Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - FCK 23/10/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Og så er hendes mand glødende OB fan. :-)
    Ja okay. Hvem er det?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Og så er hendes mand glødende OB fan. :-)
      FCK's pressechef ?
      http://www.seoghoer.dk/nyheder/mette...e-jeg-min-mand
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
        Og så er hendes mand glødende OB fan. :-)
        Er han? Det var jeg faktisk ikke klar over. Men i hvert fald ikke så meget fan, at han ikke kan være pressechef i FCK.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Tjek TV2 fyn nu. Der kommer noget fra stadion
          http://www.tv2fyn.dk/artikel/fck-tog...-kriseramte-ob

          Ved ikke om der kommer mere end det, men her er et kort klip med Jesper Hansen. Ja, han virker jo meget rar, og nej, jeg ønsker ham ikke noget dårligt, men hvor ville jeg bare gerne have en bedre sportsdirektør end ham. Han vil sikkert gøre det fint i Brabrand eller Vojens.
          OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Er han? Det var jeg faktisk ikke klar over. Men i hvert fald ikke så meget fan, at han ikke kan være pressechef i FCK.
            Det er ham, ja. Jeg mødte dem på en rasteplads mod jylland, hvor jeg snakkede kort med hende over en hotdog, hvor hun var højgravid. Jeg hilste på hendes mand som var OB fan.. jeg går ikke ud fra hun har skiftet mand på 1-2 år.. :)

            Haha, nej ikke mere end at Lars Høgh kan være målmandstræner i Brøndby.

            Comment


              Ja så har man hørt det med

              http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...foeler-med-ob/

              Comment


                Det er mærkeligt, at Thorborg og resten af bestyrelsen, som på alle andre måder er vindertyper, vi stå model til at blive ydmyget weekend efter weekend.. at de ikke har en form for stolthed for OB, som de vil værne om. Hvorfor vil de se deres investering formindske sin værdi uden at gribe ind..
                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                Comment


                  Kampagnen mod Jesper Hansen vil fortsætte indtil han er væk.
                  Jo mindre der sker i klubben jo mere reagere vi på den ene eller den anden måde.

                  Vi besluttede os for at Boykotte til sidst da intet andet ville give mening i frustratuonens stund. Det var helt underligt at se det sidste af kampen på en siddeplads.

                  Som nogle har nævnt herinde omk. At man modarbejder dedikerede og fanatiske fans, det er også den følelse vi har af det.
                  MEN vi vidste godt at vi ville få taget banneret.
                  Sådan er det når dyder, dedikation og kærlighed møder grådighed,forretning og diktatur.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                    Kampagnen mod Jesper Hansen vil fortsætte indtil han er væk.
                    Jo mindre der sker i klubben jo mere reagere vi på den ene eller den anden måde.

                    Vi besluttede os for at Boykotte til sidst da intet andet ville give mening i frustratuonens stund. Det var helt underligt at se det sidste af kampen på en siddeplads.

                    Som nogle har nævnt herinde omk. At man modarbejder dedikerede og fanatiske fans, det er også den følelse vi har af det.
                    MEN vi vidste godt at vi ville få taget banneret.
                    Sådan er det når dyder, dedikation og kærlighed møder grådighed,forretning og diktatur.
                    Opbakning herfra .

                    Kan vi udvide aktionerne til også at omfatte boycot af boderne på stadion og få opfordringen ud på de sociale medier ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
                      Det er mærkeligt, at Thorborg og resten af bestyrelsen, som på alle andre måder er vindertyper, vi stå model til at blive ydmyget weekend efter weekend.. at de ikke har en form for stolthed for OB, som de vil værne om. Hvorfor vil de se deres investering formindske sin værdi uden at gribe ind..
                      Thorborg og resten af bestyrelsen er heller ikke helt enige som jeg har hørt det. Men Thorborg har flertallet og sidste ord

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                        Kampagnen mod Jesper Hansen vil fortsætte indtil han er væk.
                        Jo mindre der sker i klubben jo mere reagere vi på den ene eller den anden måde.

                        Vi besluttede os for at Boykotte til sidst da intet andet ville give mening i frustratuonens stund. Det var helt underligt at se det sidste af kampen på en siddeplads.

                        Som nogle har nævnt herinde omk. At man modarbejder dedikerede og fanatiske fans, det er også den følelse vi har af det.
                        MEN vi vidste godt at vi ville få taget banneret.
                        Sådan er det når dyder, dedikation og kærlighed møder grådighed,forretning og diktatur.
                        dybeste respekt herfra somandre har skrevet tidligere drømmer også jeg om at se banneret igen i Silkeborg
                        Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Opbakning herfra .

                          Kan vi udvide aktionerne til også at omfatte boycot af boderne på stadion og få opfordringen ud på de sociale medier ?
                          Det eneste sted der gør lidt ondt på dem. Nemlig pengepungen

                          Comment


                            Tingager holder snittet med at lave kampafgørende fejl i 50% af kampene ... han er altså totat håbløs!
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Thorborg og resten af bestyrelsen er heller ikke helt enige som jeg har hørt det. Men Thorborg har flertallet og sidste ord
                              man kan så undre sig over hvad det faktisk er de vil? For det er for mig det største problem....der mangler noget klarhed. Vil man top 6 og opefter, og vil man possesion bold - så skal der findes flere midler til at investere i truppen.

                              Er man tilfreds med bare at overleve - og det har jeg svært ved at tro på - så må man jo melde det ud, så falder forventningerne og presset også
                              - omend der nok så vil komme noget kritik på manglende ambitioner.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Tingager holder snittet med at lave kampafgørende fejl i 50% af kampene ... han er altså totat håbløs!
                                jeg er enig i han klart kunne have gjort det bedre - men se lige situationen igen - lund og joan der kager rundt i det ude på kanten - det er der problemet opstår.

                                Og tingager formår så ikke at rage kastanjerne ud af ilden

                                Comment

                                Working...
                                X