Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
    og havde han ikke forsøgt at cleare bolden som så desværre gik ind havde den røget hen til en hel fri Santander alligevel
    Yups

Comment

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Han laver en nogle vilde fejl til tider, men jeg synes han svigtes i denne her, og så er det sgu svært ikke at lave en fejl.

Jeg tror stdigvæk på han bliver en rigtig god spiller. Jeg synes der er noget virkelig interessant over ham, og trøjen betyder virkelig noget for ham. Den slags spillere mangler vi flere af med den attitude og holdning.

Vi havde tabt uanset det mål eller ej. Nu kommer kampene af "betydning". Nu skal der point på kontoen!
      Ja kampe mod et sif mandskab der har fundet momentum. Og et Lyngby hold der pt ligger nr 3.....ser ikke ligefrem 6 point i horisonten til os

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Der må da snart være klubber derude som begynder at finde OB en smule arrogant... Det er ligegyldigt hvordan de tæver os, så er vi egentlig ikke rigtig så meget dårligere, og altid godt med...
        lol. Sjovt skrevet.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Jamen det er jo korrekt at vores to gode angribere er mere eller mindre skadede. DET er hovedproblemet. Og dermed ogsaa at vi solgte Zohore med kun Thomas Mikkelsen som back up.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Jamen det er jo korrekt at vores to gode angribere er mere eller mindre skadede. DET er hovedproblemet. Og dermed ogsaa at vi solgte Zohore med kun Thomas Mikkelsen som back up.
            Og Yao. Men ellers enig. Bare se Randers som også spiller 4-4-2. De har 4-5 stærke angribere på samme budget

Comment

Gad vide om det laveste fremmøde til en FCK kamp i 20 år giver ledelsen stof til eftertanke ?
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Gad vide om det laveste fremmøde til en FCK kamp i 20 år giver ledelsen stof til eftertanke ?
                Selvfølgelig gør det ondt på dem. Det er jo pengepungen det går ud over

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                  Kampagnen mod Jesper Hansen vil fortsætte indtil han er væk.
                  Jo mindre der sker i klubben jo mere reagere vi på den ene eller den anden måde.

Vi besluttede os for at Boykotte til sidst da intet andet ville give mening i frustratuonens stund. Det var helt underligt at se det sidste af kampen på en siddeplads.

Som nogle har nævnt herinde omk. At man modarbejder dedikerede og fanatiske fans, det er også den følelse vi har af det.
                  MEN vi vidste godt at vi ville få taget banneret.
                  Sådan er det når dyder, dedikation og kærlighed møder grådighed,forretning og diktatur.
                  Det er så fedt .

Hvad med vores officielle fanklub , leger den gemmeleg ligesom ledelsen , eller er der håb for at de vågner op og deltager ?

Bliver det forbudte banner taget med til SIF ?

Skal vi forsøge os med et tomt stemningsområde mod Lyngby ?
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Så fik ledelsen lige smidt "censur" ind på deres rekordliste af benægtelse og inkompetence.

Flot. OB eller DDR?

MvH ChrisOB
                    Tænker koncernen henviser til ordensrelementet hvor bannere over 1,5 meter kvæver speciel tilladelse..

Comment

Jeg er begyndt at tvivle. De er enten stædige eller dybt dumme. Det sidste har jeg svært ved at tro, da de trods alt har klaret sig meget godt i deres civile liv. Men fodboldviden har de næppe meget af. Der er ingen fremtid i det her projekt. For hver kamp, dag og måned kommer OB længere ned i sumpen.

Kent Nielsen, Jesper Hansen og spillertruppen er sympatisk. Faktisk er de typer, som jeg godt ville have som nabo. Jeg ville også gerne spille fodbold mod dem, for jeg ved, at jeg kunne slagte dem på banen og bagefter få det sødeste tak for kampen. De ville formentlig også heppe på mig alligevel, når jeg ugen efter spillede CL.

Hvis ikke der rettes op på den her skude med fyringer i den sportslige ledelse (både Jesper og Kent skal fyres) kan jeg ikke tro andet, end at man ønsker at neddrosle OB til et divisionshold. Hvad årsagen er, kan jeg simpelthen ikke gennemskue.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

Comment

Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        Jeg er begyndt at tvivle. De er enten stædige eller dybt dumme. Det sidste har jeg svært ved at tro, da de trods alt har klaret sig meget godt i deres civile liv. Men fodboldviden har de næppe meget af. Der er ingen fremtid i det her projekt. For hver kamp, dag og måned kommer OB længere ned i sumpen.

Kent Nielsen, Jesper Hansen og spillertruppen er sympatisk. Faktisk er de typer, som jeg godt ville have som nabo. Jeg ville også gerne spille fodbold mod dem, for jeg ved, at jeg kunne slagte dem på banen og bagefter få det sødeste tak for kampen. De ville formentlig også heppe på mig alligevel, når jeg ugen efter spillede CL.

Hvis ikke der rettes op på den her skude med fyringer i den sportslige ledelse (både Jesper og Kent skal fyres) kan jeg ikke tro andet, end at man ønsker at neddrosle OB til et divisionshold. Hvad årsagen er, kan jeg simpelthen ikke gennemskue.
                        Ha ha ja og de vil Like billeder du smider på Twitter når du lige har besejret dem .,
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Og den officielle fanklub har store problemer med at fylde bare én bus, end sige sende én afsted. Kan huske dage, hvor der blev sendt mindst 2 til flere udekampe, selv om vi ikke var i toppen.

Det ligner en svanesang, som går ud over, at vi ikke kan vinde fodboldkampe. Det er kulturelt selvmord.

Et andet eksempel her på: På vej væk fra stadion bemærkede jeg en lang række små drenge, der spurtede hen til en bus der stod "Langeland" på. Hele vejen derhen var det FCK slagsange, de råbte. Fortæller hele historien om hvorfor jeg personligt foragter den nuværende ledelse og deres rædselskurs.

MvH ChrisOB
                          Last edited by ChrisOB; 24-10-2016, 08:49.
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Og den officielle fanklub har store problemer med at fylde bare én bus, end sige sende én afsted. Kan huske dage, hvor der blev sendt mindst 2 til flere udekampe, selv om vi ikke var i toppen.

Det ligner en svanesang, som går ud over, at vi ikke kan vinde fodboldkampe. Det er kulturelt selvmord.

Et andet eksempel her på: På vej væk fra stadion bemærkede jeg en lang række små drenge, der spurtede hen til en bus der stod "Langeland" på. Hele vejen derhen var det FCK slagsange, de råbte. Fortæller hele historien om hvorfor jeg personligt foragter den nuværende ledelse og deres rædselskurs.

MvH ChrisOB
                            Sørgeligt, at NT ikke kan indse, at vi taber en hel generation af fans. Det er rigtigt dyrt på sigt. Håber han genovervejre, om det ikke er bedre at bruge 10 millioner mere om året (10 mil generer vel yderligere 10 mil. i andre indtægter) og så få en positiv omtale som han kan bruge i business.

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Sørgeligt, at NT ikke kan indse, at vi taber en hel generation af fans. Det er rigtigt dyrt på sigt. Håber han genovervejre, om det ikke er bedre at bruge 10 millioner mere om året (10 mil generer vel yderligere 10 mil. i andre indtægter) og så få en positiv omtale som han kan bruge i business.
                              Jeg tror Thorborg skal koncentrere sig om at finde en (udenlandsk) koeber til sine aktier . Han er dygtig til mange ting, men fodboldforretning har han nu haft tid nok til at forstaa - uden det er lykkes.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Hej,

Hvis der skulle være nogen, som har et link til et TV interview med Jesper Hansen, henholdsvis før og efter kampen, kunne jeg rigtig godt tænke mig at få fat i disse links.

Jeg er ikke specielt kyndig på div. sportssider og spørger derfor efter hjælp med dette.

På forhånd tak

Comment

Working...
                                X