Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokal optakt: Vendsyssel - OB (19-10-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
    Selvfølgelig holder vi os inden for lovens rammer. Ingen af os ville kunne klare karantæner i den forfatning klubben og fanscenen er i.

    Der bliver sendt nogle Statement på forskellige måder, nogle af de måder ser omverdenen andre bliver holdt internt. :)

    Men selvfølgelig ikke truende eller voldelig, men vi er nød til at skære igennem.
    Enig. Det er på tide at smide fløjlshandskerne. Eller rettere sagt. Det skulle nok have været gjort før.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
      Det blev sagt i et lavt tone leje og mere opgivende attitude end aggressiv. Jeg stod over 1 meter fra ham for netop ikke at virke truende, men det var vigtigt at han følte det kom fra Hjertet.
      Det er jeg da glad for, alt andet er jo lige til at politi tilhold, og 100 meter væk fra ham (politi tilholdet) , gør vel at det er svært at finde plads på stadion :)

      Comment


        Meget enig med flertallet... og jeg synes det er lidt noget pjat at sige han har fri, og så er han hellig...

        Hvem ved overhovedet om han havde fri..?

        Skældsord er jeg dog enig i man skal holde sig fra... En ting er at kalde ham en klaphat på Forum, men at smide "røvhul" lige i hovedet på ham er ikke så pænt... men overordnet set så synes jeg det er fair at gå til ham...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
          Det er hver vores mening, der er en grund til jeg er uofficiel og mere radikal i mine udtalelser end så mange andre.

          Jeg er ekstremt bange for at hvis ikke tingene bliver leveret hårdt så vil presset fra den uofficielle ikke skinne nok igennem, hvis dog bare alle kunne se hvor UGUDELIGE vores spillere var, hvor lidt motivation de viste, de eneste der som sådan kunne være deres fight bekendt var Greve, tingager, welbeck og AK.


          Perreira var elendig og uden hjerte, edmundsson en mand med rigtig dårlig attitude det samme med Izunna. Barrett ligner en der har mistet lysten til at spille bold. Thomas mikkelsen et større mysterie end Bengt sæternes i sin tid, manden er jo ikke værdi..

          Der kommer en reaktion for det er SLUT med at stryge vores klub med hårene, os få fanatiske fans der er, har også en grænse.
          Jo jo... én ting er at have passion og at være fanatisk - men det er jo ikke i sig selv en blankocheck til at kunne opføre sig dårligt.
          Tro mig, jeg sætter selv stor pris på passion og det arbejde, der til tider bliver gjort af "de uofficielle", for den energi har jeg ikke selv længere. Men som skrevet, så giver det altså ikke en ret til at opføre sig tåbeligt. Og sidst men ikke mindst... man vinder ikke synderlig respekt nogen steder ved at "konfrontere nogen"...
          Last edited by obforever; 20-10-2016, 14:10.
          Mvh Kent

          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Enig. Det er på tide at smide fløjlshandskerne. Eller rettere sagt. Det skulle nok have været gjort før.

            Også enig , nu er operation motivation overstået .

            Men hvad , hvor og hvordan ?

            Syntes kampen mod FCK er et perfekt sted at starte .
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              Underligt at Jesper Hansen ikke kører forbi drive in, hvis han absolut SKAL ind og have burgere et sted, hvor mange vrede OB-fans er på vej hjem samtidig og måske kunne få samme lyst.
              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

              Comment


                For en mand i den stilling findes der ikke fritid - sådan er det bare at være topchef.
                Han arbejder givetvis også på alle tidspunkter af døgnet - især omkring vinduerne.
                Men naturligvis skal budskabet sendes - klart - men uden at manden føler sig truet. (Og det er så her man skal huske at sætte dig i modtagerens sted😊)
                Men DEJLIGT at høre, at han fik en besked - den bør og skal køres meget længere ud til kampene i nærmeste fremtid - også direkte i hovedet på manden som styrer alle Pinocchioerne - aka Thorborg.
                Den mand SKAL væk fra klubben!!! Han ER skurken mere end alle andre tilsammen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                  Underligt at Jesper Hansen ikke kører forbi drive in, hvis han absolut SKAL ind og have burgere et sted, hvor mange vrede OB-fans er på vej hjem samtidig og måske kunne få samme lyst.
                  Enig, som jeg også nævnte tidligere.

                  .. Så må han bestemt også forvente at muligheden for en henvendelse fra fans, vil være til stede.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                    Underligt at Jesper Hansen ikke kører forbi drive in, hvis han absolut SKAL ind og have burgere et sted, hvor mange vrede OB-fans er på vej hjem samtidig og måske kunne få samme lyst.
                    Manden tænker jo ikke praktisk og logisk i sit arbejde , hvorfor skulle han så gøre det i sådan en situation ?
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Manden tænker jo ikke praktisk og logisk i sit arbejde , hvorfor skulle han så gøre det i sådan en situation ?
                      God pointe. Hovedet er under armen, uanset om det gælder burgere eller spillerindkøb. Mon ikke han valgte Filet-o-Fish og stillede sig yderst tilfreds med kvaliteten, selv om den smagte af lort og alle andre kunne se det på forhånd.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                        God pointe. Hovedet er under armen, uanset om det gælder burgere eller spillerindkøb. Mon ikke han valgte Filet-o-Fish og stillede sig yderst tilfreds med kvaliteten, selv om den smagte af lort og alle andre kunne se det på forhånd.
                        Hahahaha! 😂😂😂

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          God pointe. Hovedet er under armen, uanset om det gælder burgere eller spillerindkøb. Mon ikke han valgte Filet-o-Fish og stillede sig yderst tilfreds med kvaliteten, selv om den smagte af lort og alle andre kunne se det på forhånd.

                          Jeg kan desværre ikke svare på hvad han fik at spise, men det skulle ikke undre mig at han valgte fiske affalds burgeren haha.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                            God pointe. Hovedet er under armen, uanset om det gælder burgere eller spillerindkøb. Mon ikke han valgte Filet-o-Fish og stillede sig yderst tilfreds med kvaliteten, selv om den smagte af lort og alle andre kunne se det på forhånd.
                            Ja også der købte han noget man på forhånd vidste ikke havde den fornødne kvalitet , men kunne lappe et midlertidigt hul og viste sig ikke at være pengene værd ;-)
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Ja også der købte han noget man på forhånd vidste ikke havde den fornødne kvalitet , men kunne lappe et midlertidigt hul og viste sig ikke at være pengene værd ;-)
                              Det lyder som ALT på McDonalds

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Marco1887 Se indlæg
                                Jeg kan desværre ikke svare på hvad han fik at spise, men det skulle ikke undre mig at han valgte fiske affalds burgeren haha.
                                Eller et billigt coinoffer, som han troede, kunne gøre det ud for et måltid :-)

                                Comment

                                Working...
                                X