Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt SIF-OB 28/10

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Spørgsmålet er vel hvor mange mål vi skal score for at få en uafgjort hjem... og hvem der skal score dem...
    Tror ikke et enkelt mål bliver nok...
    Jeg tror på 1-1 men frygter det værste. Har vi set toppen(eller bunden) af isbjerget endnu? Jeg tvivler

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      tror desværre ikke på vi formår at hente noget som helst. Vi er hårdt ramt og silkeborg har tanket noget selvtillid og er på vej opad formmæssigt.

      Men hold op hvor jeg håber jeg tager fejl
      Jeg er også bange for denne kamp, ikke mindst fordi en kamp som denne er en af dem der kan give et af de der større knæk, men også fordi at SIF i sig selv ligner et hold hvor der for alvor er tændt en glød... Det er ikke meget de har tabt de sidste måneder, kun en enkelt mod FcK faktisk, samt at de er begyndt at score ret mange mål...
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tror på 1-1 men frygter det værste. Har vi set toppen(eller bunden) af isbjerget endnu? Jeg tvivler
        Skal vi gøre alvor af noget som helst, så er det også en af de kampe det skal ske i... Godt nok er der flere ting der taler for det bliver svært, men kan vi ikke håbe på, og også få, point i en kamp som denne, så er der sgu vist ikke meget andet at skule efter, i hvert fald ikke i det efterfølgende program...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Vi vandt over AGF uden Makrini så vidt jeg husker. Det er så halvdelen af vores ligasejre i denne sæson. Så vi kan sagtens uden ham. ;-)

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Fester,Greve og Joao tilbage i fuld træning.. Bare ærgeligt vi skal undvære Makrini. Hvornår har vi egentlig prøvet at vinde en kamp uden ham?
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            har vi ikke - og den statistik bliver bragt på banen hver gang han sidder ude.....må håbe vi kan få ændre på det denne gang
            Vi har vundet mod AGF uden ham.
            Er helt sikker fordi stod ved siden af ham på Stiften. ;-)
            Men tror det var første gang vi hentede en sejr uden BigMak. Så håber vi kan skabe lidt "kontinuitet" i det fredag.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
              Vi vandt over AGF uden Makrini så vidt jeg husker. Det er så halvdelen af vores ligasejre i denne sæson. Så vi kan sagtens uden ham. ;-)

              Comment


                #37
                Jeg tror og håber vi kan lave et clean sheet i denne kamp, kunne sgu være meget fedt :)

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                  Jeg tror og håber vi kan lave et clean sheet i denne kamp, kunne sgu være meget fedt :)
                  Cleansheet og fem mål fra AK og Fester, det ville være glimrende.

                  Jeg er så bange for denne kamp. Taber vi kampen tør jeg slet ikke at forestille mig hvad der sker fremadrettet.. Rent sportsligt, klubben og fanscenen. Et nederlag kan godt være dødsstødet for os resten af sæsonen.

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                    Cleansheet og fem mål fra AK og Fester, det ville være glimrende.

                    Jeg er så bange for denne kamp. Taber vi kampen tør jeg slet ikke at forestille mig hvad der sker fremadrettet.. Rent sportsligt, klubben og fanscenen. Et nederlag kan godt være dødsstødet for os resten af sæsonen.
                    Ja, det markerede vil være fantastisk.

                    Men mindre kan gøre det, f.eks. Cleansheet og bare et mål fra hver af dem, er fint nok til mig :)

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                      Ja, det markerede vil være fantastisk.

                      Men mindre kan gøre det, f.eks. Cleansheet og bare et mål fra hver af dem, er fint nok til mig :)
                      Clean sheet eller ej, lad os bare score en mere end Sif.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Clean sheet eller ej, lad os bare score en mere end Sif.
                        Du har da ret, men synes bare forsvaret snart skylder Sten et cleansheet.

                        Han har været vores bedste i mange kampe.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                          Du har da ret, men synes bare forsvaret snart skylder Sten et cleansheet.

                          Han har været vores bedste i mange kampe.
                          Bedste målmand i mange år! Har svært ved at sammenligne ham med Arek og Carroll, da nuværende hold er langt dårligere end da de var her, men han er oppe iblandt dem, hvis ikke bedre.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                            Bedste målmand i mange år! Har svært ved at sammenligne ham med Arek og Carroll, da nuværende hold er langt dårligere end da de var her, men han er oppe iblandt dem, hvis ikke bedre.
                            Ja, det ved jeg godt, men nu mener jeg bare i denne sæson.
                            Men vi er enige :)

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Bedste målmand i mange år! Har svært ved at sammenligne ham med Arek og Carroll, da nuværende hold er langt dårligere end da de var her, men han er oppe iblandt dem, hvis ikke bedre.
                              Jeg er også glad for Grytebust, men jeg er lidt bange for, at vi har en målmand med gode reflekser og aktioner på stregen, som dog ikke nødvendigvis er så stærk til at styre sit forsvar. Måske kommer han også til at se lidt bedre ud, fordi der gives så mange chancer væk? Man kan sige, at en god målmand defineres af sine aktioner på stregen, mens en fremragende også kan styre sit forsvar og sørge for, at chancerne slet ikke opstår. Jeg er ikke helt sikker på, at Gryte er lige så dygtig til sidstnævnte som Høgh, Arek og Caroll.
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                                Du har da ret, men synes bare forsvaret snart skylder Sten et cleansheet.

                                Han har været vores bedste i mange kampe.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X