Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det er for nemt at være journalist: Interview med Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Jeg så gerne izunna smidt på porten, men at man liker en kammerats billede, kan jeg nu ikke se det store i. Det var værre, da han gjorde sig til for riddersholm i sommers..
    Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af bengaard Se indlæg
      Jeg så gerne izunna smidt på porten, men at man liker en kammerats billede, kan jeg nu ikke se det store i. Det var værre, da han gjorde sig til for riddersholm i sommers..
      Hvis det ikke var for at det var OB hans arbejdsgiver der lige havde tabt til dem ville det heller ikke være et problem.. Men det lugter da langt væk af sure rønnebær da han sad på bænken hele kampen og bruger dette til at fremhæve sin utilfredshed. Han sætter sig selv over holdet..
      Og tvivler da på at de er kammerater selv om de følger hinanden på Instagram. Har de nogensinde spillet på samme hold?

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
        Ikke fordi jeg vil beskytte JH, for han har fejlet meget med hans manglende og forkerte handler, men jeg ved med sikkerhed at det var Kents ønske at skifte Toppel ud, da han ikke så ham som en brugbar løsning som reserve, jeg er også ret sikker på at det var Kent som vendte tommelen ned med hensyn til at skrive ny kontrakt med Matti. Vi har spillet med mange forskellige opstillinger i sæsonen, og det forstår jeg ikke for det har ikke altid været på grund af skader, man skulle jo mene at et hold med mange nye kun blev spillet sammen hvis de samme 11 startede inde de fleste gange, og er det vel Kent som stiller holdet og ham som har fejlet.
        Når du nu med sikkerhed ved, at Toppel skulle skiftes ud, fordi han end ikke kunne bruges som reserve, så synes jeg det er interessant, at han overhovedet fik tilbudt kontraktforlængelse (omend en "skidt" en af slagsen) - for det ved jeg med sikkerhed, at han fik tilbudt. Så Kent er i hvert fald i dén henseende ikke egenrådig.
        Mvh Kent

        Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Når du nu med sikkerhed ved, at Toppel skulle skiftes ud, fordi han end ikke kunne bruges som reserve, så synes jeg det er interessant, at han overhovedet fik tilbudt kontraktforlængelse (omend en "skidt" en af slagsen) - for det ved jeg med sikkerhed, at han fik tilbudt. Så Kent er i hvert fald i dén henseende ikke egenrådig.
          Horribelt at man smider en mand ud som trods alt havde lidt OB dna ud for at satse på noget aflagt BIF affald , som aldrig nogen sinde har eller får niveau til at være førstekeeper i en klub som ihvertfald i sine udmeldinger har ambitioner om at blive top 6 klub ..
          Selvom han ikke blev skadet så ville det aldrig blive en billigere løsning end at have beholdt Toppel . Igen et meget dyrt fejlkøb af JH ..
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Horribelt at man smider en mand ud som trods alt havde lidt OB dna ud for at satse på noget aflagt BIF affald , som aldrig nogen sinde har eller får niveau til at være førstekeeper i en klub som ihvertfald i sine udmeldinger har ambitioner om at blive top 6 klub ..
            Selvom han ikke blev skadet så ville det aldrig blive en billigere løsning end at have beholdt Toppel . Igen et meget dyrt fejlkøb af JH ..
            Nu er du lidt hård ved Falkesgaard. Han er en glimrende målmand, og var han ikke blevet skadet havde han stået for os i dag. Men Grytebust er efter min mening ligaens bedste, så det er jo bare uheldigt for ham.

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Nu er du lidt hård ved Falkesgaard. Han er en glimrende målmand, og var han ikke blevet skadet havde han stået for os i dag. Men Grytebust er efter min mening ligaens bedste, så det er jo bare uheldigt for ham.
              Han var bestemt ikke ret god i de fire kampe han fik for os .
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                Når du nu med sikkerhed ved, at Toppel skulle skiftes ud, fordi han end ikke kunne bruges som reserve, så synes jeg det er interessant, at han overhovedet fik tilbudt kontraktforlængelse (omend en "skidt" en af slagsen) - for det ved jeg med sikkerhed, at han fik tilbudt. Så Kent er i hvert fald i dén henseende ikke egenrådig.
                Nu var det ja åbenbart et meget meget dårligt tilbud. Mener at husker at Toppel talte om en lønnedgang om 50% eller mere. Synes det er et tilbud ingen kan acceptere fra sin arbejdsgiver. Der er ja ligesom en fyring hvis man tilbyder et umuligt tilbud og måske kun dårlig stil at undgå ordet "fyring" til en mand med klubånd.
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                  Nu var det ja åbenbart et meget meget dårligt tilbud. Mener at husker at Toppel talte om en lønnedgang om 50% eller mere. Synes det er et tilbud ingen kan acceptere fra sin arbejdsgiver. Der er ja ligesom en fyring hvis man tilbyder et umuligt tilbud og måske kun dårlig stil at undgå ordet "fyring" til en mand med klubånd.
                  enig - men hvis træneren ikke vil have ham - så er det da mærkeligt at tilbyde manden en kontrakt (omend det vat et temmeligt sølle tilbud)

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Horribelt at man smider en mand ud som trods alt havde lidt OB dna ud for at satse på noget aflagt BIF affald , som aldrig nogen sinde har eller får niveau til at være førstekeeper i en klub som ihvertfald i sine udmeldinger har ambitioner om at blive top 6 klub ..
                    Selvom han ikke blev skadet så ville det aldrig blive en billigere løsning end at have beholdt Toppel . Igen et meget dyrt fejlkøb af JH ..
                    Ville absolut ikke kalde Falke "affald" selvom jeg ville gerne have beholdt Toppel som 2. målmand. Og tror at det var mere set med Falke som 2. målmand som skulle skabe konkurrence på positionen. Man gik ja dertid allerede efter Grytebust men det mislykkes. Alt hvad skete efter Falkes skade, var en kæde af triste redningsforsøge som havde deres grundlag i en uprofessionel omgang før. Formoder at man var ikke forberedt at det ville mislykkes med Grytebust.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      enig - men hvis træneren ikke vil have ham - så er det da mærkeligt at tilbyde manden en kontrakt (omend det vat et temmeligt sølle tilbud)
                      Der har du naturlig ret. Men hvis det er muligt at gøre et tilbud "man kan ikke afslå " så er det også muligt at gøre et tilbud "man kan kun afslå ". ;-)
                      Så kunne man ja slippe af med Toppel eller hvis han against all odds ville acceptere kunne JH sælge det til Kent "på grund af økonomien" og måske med et lov at investere det sprede penge på en anden position.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                        Der har du naturlig ret. Men hvis det er muligt at gøre et tilbud "man kan ikke afslå " så er det også muligt at gøre et tilbud "man kan kun afslå ". ;-)
                        Så kunne man ja slippe af med Toppel eller hvis han against all odds ville acceptere kunne JH sælge det til Kent "på grund af økonomien" og måske med et lov at investere det sprede penge på en anden position.
                        Når man ikke har penge så må man spare , og en af de pladser man kunne have sparet på havde været målmandspladsen , Falkesgaard tror jeg ikke er billigere end Toppel i løn . Oveni havde man den bonus at man bevarede lidt OB dna ved at erholde Topoel . At det så blev endnu dyrere grundet Falke's skade at lave den hovedløse gerning er bare endnu en bet der gør handlen endnu dårligere .
                        Det er handler som denne der totalt udvisker JH's undskyldning om at dårlig økonomi er grunden til det sejler , og det udstiller hans manglende indsigt i truppen og hans dårlige netværk .
                        Last edited by Magge; 23-10-2016, 11:30.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Skal da love for der kom gang i den på Twitter, efter at vi linkede... men det er jo kun godt... Min indbakke har aldrig oplevet så mange journalister kommentere...
                          Har haft travlt med andet siden, men sådan overordnet set er de ikke uenige derinde, men der er så lidt med tonen, som det ikke er alle der er lige begejstrede for... hvilket er fair nok...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Skal da love for der kom gang i den på Twitter, efter at vi linkede... men det er jo kun godt... Min indbakke har aldrig oplevet så mange journalister kommentere..
                            Har haft travlt med andet siden, men sådan overordnet set er de ikke uenige derinde, men der er så lidt med tonen, som det ikke er alle der er lige begejstrede for... hvilket er fair nok...
                            Kan du uddybe for os som ikke anvender twitter? Hvad har du linket til.. og er det vores tone de ikke bryder sig om? 😂 Velkommen til den internet verdenen, siger jeg bare. 😄

                            Anyways, hvis du evt. Kunne linke til noget twitter-diskussion, så tjekker jeg det selv ud. 😊

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Når man ikke har penge så må man spare , og en af de pladser man kunne have sparet på havde været målmandspladsen , Falkesgaard tror jeg ikke er billigere end Toppel i løn . Oveni havde man den bonus at man bevarede lidt OB dna ved at erholde Topoel . At det så blev endnu dyrere grundet Falke's skade at lave den hovedløse gerning er bare endnu en bet der gør handlen endnu dårligere .
                              Det er handler som denne der totalt udvisker JH's undskyldning om at dårlig økonomi er grunden til det sejler , og det udstiller hans manglende indsigt i truppen og hans dårlige netværk .
                              Ved ikke om det går om mangelnde indsigt i truppen eller mangelnde netværk. Det kan jeg ikke bedømme. Men har fornemmelsen at vi er en klub som mangler Plan B på flere parameter. Kunne forstå på en sportslig baggrund at man vælger Grytebust/Falke i sted af Grytebust/Toppel fordi Falke er en ung mand med udviklingspotential som vil sikker skabe mere konkurrence til Gryte end Toppel kan, da Toppel er sikker mere end of the way i sin udvikling. Selvom jeg personlig ville preferere Toppel på grund af klubmand, klubånd osv.. Men da det mislykkes med Gryte i første omgang har vi åbenbart ingen plan B. Synes da det mislykkes at få forlængelsen med Falk står vi der uden en plan B (og vi mangler den til i dag).
                              Og det er ligesom hvordan holder præsentere sig: hvis plan A mislykkes under kampen så virker det hjælpeløs og åbenbart mangker der en plan B.
                              I denne hensigt ligner Jesper Hansen og Kent Nielsen hinanden åbenbart: Hvorfor forberede en plan B? Det er ja muligt at plan A lykkes...
                              Last edited by andlox; 23-10-2016, 12:46.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Kan du uddybe for os som ikke anvender twitter? Hvad har du linket til.. og er det vores tone de ikke bryder sig om? 😂 Velkommen til den internet verdenen, siger jeg bare. 😄

                                Anyways, hvis du evt. Kunne linke til noget twitter-diskussion, så tjekker jeg det selv ud. 😊
                                Det var tråden her, som vi linkede til(trådstarten) Et fint stykke arbejde, men som rundes af på en lidt nedværdigende måde, lyder det bla.

                                Min mobil/mig, er ikke så gode venner med Twitter, så jeg skal nok lige uddybe/linke når jeg kommer hjem til puteren...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X