Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
    Hvad mener du? Det er sgu da langt værre.
    I betragtning af at vores hold skulle være bedre end dengang så ja

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
      Jeg håber på en trænerfyring.
      Trænerfyring er ikke nok. En ny træner vil blot arve lortet. Esbjerg er et godt eksempel.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Eneste problem med at handle stort ind er at det pt er JH der skal stå for det ..
        Enig. Jesper Hansen må forlade sin stilling og der skal ansættes en ny sportsdirektør som har kompetencerne til at vende den her synkende skude. Situationen er desperat og vi ligner på alle måder en nedrykker.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
          Det tror jeg desværre ikke hjælper. Hvem skulle vi så have ind?...Thomas Frank ?? Nej tak!
          Jeg tror at vi er bedre tjent med at give Kent lidt mere luft, men måske skal vi have lidt stål ind på holdet i vinterpausen.
          Det drejer sig jo ikke om én eller to spillere. Målet er top 6 og det er en ambition, som et helt til grin med det hold!

          Comment


            Overtid. Vi presser på..

            OB er et tegneseriehold fyldt med tabere af en taber sportsdirektør

            Comment


              Slut

              Comment


                Slut .
                Endnu engang ekspederet ud af et 1.div hold . Denne gang endda med et top 6 hold med den træner som skulle skabe fremgang og kontinuitet og en trup som både træner og sportsdirektør flere gange har erklæret sig fuldt tilfredse med ..
                Last edited by Magge; 19-10-2016, 19:55.
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Trænerfyring er ikke nok. En ny træner vil blot arve lortet. Esbjerg er et godt eksempel.

                  MvH ChrisOB
                  Til dels enig. Men noget skal jo gøres

                  Comment


                    Suk. 4-0 i Vejle blev i sandhed sæsonens højdepunkt.

                    Comment


                      Som jeg skrev forleden.... hvis OB ryger ud i dag, hvilket de så gjorde, så må og skal det være slut for Kent...og evt. en sportsdirektør også. Det bliver ikke ved at gå det her
                      Mvh Kent

                      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                      Comment


                        Farvel til Kent og evt JH. Der er ingen - ingen - vej tilbage nu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af MBO931 Se indlæg
                          Det drejer sig jo ikke om én eller to spillere. Målet er top 6 og det er en ambition, som et helt til grin med det hold!
                          For mig ser det ikke ud til at det er hele truppen der er problemet, men nærmere noget med dynamikken i truppen og ...vinderkulturen der er smadret. Der mangler vildskab, ærgerrighed, fight. Vi knækker for nemt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Trænerfyring er ikke nok. En ny træner vil blot arve lortet. Esbjerg er et godt eksempel.

                            MvH ChrisOB
                            Vores hold er længder bedre end Esbjergs. Kent Nielsen formår ikke at få noget som helst ud af et ok spillermateriale. Ikke et perfekt materiale, men slet ikke så dårligt, som de spiller pt. Jeg synes pilen peger mere på Kent Nielsen end Jesper Hansen denne sæson, omend jeg ikke ville nogen indvendinger mod at skifte begge ud. Kent Nielsen vil jeg dog helst af med.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Det pladdersøde virker åbenlyst ikke
                              Hvad får dig til at tro, at det ene eller andet er sket eller ikke ...
                              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                              Jeg er ikke fan.
                              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Ja , gider ikke flere størrearrangementer .. Det må være tid at vise utilfredsheden med ledelsen
                                Enig, og den skal ramme bredt - fra Bestyrelsesformand, Sportsdirektør og træner. Nu må det væk nok.
                                Ledelsen har vanen tro været gode nok til, at få os til at tro på deres løgne og gøgleri, i snart mange år.
                                Lad os få dem til at forstå, at det er uacceptabelt.

                                Comment

                                Working...
                                X