Oprindeligt indsendt af Kaspernon
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt SIF-OB 28/10
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægtror desværre ikke på vi formår at hente noget som helst. Vi er hårdt ramt og silkeborg har tanket noget selvtillid og er på vej opad formmæssigt.
Men hold op hvor jeg håber jeg tager fejlTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJeg tror på 1-1 men frygter det værste. Har vi set toppen(eller bunden) af isbjerget endnu? Jeg tvivlerTil-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægFester,Greve og Joao tilbage i fuld træning.. Bare ærgeligt vi skal undvære Makrini. Hvornår har vi egentlig prøvet at vinde en kamp uden ham?Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæghar vi ikke - og den statistik bliver bragt på banen hver gang han sidder ude.....må håbe vi kan få ændre på det denne gang
Er helt sikker fordi stod ved siden af ham på Stiften. ;-)
Men tror det var første gang vi hentede en sejr uden BigMak. Så håber vi kan skabe lidt "kontinuitet" i det fredag."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJeg tror og håber vi kan lave et clean sheet i denne kamp, kunne sgu være meget fedt :)
Jeg er så bange for denne kamp. Taber vi kampen tør jeg slet ikke at forestille mig hvad der sker fremadrettet.. Rent sportsligt, klubben og fanscenen. Et nederlag kan godt være dødsstødet for os resten af sæsonen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægCleansheet og fem mål fra AK og Fester, det ville være glimrende.
Jeg er så bange for denne kamp. Taber vi kampen tør jeg slet ikke at forestille mig hvad der sker fremadrettet.. Rent sportsligt, klubben og fanscenen. Et nederlag kan godt være dødsstødet for os resten af sæsonen.
Men mindre kan gøre det, f.eks. Cleansheet og bare et mål fra hver af dem, er fint nok til mig :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægJa, det markerede vil være fantastisk.
Men mindre kan gøre det, f.eks. Cleansheet og bare et mål fra hver af dem, er fint nok til mig :)"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDu har da ret, men synes bare forsvaret snart skylder Sten et cleansheet.
Han har været vores bedste i mange kampe.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægBedste målmand i mange år! Har svært ved at sammenligne ham med Arek og Carroll, da nuværende hold er langt dårligere end da de var her, men han er oppe iblandt dem, hvis ikke bedre.
Men vi er enige :)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægBedste målmand i mange år! Har svært ved at sammenligne ham med Arek og Carroll, da nuværende hold er langt dårligere end da de var her, men han er oppe iblandt dem, hvis ikke bedre.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlægDu har da ret, men synes bare forsvaret snart skylder Sten et cleansheet.
Han har været vores bedste i mange kampe."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment