jeg sagtens kunne forstå spillere der søger væk. Ville ikke selv ha spildt en kort karriere på så useriøst et projekt.
True! Men det er godt nok en arrogant måde at være på, fordi de jo netop er en del af det hold som muligvis rykker ned, og derfor har et medansvar.
Kommer vores spillere med det som undskyldning ved kontraktforhandlingerne "Njaa jeg vil gerne vente med at se om vi skal i 1. Division". Bruger de denne sætning, så skal der ABSOLUT ikke forlænges med dem.. så skal de væk.
Tager man ikke nok ansvar for vores position, og vil de ikke klubben nok.. så må de videre efter min mening.
Det synes jeg sådan set også du har ret i. Men det er bare sådan folk tænker i dag. Man tænker for det meste kun på at rede sin egen røv. Desværre.
Det er vel også en forholdsvis lav løn for en starter fra en professionel fodboldklub i bedste danske liga? Det er bare et gæt.. jeg har ikke styr på det med vores lønninger, og hvor spillerne ligger.
Comment