Det er mig stadig en gåde at den danske presse er så vattet I går i onside blev der snakket om OB's krise, og Peter Graulund fik det snakket ned til en resultatmæssig krise. Fyens Stiftstidende virker også som om de har lukket øjnene de seneste 6-5 år, og der bliver aldrig rigtig stillet spørgsmålstegn ved "Krisen i Ådalen". Som Andlox også påpeger ville det klæde alle parter med en anden tone, og hvis man bliver i de tyske, så har traditionsklubben HSV oplevet sammen afvikling de senere år. I dag bragte det lokale medie Hamburger Morgenpost denne leder http://www.mopo.de/sport/hsv/komment...benen-25043574 hvor ledelsen og spillerne berettiget får en over nakken.
Derudover forstår jeg ikke at Thorborg kan slippe så nemt fra miderne, blot ved at udtale at han ikke ønsker at udtale sig før sæsonen er slut (måske er OB rykket ned på det tidspunk). Han er ejeren af klubben og han vil ikke udtale sig, hvordan kan dette ikke være interessant at gå i dybden med som medie?
Derudover forstår jeg ikke at Thorborg kan slippe så nemt fra miderne, blot ved at udtale at han ikke ønsker at udtale sig før sæsonen er slut (måske er OB rykket ned på det tidspunk). Han er ejeren af klubben og han vil ikke udtale sig, hvordan kan dette ikke være interessant at gå i dybden med som medie?
Comment