Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
    Det skal da kun være fordi, at Esbjerg har en træner.
    Det har de også. En dygtig én af slagsen. Som ikke kan trylle med det, der er en dårligt sammensat trup. Du ved den rette blanding, med de rette ledertyper, der passer sammen.

    Vi rykker ned, fordi vi har den dårligst sammensatte trup. Ikke nødvendigvis med navne, men med typerne.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Eneste problem med at handle stort ind er at det pt er JH der skal stå for det ..
      helt enig - siger bestemt heller ikke det er ideelt. Men ryger kent og jh bliver - så er det også jh der skal finde en ny træner......

      mener bare at holder man fast i kent - så skal der noget opbakning til - vi er åbenbart helt væk rent mentalt og der er brug for en vitamin indsprøjtning - der skal tilføres nye spillere. Både for at få gjort noget ved den manglende kvalitet i truppen men også for at ruske lidt op i det hele....som jo er lidt det samme man forsøger når en træner ryger på porten.


      Noget skal der ske

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
        Det er oktober, vores mestertræner viser sig som taber og vores Top 6 hold kan koncentrere sig nu helt på nedrykningsspil resten af sæsonen...
        Håber på en ny træner men frygter vi sidder endnu lang tid der med Sludder-Kent.
        Men måske JH har set den en eller*anden spiller i dag han vil hente fra VFF i vintervinduet at styrke holdet og giver ud sådan en Top 3 målsætning.
        Det bliver en laaaang sæson...
        😂😂😂👍👍👍❤️
        OBeliever

        Comment


          Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
          Det drejer sig jo ikke om én eller to spillere. Målet er top 6 og det er en ambition, som et helt til grin med det hold!
          top 6 er for længst væk...i denne sæson. Nu drejer det sig kun om overlevelse og det kan blive svært nok. Men lykkedes det at vende skuden kan man jo med fordel begynde at kigge hen mod næste sæson....vi skal jo være klar fra start....eller noget

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            helt enig - siger bestemt heller ikke det er ideelt. Men ryger kent og jh bliver - så er det også jh der skal finde en ny træner......

            mener bare at holder man fast i kent - så skal der noget opbakning til - vi er åbenbart helt væk rent mentalt og der er brug for en vitamin indsprøjtning - der skal tilføres nye spillere. Både for at få gjort noget ved den manglende kvalitet i truppen men også for at ruske lidt op i det hele....som jo er lidt det samme man forsøger når en træner ryger på porten.


            Noget skal der ske
            Og dér har vi pointen indrammet. Fyrer man træneren, så skal umuliussen over alle umuliusser jo finde en anden træner. Det kan kun ende galt. Igen. Jesper Hansen er værre end Plapre Poul. Han erkendte i det mindste til sidst, at arbejdet steg ham over hovedet.

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Det har de også. En dygtig én af slagsen. Som ikke kan trylle med det, der er en dårligt sammensat trup. Du ved den rette blanding, med de rette ledertyper, der passer sammen.

              Vi rykker ned, fordi vi har den dårligst sammensatte trup. Ikke nødvendigvis med navne, men med typerne.

              MvH ChrisOB
              Det kan godt være sammensætningen på vores hold er dårlig. Det vil jeg ikke gøre mig klog på. Jeg synes Esbjerg har en dårligere trup spiller for spiller, men en bedre træner som kan gøre udslaget mellem dem og os.

              Min anke er, at jeg endnu ikke har set en spiller udvikle sig hos os, mens Kent Nielsen har været træner. Vores spil er ikke blevet bedre, kun dårligere fra den første kamp han var træner i, mod Hobro. Spillere som Greve og Desler er gået totalt i stå. KEP, Pereira, Rasmus Jönsson og Izu er alle set bedre i deres tidligere klubber. Den eneste der har vist fremgang er vel Makrini, fordi han startede forholdsvist dårligt for os?
              Jeg ved ikke, hvad Kent Nielsen giver os, som vi ikke, som minimum, kunne have fået i hvilken som helst anden træner. Jeg savner nye ideer.

              Jesper Hansen synes jeg er sværere at skifte, end en træner. Der skal simpelthen være en erstatning klar fra dagen efter hans fyring senest. Selvom jeg er villig til at bytte lige over med Jens Hammer fra Hobro, hvilket vel ikke siger så lidt.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Kent må væk og vi må genskabe en ny spillestil med en ny træner...

                Men vigtigst af alt er at Jesper Hansen ryger ud også
                men hvem....nogle bud?

                Hørte fodbold FM den anden dag - med wieghorst som et af de snakkende hoveder...var det noget? Ikke lige min kop te - en anden dansk træner der er ledig på markedet er....thomas frank - den vej vil jeg virkeligt ikke.


                andre "gode" bud?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                  Det kan godt være sammensætningen på vores hold er dårlig. Det vil jeg ikke gøre mig klog på. Jeg synes Esbjerg har en dårligere trup spiller for spiller, men en bedre træner som kan gøre udslaget mellem dem og os.

                  Min anke er, at jeg endnu ikke har set en spiller udvikle sig hos os, mens Kent Nielsen har været træner. Vores spil er ikke blevet bedre, kun dårligere fra den første kamp han var træner i, mod Hobro. Spillere som Greve og Desler er gået totalt i stå. KEP, Pereira, Rasmus Jönsson og Izu er alle set bedre i deres tidligere klubber. Den eneste der har vist fremgang er vel Makrini, fordi han startede forholdsvist dårligt for os?
                  Jeg ved ikke, hvad Kent Nielsen giver os, som vi ikke, som minimum, kunne have fået i hvilken som helst anden træner. Jeg savner nye ideer.

                  Jesper Hansen synes jeg er sværere at skifte, end en træner. Der skal simpelthen være en erstatning klar fra dagen efter hans fyring senest. Selvom jeg er villig til at bytte lige over med Jens Hammer fra Hobro, hvilket vel ikke siger så lidt.
                  Okay, hvad bygger du det på, at Todd skulle være en bedre træner end Kent Nielsen?

                  Greve har aldrig været startet op og Desler har vel først for alvor været noget under Kent.
                  Kenneth Emil, fik dårlig kritik i sit sidste halvår i AAB.
                  Pereira var sat af i Sønderjyske.
                  Izunna har ikke været god i årevis.
                  Rasmus J. ... var han bedre i AAB ... han har vist reelt aldrig vist det vilde.
                  Problemet er så at Kent har været med til at hente dem.
                  Last edited by Entusiastens; 19-10-2016, 20:25.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    men hvem....nogle bud?

                    Hørte fodbold FM den anden dag - med wieghorst som et af de snakkende hoveder...var det noget? Ikke lige min kop te - en anden dansk træner der er ledig på markedet er....thomas frank - den vej vil jeg virkeligt ikke.


                    andre "gode" bud?
                    David Nielsen eller Bo Henriksen

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      men hvem....nogle bud?

                      Hørte fodbold FM den anden dag - med wieghorst som et af de snakkende hoveder...var det noget? Ikke lige min kop te - en anden dansk træner der er ledig på markedet er....thomas frank - den vej vil jeg virkeligt ikke.


                      andre "gode" bud?
                      Vi må kigge ud over landets grænser og lade DBU-trænerne være.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                        Det kan godt være sammensætningen på vores hold er dårlig. Det vil jeg ikke gøre mig klog på. Jeg synes Esbjerg har en dårligere trup spiller for spiller, men en bedre træner som kan gøre udslaget mellem dem og os.

                        Min anke er, at jeg endnu ikke har set en spiller udvikle sig hos os, mens Kent Nielsen har været træner. Vores spil er ikke blevet bedre, kun dårligere fra den første kamp han var træner i, mod Hobro. Spillere som Greve og Desler er gået totalt i stå. KEP, Pereira, Rasmus Jönsson og Izu er alle set bedre i deres tidligere klubber. Den eneste der har vist fremgang er vel Makrini, fordi han startede forholdsvist dårligt for os?
                        Jeg ved ikke, hvad Kent Nielsen giver os, som vi ikke, som minimum, kunne have fået i hvilken som helst anden træner. Jeg savner nye ideer.

                        Jesper Hansen synes jeg er sværere at skifte, end en træner. Der skal simpelthen være en erstatning klar fra dagen efter hans fyring senest. Selvom jeg er villig til at bytte lige over med Jens Hammer fra Hobro, hvilket vel ikke siger så lidt.
                        Enig.
                        Men ville gerne slippe af med JH også asap.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Gider ikke flere fra den gamle garde. Nu må der unge kræfter til. Nogen der ser mere moderne på trænergerningen.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                            men hvem....nogle bud?

                            Hørte fodbold FM den anden dag - med wieghorst som et af de snakkende hoveder...var det noget? Ikke lige min kop te - en anden dansk træner der er ledig på markedet er....thomas frank - den vej vil jeg virkeligt ikke.


                            andre "gode" bud?
                            Godt spørgsmål. Ser intet i den svage hest og slet ikke i TF.. Ellers må vi jo have Plambech igang igen :)
                            Hemmingsen resten af sæsonen måske?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                              David Nielsen eller Bo Henriksen
                              Efter at have læst interview med David Nielsen, må jeg indrømme, at ham er jeg lun på. Han kigger på alle små dele af klubben, vil optimere overalt, og han har også hårdheden og disciplinen.
                              Hvad med Nielsen som chef og Henriksen som assistent! urealistisk nok, men fandme en fed duo

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                David Nielsen eller Bo Henriksen
                                gerne - men de er mig bekendt ikke fri på markedet. Og lige pt træner de begge hold der klare sig markant bedre end OB.....så det eneste vi kan lokke med er lønningsposen.

                                Comment

                                Working...
                                X