Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB - FCK 23/10/2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægOg så er hendes mand glødende OB fan. :-)
http://www.seoghoer.dk/nyheder/mette...e-jeg-min-mand"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægTjek TV2 fyn nu. Der kommer noget fra stadion
Ved ikke om der kommer mere end det, men her er et kort klip med Jesper Hansen. Ja, han virker jo meget rar, og nej, jeg ønsker ham ikke noget dårligt, men hvor ville jeg bare gerne have en bedre sportsdirektør end ham. Han vil sikkert gøre det fint i Brabrand eller Vojens.OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægFCK's pressechef ?
http://www.seoghoer.dk/nyheder/mette...e-jeg-min-mandOprindeligt indsendt af Sheed Se indlægEr han? Det var jeg faktisk ikke klar over. Men i hvert fald ikke så meget fan, at han ikke kan være pressechef i FCK.
Haha, nej ikke mere end at Lars Høgh kan være målmandstræner i Brøndby.
Comment
-
Det er mærkeligt, at Thorborg og resten af bestyrelsen, som på alle andre måder er vindertyper, vi stå model til at blive ydmyget weekend efter weekend.. at de ikke har en form for stolthed for OB, som de vil værne om. Hvorfor vil de se deres investering formindske sin værdi uden at gribe ind..Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt
Comment
-
Kampagnen mod Jesper Hansen vil fortsætte indtil han er væk.
Jo mindre der sker i klubben jo mere reagere vi på den ene eller den anden måde.
Vi besluttede os for at Boykotte til sidst da intet andet ville give mening i frustratuonens stund. Det var helt underligt at se det sidste af kampen på en siddeplads.
Som nogle har nævnt herinde omk. At man modarbejder dedikerede og fanatiske fans, det er også den følelse vi har af det.
MEN vi vidste godt at vi ville få taget banneret.
Sådan er det når dyder, dedikation og kærlighed møder grådighed,forretning og diktatur.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægKampagnen mod Jesper Hansen vil fortsætte indtil han er væk.
Jo mindre der sker i klubben jo mere reagere vi på den ene eller den anden måde.
Vi besluttede os for at Boykotte til sidst da intet andet ville give mening i frustratuonens stund. Det var helt underligt at se det sidste af kampen på en siddeplads.
Som nogle har nævnt herinde omk. At man modarbejder dedikerede og fanatiske fans, det er også den følelse vi har af det.
Sådan er det når dyder, dedikation og kærlighed møder grådighed,forretning og diktatur.
Kan vi udvide aktionerne til også at omfatte boycot af boderne på stadion og få opfordringen ud på de sociale medier ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlægDet er mærkeligt, at Thorborg og resten af bestyrelsen, som på alle andre måder er vindertyper, vi stå model til at blive ydmyget weekend efter weekend.. at de ikke har en form for stolthed for OB, som de vil værne om. Hvorfor vil de se deres investering formindske sin værdi uden at gribe ind..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlægKampagnen mod Jesper Hansen vil fortsætte indtil han er væk.
Sådan er det når dyder, dedikation og kærlighed møder grådighed,forretning og diktatur.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Tingager holder snittet med at lave kampafgørende fejl i 50% af kampene ... han er altså totat håbløs!Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægThorborg og resten af bestyrelsen er heller ikke helt enige som jeg har hørt det. Men Thorborg har flertallet og sidste ord
Er man tilfreds med bare at overleve - og det har jeg svært ved at tro på - så må man jo melde det ud, så falder forventningerne og presset også
- omend der nok så vil komme noget kritik på manglende ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægTingager holder snittet med at lave kampafgørende fejl i 50% af kampene ... han er altså totat håbløs!
Og tingager formår så ikke at rage kastanjerne ud af ilden
Comment
Comment