Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Han laver en nogle vilde fejl til tider, men jeg synes han svigtes i denne her, og så er det sgu svært ikke at lave en fejl.

Jeg tror stdigvæk på han bliver en rigtig god spiller. Jeg synes der er noget virkelig interessant over ham, og trøjen betyder virkelig noget for ham. Den slags spillere mangler vi flere af med den attitude og holdning.

Vi havde tabt uanset det mål eller ej. Nu kommer kampene af "betydning". Nu skal der point på kontoen!

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Han laver en nogle vilde fejl til tider, men jeg synes han svigtes i denne her, og så er det sgu svært ikke at lave en fejl.

Jeg tror stdigvæk på han bliver en rigtig god spiller. Jeg synes der er noget virkelig interessant over ham, og trøjen betyder virkelig noget for ham. Den slags spillere mangler vi flere af med den attitude og holdning.

Vi havde tabt uanset det mål eller ej. Nu kommer kampene af "betydning". Nu skal der point på kontoen!
      Er ked af at sige det. Men i vores tilstand har vi ikke råd til at have en spiller som ham på banen..

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Er ked af at sige det. Men i vores tilstand har vi ikke råd til at have en spiller som ham på banen..
        Enig. Han skal have lidt mere tid til at tilpasse sig, og måske komme sig ovenpå den omvæltning superligaen har været, og de fejl han har lavet.

Jeg tror på sigt at han kan blive en rigtig stor gevinst for os, men han er ikke klar til en startplads endnu, men en fantastisk reserve at have efter min mening.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          jeg er enig i han klart kunne have gjort det bedre - men se lige situationen igen - lund og joan der kager rundt i det ude på kanten - det er der problemet opstår.

Og tingager formår så ikke at rage kastanjerne ud af ilden
          og havde han ikke forsøgt at cleare bolden som så desværre gik ind havde den røget hen til en hel fri Santander alligevel

Comment

Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Jeg er enig med dig i, at Tingager ikke hele tiden har gjort en flot figur. Men hvad pokker skal manden næsten gøre? Rør han den ikke, er FCK'eren blank foran mål og scorer højst sandsynligt. I det mindste forsøgte han at genere - det lykkes dog ikke i dag. Fejlen ligger i hvert fald ikke hos ham i den situation, omend det er pisse uheldigt at komme ved pausen, og så lave selvmål efter 1 minuts spil. Det højner i hvert fald ikke ligefrem moralen hos ham
            Han kunne jo ramme den bedre, det er jo ikke det hårdeste indlæg ... har formår slet ikke at få sin store krop hurtigt nok ned.
            Klart at Kenneth Emil ikke rigtig dækker noget ... men det frikender ikke Tingagers håbløse forsøg på en clearing eller at komme imellem..
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Så kom PB's statement i den store presse

http://www.bt.dk/superligaen/ob-boss...en-og-sig-selv

Comment

Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Han kunne jo ramme den bedre, det er jo ikke det hårdeste indlæg ... har formår slet ikke at få sin store krop hurtigt nok ned.
                Klart at Kenneth Emil ikke rigtig dækker noget ... men det frikender ikke Tingagers håbløse forsøg på en clearing eller at komme imellem..
                Enig

Comment

Hvor mange grundlæggende fejl og håbløse foræringer skal der til, for at du mener han ikke længere virker brugbar fremadrettet.
                  Personligt har jeg nærmest aldrig set noget lignende, fra en spiller der får så meget spilletid.
                  Last edited by Entusiastens; 23-10-2016, 19:43.

Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Der må da snart være klubber derude som begynder at finde OB en smule arrogant... Det er ligegyldigt hvordan de tæver os, så er vi egentlig ikke rigtig så meget dårligere, og altid godt med...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Hvor mange grundlæggende fejl og håbløse foræringer skal der til for, at du mener han ikke er brugbar ...
                      Personligt har jeg nærmest aldrig set noget lignende, fra en spiller der får så meget spilletid.
                      Igen. Helt enig

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Der må da snart være klubber derude som begynder at finde OB en smule arrogant... Det er ligegyldigt hvordan de tæver os, så er vi egentlig ikke rigtig så meget dårligere, og altid godt med...
                        Ja den er ved at være pænt tyndslidt

Comment

Hvor mange grundlæggende fejl og håbløse foræringer skal der til for, at du mener han ikke er brugbar ...

Jeg er ikke fan.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Så kom PB's statement i den store presse

http://www.bt.dk/superligaen/ob-boss...en-og-sig-selv

Vigtigt

Comment

Flere endnu.. som sagt synes jeg han skal på bænken, men der kan sagtens bygges videre på ham efter min bedste overbevisning. Han er en spændende CF.
                              .. Vi har forskellige måder at se tingene på, og det er helt fint.

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                                Vigtigt
                                Meget , så ville det klæde Fyens.dk at komme ind i kampen , syntes ellers de var lige ved at være kritiske inden sejren over AGF .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

Comment

Working...
                                X