Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Vi må kigge ud over landets grænser og lade DBU-trænerne være.
    enig ikke mere DBU pludder, vi skal have nogle mandfolk ind, som kan sige tingene som de er.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
      David Nielsen eller Bo Henriksen
      Hvorfor skulle en af de komme til OB i den aktuelle situation? De har det langt bedre i deres aktuelle klubber.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Der er stadig ikke nogen officielt artikel på OB.DK efter kampen. Er det ikke mærkeligt?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
          Jesper Hansen er værre end Plapre Poul. Han erkendte i det mindste til sidst, at arbejdet steg ham over hovedet.

          MvH ChrisOB
          Enig. Poul Hansen havde i det mindste charme, det har Jesper Hansen ikke.
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
            Okay, hvad bygger du det på, at Todd skulle være en bedre træner end Kent Nielsen?
            Personlig holdning/præference. Jeg synes Todd har været god i Randers, hvor han fik lov at sammensætte sin trup. Tror også på, at han kan gøre Esbjerg bedre, med længere tid i sædet. Kent Nielsen har ikke flyttet os nogen steder, ej heller individuelle spillere.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              men hvem....nogle bud?

              Hørte fodbold FM den anden dag - med wieghorst som et af de snakkende hoveder...var det noget? Ikke lige min kop te - en anden dansk træner der er ledig på markedet er....thomas frank - den vej vil jeg virkeligt ikke.


              andre "gode" bud?
              Ove P reddede jo vores røv sidst vi var lige så meget på spanden. Mener stadig det kunne være interessant at beholde Kent som træner, hvor han får Ove P som sportschef og sparringspartner både omkring trupsammensætning og spillestil

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kommer ikke bag på nogen at de var bedst
                Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                Der er stadig ikke nogen officielt artikel på OB.DK efter kampen. Er det ikke mærkeligt?
                Man sjal lige have formuleret undskyldningen .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Man sjal lige have formuleret undskyldningen .
                  Er det ikke bare samme begrundelse som sidst. Så de skal bare ændre klubnavnet

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Er det ikke bare samme begrundelse som sidst. Så de skal bare ændre klubnavnet
                    Jo :-)
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                      Det kan godt være sammensætningen på vores hold er dårlig. Det vil jeg ikke gøre mig klog på. Jeg synes Esbjerg har en dårligere trup spiller for spiller, men en bedre træner som kan gøre udslaget mellem dem og os.

                      Min anke er, at jeg endnu ikke har set en spiller udvikle sig hos os, mens Kent Nielsen har været træner. Vores spil er ikke blevet bedre, kun dårligere fra den første kamp han var træner i, mod Hobro. Spillere som Greve og Desler er gået totalt i stå. KEP, Pereira, Rasmus Jönsson og Izu er alle set bedre i deres tidligere klubber. Den eneste der har vist fremgang er vel Makrini, fordi han startede forholdsvist dårligt for os?
                      Jeg ved ikke, hvad Kent Nielsen giver os, som vi ikke, som minimum, kunne have fået i hvilken som helst anden træner. Jeg savner nye ideer.

                      Jesper Hansen synes jeg er sværere at skifte, end en træner. Der skal simpelthen være en erstatning klar fra dagen efter hans fyring senest. Selvom jeg er villig til at bytte lige over med Jens Hammer fra Hobro, hvilket vel ikke siger så lidt.
                      Du skal gøre dig klog på sammensætningen. For det er nøglen til elendigheden og den negative spiral. For i en proces, der er det vigtigt, at rammerne er der fra starten af. Strategien, de fysiske rammer, en spillertrup der fra starten er gearet til strategien og som ikke modarbejder strategien ved at de unge spillere prøver at tabe mere end de vinder, og som ikke skal sige goddag til 20 plus nye holdkammerater på 1 år. Som ikke skal se en ny mand med det samme blive anfører (fordi der ikke er andre) og som ovenikøbet en anfører der er i sin karrieres efterår.

                      Kent skal ikke fyres, fordi han ikke får nok ud af truppen. Han skal fyres fordi han sammen med Jesper Hansen har totalt modarbejdet egen strategi om kontinuitet, og har sammensat en helt igennem håbløs trup i forhold til den af bestyrelsen anlagte spillestil og timingen i forhold til, hvor de spillere du nævner, rent faktisk er i deres karriere.

                      Det du ser er en krop uden hoved. En ny træner vil ikke kunne sætte et nyt hoved på.

                      Fordi rammerne er der bare ikke. Og bestyrelsen vil stadig forlange en bestemt spillestil.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Vi må kigge ud over landets grænser og lade DBU-trænerne være.
                        Hvorfor?
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                          Greve har aldrig været startet op og Desler har vel først for alvor været noget under Kent.
                          Kenneth Emil, fik dårlig kritik i sit sidste halvår i AAB.
                          Pereira var sat af i Sønderjyske.
                          Izunna har ikke været god i årevis.
                          Rasmus J. ... var han bedre i AAB ... han har vist reelt aldrig vist det vilde.
                          Problemet er så at Kent har været med til at hente dem.
                          Svarer lige på resten også, det fik jeg ikke lige med i første omgang.

                          Jeg synes Desler var bedre, før Kent. Både under Ove, som wingback og som kantspiller før det, under Bech. Han er gået totalt i stå, i min optik.
                          Greve synes jeg har vist noget potentiale, men har ikke rykket sig en meter. Måske han bare ikke er bedre, men rykket sig har han i hvert fald ikke under Kents manglende tillid.
                          Pereira blev da først sat af, efter vi offentliggjorde at vi skrev med ham, så vidt jeg husker.
                          Izunna er måske ikke det bedste eksempel, korrekt. Men faktum er at Kent intet har fået ud af ham. Om en anden træner ville, kan jeg dog også godt være i tvivl om.
                          Rasmus Jönsson. Tjaeh. Han har i hvert fald et topniveau til subtoppen i superligaen. Hans bundniveau/generelle niveau som kant. Av.

                          Comment


                            Er i bund og grund pisse ligeglad med at ryge ud af pokal turneringen.. Men det går jo bare ikke det her. Det er jo en katastrofe at vi er så ringe og bliver dårligere og dårligere

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                              Personlig holdning/præference. Jeg synes Todd har været god i Randers, hvor han fik lov at sammensætte sin trup. Tror også på, at han kan gøre Esbjerg bedre, med længere tid i sædet. Kent Nielsen har ikke flyttet os nogen steder, ej heller individuelle spillere.
                              Kent fik de rette spillere i AAB og byggede holdet op til et mesterskab, en meget stor bedrift ... helt objektivt set.
                              Jeg kan rigtigt godt lide visionen, men er enig i at han har fejlet, mest i forhold til at få de rette folk ind ... de spillere vi har er det svært at gøre noget med.
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Det var så vores generalprøve på nedrykningsplayoff.. vi kunne jo også være så heldige at møde Hobro og Ove P.. hvem mon vinder den?
                                Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                                Comment

                                Working...
                                X