Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Det er for nemt at være journalist: Interview med Jesper Hansen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det var tråden her, som vi linkede til(trådstarten) Et fint stykke arbejde, men som rundes af på en lidt nedværdigende måde, lyder det bla.

    Min mobil/mig, er ikke så gode venner med Twitter, så jeg skal nok lige uddybe/linke når jeg kommer hjem til puteren...
    No need. Jeg har fundet det hele igennem Skygger Over Ådalen, men tak for opmærksomheden. :)

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det var tråden her, som vi linkede til(trådstarten) Et fint stykke arbejde, men som rundes af på en lidt nedværdigende måde, lyder det bla.

      Min mobil/mig, er ikke så gode venner med Twitter, så jeg skal nok lige uddybe/linke når jeg kommer hjem til puteren...
      Tjaa journalister puster sig selv op til, at være samfundets kritiske talerør, der skal gå i kødet på dem med magten, men de er tyndhudede som små børn, når de bliver kritiseret. Jeg synes, kritikken er helt på sin plads, for det er for nemt, bare at stikke en mikrofon op i hovedet på en mand, der så kan gentage de samme floskler, uden at foretage den mindste kritiske research først.

      Det tog mig vel halvanden time, er det for meget forlangt?

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Jeg er med på dit argument. Det er klart, at hvis man kigger længere tilbage, så har der ikke været meget kontinuitet. Men det er jo netop Jesper Hansens ansvar og skyld, når han efter tre år på posten, ikke har formået, at lave så meget som en signing, der har været der i lige så lang tid som ham selv. Hvad skal vi med en sportsdirektør, hvis han er så afhængig af sin træner?
        Det er jo rigtigt, men det har han jo så delvist forklaret med økonomien. Hvis man nu et øjeblik tager det for gode vare og trækker en streg i sandet og lader alle de diskussioner omkring tidligere indkøb ligge (de har snart været oppe og vende mange gange), så synes jeg faktisk, at man kan koge en stor del af vores problemer ned til 3 signings i 2016: Izunna, KEP og Jønsson. 3 løntunge spillere, som skulle være med til at udgøre rygraden på holdet, men som alle har skuffet (i forskellig grad). Det skulle have været OB's Kante, forsvarsgeneralen og manden med ideerne, men sådan er det langt fra gået. Det har betydet, at nogle andre spillere har skulle tage mere ansvar end de kan bære - og også mere end man kan forvente af dem. Det er selvfølgelig heller ikke en nem opgave for de tre nævnte spillere ( og det bliver jo ikke nemmere af, at vores i foråret så farlige angrebsduo er holdt op med at lave mål), men hvis de tre kunne været blevet de profiler i OB, man havde regnet med, så kunne det godt have set noget anderledes ud for os nu.

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det er jo rigtigt, men det har han jo så delvist forklaret med økonomien. Hvis man nu et øjeblik tager det for gode vare og trækker en streg i sandet og lader alle de diskussioner omkring tidligere indkøb ligge (de har snart været oppe og vende mange gange), så synes jeg faktisk, at man kan koge en stor del af vores problemer ned til 3 signings i 2016: Izunna, KEP og Jønsson. 3 løntunge spillere, som skulle være med til at udgøre rygraden på holdet, men som alle har skuffet (i forskellig grad). Det skulle have været OB's Kante, forsvarsgeneralen og manden med ideerne, men sådan er det langt fra gået. Det har betydet, at nogle andre spillere har skulle tage mere ansvar end de kan bære - og også mere end man kan forvente af dem. Det er selvfølgelig heller ikke en nem opgave for de tre nævnte spillere ( og det bliver jo ikke nemmere af, at vores i foråret så farlige angrebsduo er holdt op med at lave mål), men hvis de tre kunne været blevet de profiler i OB, man havde regnet med, så kunne det godt have set noget anderledes ud for os nu.
          Men så har indkøbsstrategien da også i den grad fejlet. Nu er jeg ikke inde i Izunnas hoved, men virker han som en mand, der kan løfte et hierarki? Han virker på mig som en spiller, der har brug for, at andre tager ansvaret. Den slags vurderinger, skal man jo ramme plet med.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
            No need. Jeg har fundet det hele igennem Skygger Over Ådalen, men tak for opmærksomheden. :)
            Cool... Håber du kan finde rundt i det. Jeg kan ikke engang finde mine egne indlæg, men det sker ofte for mig... men det er jo noget med at trykke ind på hver enkelt svar, for så at se om der er svaret på det også...

            Hvor om alting er, så er der stor interesse for emnet OB...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
              Tjaa journalister puster sig selv op til, at være samfundets kritiske talerør, der skal gå i kødet på dem med magten, men de er tyndhudede som små børn, når de bliver kritiseret. Jeg synes, kritikken er helt på sin plads, for det er for nemt, bare at stikke en mikrofon op i hovedet på en mand, der så kan gentage de samme floskler, uden at foretage den mindste kritiske research først.

              Det tog mig vel halvanden time, er det for meget forlangt?
              Som ikke uenig... sidder da også tit med følelsen af at der skulle altså have været mere kød på der, der skulle have været gået mere i dybden... synes dog især Tipsbladet er vågnet op, hvis jeg kan side det sådan, men det er klart, det kommer sig selvfølgelig også af at situationen bliver værre og værre... Var det sådan lidt lala op og ned med OB, så havde der nok ikke været den store fokus, selvom vi skuffede...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Cool... Håber du kan finde rundt i det. Jeg kan ikke engang finde mine egne indlæg, men det sker ofte for mig... men det er jo noget med at trykke ind på hver enkelt svar, for så at se om der er svaret på det også...

                Hvor om alting er, så er der stor interesse for emnet OB...
                Jeg bliver heller aldrig gode venner med Twitter

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                  Men så har indkøbsstrategien da også i den grad fejlet. Nu er jeg ikke inde i Izunnas hoved, men virker han som en mand, der kan løfte et hierarki? Han virker på mig som en spiller, der har brug for, at andre tager ansvaret. Den slags vurderinger, skal man jo ramme plet med.
                  Der er jo forskel på, hvordan man tager ansvar. Han har jo ikke været tiltænkt en anførerrolle som sådan, men som en vigtig rolle i presspillet, som har haltet i mange år. Men ja, der er jo gået noget galt.

                  Mit indlæg var ikke tiltænkt som ansvarsfralæggelse. Min pointe var egentligt, at vi trods den manglende kontinuitet og på trods af den kritik JH har modtaget omkring tidligere tiders signinger faktisk har været i en situation i 2016 (er min egen subjektive vurdering), hvor top 6 kunne have været realistisk, men det tre største signinger er kikset, og det er fatalt.

                  Comment


                    #54
                    Stort set hele OBs sportslige og økonomiske risiko ligger i køb og salg af spillere. Det er investeringer i spillere der afgør, om vi kan rykke os fremad sportsligt, og det er salg af dem og egne talenter, samt sportslig succes, der gør at vi kan rykke os økonomisk. At magten omkring disse investeringer er centraliseret hos en mand der er så åbenlyst inkompetent og bagudskuende, samt ikke forstår at omgive sig med kompetente rådgiver, gør bare, at jeg dør lidt indeni, for hver dag han fortsat er OB sportslige leder.

                    Hold kæft, hvor er det sørgeligt!

                    Comment


                      #55
                      BT vil også deltage i Kent/Jesper debatten

                      http://www.bt.dk/superligaen/bts-fod...r-knap-saa-fin

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        BT vil også deltage i Kent/Jesper debatten

                        http://www.bt.dk/superligaen/bts-fod...r-knap-saa-fin
                        Hold kæft en gang ligegyldigt, overfladisk bavl! Han siger ikke noget der ikke er blevet sagt før, bedre og mere udførligt andre steder.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Hold kæft en gang ligegyldigt, overfladisk bavl! Han siger ikke noget der ikke er blevet sagt før, bedre og mere udførligt andre steder.
                          Og så har BT endda også selv skrevet det flere gange. De er endda det eneste medie der har fået ord ud af Thorborg i 100 år, hvor han gjorde det klart at intet bliver ændret...

                          Det er vist en "Klikker"
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #58
                            Hvordan man kan også tale om en krise:
                            Ewald Lienen om situationen i St. Pauli. Ingen snak om "vi skal kun spille bedre tilsammen". Kan god lide det, især da han hænger ingen enkelte spiller ud men gør helt klar hvordan vejen ud af krisen går: at fighte for hinanden på banen "til lægen kommer".
                            https://www.youtube.com/watch?v=HDfPPiEFDO8
                            Last edited by andlox; 25-10-2016, 14:37.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Hvordan man kan også tale om en krise:
                              Ewald Lienen om situationen i St. Pauli. Ingen snak om "vi skal kun spille bedre tilsammen". Kan god lide det, især da han hænger ingen enkelte spiller ud men gør helt klar hvordan vejen ud af krisen går: at fighte for hinanden på banen "til lægen kommer".
                              https://www.youtube.com/watch?v=HDfPPiEFDO8
                              Sådan en tale vil du aldrig opleve i "pæne" Danmark. Selv om vi er nabo lande er der en kæmpe mentalitets forskel på Tyskland og Danmark.
                              Men jeg kan godt lide Ewald Lienen. Det kunne være sjovt at se hvad der ville ske hvis Kent Nielsen holdt sådan en tale på et pressemøde her.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Sådan en tale vil du aldrig opleve i "pæne" Danmark. Selv om vi er nabo lande er der en kæmpe mentalitets forskel på Tyskland og Danmark.
                                Men jeg kan godt lide Ewald Lienen. Det kunne være sjovt at se hvad der ville ske hvis Kent Nielsen holdt sådan en tale på et pressemøde her.
                                ... måske den en eller anden hjerteanfald....
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X