Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    OB gav jo svaret på " Jesper Hansen eller os " da de valgte at fjerne det
    Det er selvfølgelig rigtig...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det kunne være lidt sjovt, hvis konsekvensen for at fjerne bannered er at det i stedet spredes til "alle" profiler på Twitter, Facebook, eller i signatur herinde... Den skal da give bagslag den der...
      Det kunne være fedt, hvis den lokale presse gik klubben på klingen, og spurgte dem om det også er opgaven for en fodboldklub at udgøre tankepoliti over for folk med alternative ideer om, hvordan en fodboldklub skal drives. Men det ville selvfølgelig kræve, at det bliver udført reel kritisk journalistik i den lokale presse, og ikke bare en letkøbt omgang bagperrons-kritik, og det ved alle vi der følger med, jo ikke er tilfældet.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Det kunne være fedt, hvis den lokale presse gik klubben på klingen, og spurgte dem om det også er opgaven for en fodboldklub at udgøre tankepoliti over for folk med alternative ideer om, hvordan en fodboldklub skal drives. Men det ville selvfølgelig kræve, at det bliver udført reel kritisk journalistik i den lokale presse, og ikke bare en letkøbt omgang bagperrons-kritik, og det ved alle vi der følger med, jo ikke er tilfældet.
        Problemet med den lokale presse er i mine øjne, at den er syltet alt for meget ind i klubben. Man er for afhængig af at være velkommen og populær i Ådalen ugen efter. Jeg har forståelse for, at man må tage hensyn til sådan nogle ting, selv om jeg godt kunne ønske mig en skarpere dækning. Men presset fra medierne bør komme fra de større af slagsen, som ikke står dernede flere gange om ugen.
        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Det kunne være fedt, hvis den lokale presse gik klubben på klingen, og spurgte dem om det også er opgaven for en fodboldklub at udgøre tankepoliti over for folk med alternative ideer om, hvordan en fodboldklub skal drives. Men det ville selvfølgelig kræve, at det bliver udført reel kritisk journalistik i den lokale presse, og ikke bare en letkøbt omgang bagperrons-kritik, og det ved alle vi der følger med, jo ikke er tilfældet.
          Hvis jeg var lokalpresse ville jeg stille mig på fansnes side og belyse emnet...

          Jeg kigger på dig Leif Rasmussen

          Comment


            Banneret blev beordret ned 1 sek efter det kom op, det kom fra Øverste sted den ordre, jeg kan ikke svare på hvem det er.

            Vi opnåede hvad vi ville med det banner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Alt kan vel snart findes på nettet. Men har fået et lille crush på Mette C efter idag
              Hellere få et crush på de mennesker der har "kæmpet" med hende længe... "Medalje Mette" havde som navnet antyder, ualmindeligt høje tanker om OB...

              Ps. Det er ikke mig, jeg opgav ret hurtigt at få hende tilbage på jorden...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                Banneret blev beordret ned 1 sek efter det kom op, det kom fra Øverste sted den ordre, jeg kan ikke svare på hvem det er.

                Vi opnåede hvad vi ville med det banner.
                Dejlig aktion med det banner. Håber det også kommer op i Silkeborg, hvor Jesper Hansen ikke har noget at skulle have sagt.
                OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Simpelthen så hjernedødt gjort af vagten. Og det bekræfter jo netop den nul tolorance der er mod egne fans.. Eller kunder som vi jo er..
                  Jesper sagde faktisk "her i firmaet" idag i optakten hvor "her i klubben" nok havde været mere passende
                  Det er helt sikkert, at vagten er "dikteret" højere oppe fra, så tænker ikke, man skal hænge vagten ud for noget i den sag der - det synes jeg i hvert fald vil være unfair :-)
                  Mvh Kent

                  Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                    Banneret blev beordret ned 1 sek efter det kom op, det kom fra Øverste sted den ordre, jeg kan ikke svare på hvem det er.

                    Vi opnåede hvad vi ville med det banner.
                    Ikke sært, at man efterhånden føler sig fremmedgjort overfor det her foretagende. Budskabet kom ud, og det er selvfølgelig det vigtigste, og tak for det.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                      Banneret blev beordret ned 1 sek efter det kom op, det kom fra Øverste sted den ordre, jeg kan ikke svare på hvem det er.

                      Vi opnåede hvad vi ville med det banner.
                      Det gjorde i bestemt

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Ikke sært, at man efterhånden føler sig fremmedgjort overfor det her foretagende. Budskabet kom ud, og det er selvfølgelig det vigtigste, og tak for det.
                        Det er kernen af problemet med OB og den nuværende ledelse. Man har så lidt fornemmelse med tingene, at man slet ikke kan se, at man gør det værre, når man fx river det banner ned. Man tror, at man kan lede en fodboldklub, som om det var en butik. Til sammenligning havde Kim Brink så meget bedre styr på, hvordan man håndterer sine fans - måske fordi han selv dybest set bare er en fan af OB.

                        Kim Brink brugte for mange penge, ja, men inden det løb løbsk, havde han bragt OB tilbage i toppen af dansk fodbold. Jeg savner ham! Presset for at vinde DM fik ham til at sprænge budgettet (ikke at det var ok). Jeg så ham gerne tilbage i OB. Sammenlignet med Jammerlige Jesper har han nærmest en gudestatus hos mig.
                        OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                        Comment


                          Tjek TV2 fyn nu. Der kommer noget fra stadion

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Alt kan vel snart findes på nettet. Men har fået et lille crush på Mette C efter idag
                            Og så er hendes mand glødende OB fan. :-)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Det er helt sikkert, at vagten er "dikteret" højere oppe fra, så tænker ikke, man skal hænge vagten ud for noget i den sag der - det synes jeg i hvert fald vil være unfair :-)
                              Ja okay. Men så er det hjernedødt af den herre i ledelsen der bad om det...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ikke sært, at man efterhånden føler sig fremmedgjort overfor det her foretagende. Budskabet kom ud, og det er selvfølgelig det vigtigste, og tak for det.
                                Og OB svarede entydigt på det .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X