Oprindeligt indsendt af Kielberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlægJeg håber på en trænerfyring.
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægEneste problem med at handle stort ind er at det pt er JH der skal stå for det ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlægDet tror jeg desværre ikke hjælper. Hvem skulle vi så have ind?...Thomas Frank ?? Nej tak!
Jeg tror at vi er bedre tjent med at give Kent lidt mere luft, men måske skal vi have lidt stål ind på holdet i vinterpausen.
Comment
-
Slut .
Endnu engang ekspederet ud af et 1.div hold . Denne gang endda med et top 6 hold med den træner som skulle skabe fremgang og kontinuitet og en trup som både træner og sportsdirektør flere gange har erklæret sig fuldt tilfredse med ..Last edited by Magge; 19-10-2016, 19:55.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlægDet drejer sig jo ikke om én eller to spillere. Målet er top 6 og det er en ambition, som et helt til grin med det hold!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægTrænerfyring er ikke nok. En ny træner vil blot arve lortet. Esbjerg er et godt eksempel.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet pladdersøde virker åbenlyst ikkeTror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægJa , gider ikke flere størrearrangementer .. Det må være tid at vise utilfredsheden med ledelsen
Ledelsen har vanen tro været gode nok til, at få os til at tro på deres løgne og gøgleri, i snart mange år.
Lad os få dem til at forstå, at det er uacceptabelt.
Comment
Comment