Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Kent må væk og vi må genskabe en ny spillestil med en ny træner...

    Men vigtigst af alt er at Jesper Hansen ryger ud også

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Hvad får dig til at tro, at det ene eller andet er sket eller ikke ...
      Udadtil virker det som om rundkreds pædagogikken dyrkes .. Men KN skal jo også forsvare det hold han selv har erklæret sig tilfreds med og været med til at sammensætte
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Forventet nederlag. Vi er en klub i opløsning. Desværre har vi en træner og en ledelse der ikke vil indse det

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Til dels enig. Men noget skal jo gøres
          For mig er det vigtigst at få selve kilden til elendigheden væk - kilden der stadig vil være der hvis vi bare fyrer træneren. Truppen er jo helt horribelt og amatøragtigt sammensat, Kent og JH i samarbejde, med JH som den øverste ansvarlige.

          Begge væk, ellers vil elendigheden på både den korte og det lange bare fortsætte.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Nu mangler det bare, at der kommer endnu en tillidserklæring, og endnu et tydeligt signal om, at der er meget lang snor.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              For mig er det vigtigst at få selve kilden til elendigheden væk - kilden der stadig vil være der hvis vi bare fyrer træneren. Truppen er jo helt horribelt og amatøragtigt sammensat, Kent og JH i samarbejde, med JH som den øverste ansvarlige.

              Begge væk, ellers vil elendigheden på både den korte og det lange bare fortsætte.

              MvH ChrisOB
              Helt enig
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Vel ikke den store overraskelse at vi ikke slår 1. Div. Nr 1.
                Havde man udvist rettidig omhu i sidste transfervindue med 2-3 stærke signinger så havde hele holdet ikke behøvet ar dale det sidste stykke til total krise.
                Men Thorborg og Jesper Hansen vidste bedre👍

                Comment


                  Det her bliver dne længste tur hjem til København nogensinde! Jeg var altså i Japan for ikke så længe siden. Der var langt ... men det her er uoverskueligt! Kent Raus! Vi spillede af helvedes til. Fortjent Vendsyssels vinder.

                  Comment


                    Det skal jo have en konsekvens. Vi melder top 6 ud, ligger halvejs gennemsæsonen næstsidst og ryger ud i pokalen, til et hold af. bl.a. afdankede OB'ere fra 1. Div.
                    Vi kan altså rykke ned som det går lige nu. På de updates vi har fået, lyder det ikke til det er en ufortjent sejr Vendsyssel får. Det er kraftedme ringe. Jeg kan godt lide Kent, men der må være andre trænere som kan få mere ud af det hold her, selvom det ikke er skide godt

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                      Vores hold er længder bedre end Esbjergs. Kent Nielsen formår ikke at få noget som helst ud af et ok spillermateriale. Ikke et perfekt materiale, men slet ikke så dårligt, som de spiller pt. Jeg synes pilen peger mere på Kent Nielsen end Jesper Hansen denne sæson, omend jeg ikke ville nogen indvendinger mod at skifte begge ud. Kent Nielsen vil jeg dog helst af med.
                      Den her vil jeg gemme, når vi har tabt playoffkampene om at undgå nedrykning til Esbjerg.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        For mig er det vigtigst at få selve kilden til elendigheden væk - kilden der stadig vil være der hvis vi bare fyrer træneren. Truppen er jo helt horribelt og amatøragtigt sammensat, Kent og JH i samarbejde, med JH som den øverste ansvarlige.

                        Begge væk, ellers vil elendigheden på både den korte og det lange bare fortsætte.

                        MvH ChrisOB
                        Enig... vi skal finde en ny stil

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                          Udadtil virker det som om rundkreds pædagogikken dyrkes .. Men KN skal jo også forsvare det hold han selv har erklæret sig tilfreds med og været med til at sammensætte
                          Hvor ser du det og hvad er rundkredspædagogik for dig?
                          Sådan noget med at snakke om tingene og vise respekt for hinanden?
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Den her vil jeg gemme, når vi har tabt playoffkampene om at undgå nedrykning til Esbjerg.

                            MvH ChrisOB
                            Det skal da kun være fordi, at Esbjerg har en træner.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Det her bliver dne længste tur hjem til København nogensinde! Jeg var altså i Japan for ikke så længe siden. Der var langt ... men det her er uoverskueligt! Kent Raus! Vi spillede af helvedes til. Fortjent Vendsyssels vinder.
                              Kommer ikke bag på nogen at de var bedst

                              Comment


                                Det er oktober, vores mestertræner viser sig som taber og vores Top 6 hold kan koncentrere sig nu helt på nedrykningsspil resten af sæsonen...
                                Håber på en ny træner men frygter vi sidder endnu lang tid der med Sludder-Kent.
                                Men måske JH har set den en eller*anden spiller i dag han vil hente fra VFF i vintervinduet at styrke holdet og giver ud sådan en Top 3 målsætning.
                                Det bliver en laaaang sæson...
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X