Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Men det er vel ikke helt urimeligt, at man venter med at melde en målsætning ud, til både klubben selv og konkurrenterne har truppen på plads. Jeg synes det er helt fair, at man først melder ud, så snart man har sit endelige udgangspunkt for sæsonen.
    Tja....der er jo to tilgange til det her:

    1. Vi venter og ser, hvor gode de andre ser ud, og så må vi se, hvor vi skal placere os
    2. Vi VIL opnå "denne" målsætning, og det går vi benhårdt efter, og det vil skinne igennem i vores handlinger

    OB vælger igen den første...sådan en lidt la-la tilgang til tingene, og så håber de det bedste...uambitiøst igen. Lige nu skal JH så handle ind efter bedste evne (skal han jo så alligevel), men han har ikke nogen hylde, han VED han skal handle ind fra, fordi der er et bestemt mål, der skal opnås...
    Last edited by obforever; 26-06-2014, 17:49.
    Mvh Kent

    Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

    Comment


      Så længe at Emil, Falk og Kadrii er i OB ser holdet altså godt nok ud til en midterplads.
      Forudsat at vi skriver med JBL og henter en rigtig god angriber altså

      Comment


        Jeg vil helt sikkert mene vi skal slutte mellem nr. 5 og 8
        jeg forudser en sæson hvor FCK og BIF spiller om top 2 AaB og EfB om 3-4 pladsen
        Så har vi OB FCN Randers og FCM som spiller om 5-8 pladsen
        Sønderjyske Hobro sif og FCV spiller om 9-12 pladsen

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Jeg vil helt sikkert mene vi skal slutte mellem nr. 5 og 8
          jeg forudser en sæson hvor FCK og BIF spiller om top 2 AaB og EfB om 3-4 pladsen
          Så har vi OB FCN Randers og FCM som spiller om 5-8 pladsen
          Sønderjyske Hobro sif og FCV spiller om 9-12 pladsen
          Hvis Aab holder på alle profiler og får Helenius burde det nok hedde

          1-3 : FCK, Brøndby, Aab
          4-8 : Efb,FCM,FCN,OB,Randers
          9-12: Sdj,SIF,FCV,Hobro

          i nævnte række følge også

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Hvis Aab holder på alle profiler og får Helenius burde det nok hedde

            1-3 : FCK, Brøndby, Aab
            4-8 : Efb,FCM,FCN,OB,Randers
            9-12: Sdj,SIF,FCV,Hobro

            i nævnte række følge også
            men hvorfor ikke melde det ud så? Signalere til spillere, fans og omverden at der er nogle krav og nogle ambitioner trods alt.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              men hvorfor ikke melde det ud så? Signalere til spillere, fans og omverden at der er nogle krav og nogle ambitioner trods alt.
              Tja

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                men hvorfor ikke melde det ud så? Signalere til spillere, fans og omverden at der er nogle krav og nogle ambitioner trods alt.
                Er der nogen hold i ligaen, ud over FCK, der begynder at melde målsætninger ud inden transfervinduet er ovre og sæsonen er tæt på? Hvorfor melde ud nu? Hvad forskel gør det? De kommer alligevel ikke til at melde ud, at man går efter medaljer, eller skal undgå nedrykning.
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis Aab holder på alle profiler og får Helenius burde det nok hedde

                  1-3 : FCK, Brøndby, Aab
                  4-8 : Efb,FCM,FCN,OB,Randers
                  9-12: Sdj,SIF,FCV,Hobro

                  i nævnte række følge også
                  Forudsat at vores profiler ikke rejser (de fleste har snakket om det som en mulighed).
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                    Er der nogen hold i ligaen, ud over FCK, der begynder at melde målsætninger ud inden transfervinduet er ovre og sæsonen er tæt på? Hvorfor melde ud nu? Hvad forskel gør det? De kommer alligevel ikke til at melde ud, at man går efter medaljer, eller skal undgå nedrykning.
                    det har du nok ret i.

                    Jeg mener bare ikke det gjorde noget om der var et pejlemærke at gå efter. Gjorde måske heller ikke noget ifht truppen at der rent faktisk var et lidt mere klart defineret mål at gå efter. Men ja at melde klart ud er selvfølgelig sjovere når det er top placeringer man stræber efter....
                    Men mest af alt er jeg nok bare træt af TBs udtalelser eller mangle på samme

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Forudsat at vores profiler ikke rejser (de fleste har snakket om det som en mulighed).
                      det gør de måske. Mister vi kun 1 og får en fornuftig erstatning burde vi stadig kunne spille med om midterpladserne

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        det har du nok ret i.

                        Jeg mener bare ikke det gjorde noget om der var et pejlemærke at gå efter. Gjorde måske heller ikke noget ifht truppen at der rent faktisk var et lidt mere klart defineret mål at gå efter. Men ja at melde klart ud er selvfølgelig sjovere når det er top placeringer man stræber efter....
                        Men mest af alt er jeg nok bare træt af TBs udtalelser eller mangle på samme
                        Hehe. Jeg hører hvad du siger
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Fuldstændig enig... Han er som en pisse irriterende politiker, der ikke kan/vil se hvad der egentlig foregår... (ellers skjuler han det godt)
                          Det er lækkert at vi producerede mange angreb, men bare han lige husker, at vi til gengæld producerede langt færre chancer...
                          Det er fint at vi kan gøre det godt mod etablerede forsvar, men omvendt kunne vi intet mod bla. en af oprykkerne...

                          Nå, men han indrømmer da trods alt at vi ikke er kommet så langt som vi gerne ville, det er der vel heller ikke nogen der kan være uenige i... og det skal træningen så lave om på nu, ligesom den skulle det i vinters, sidste sommer, forrige vinter... er der i øvrigt slet ikke noget OB skal være de bedste til denne gang, TB???

                          Edit: Mht. målsætning, så kunne det være befriende, om OB havde en, og jagtede den, fremfor at 1700 ting altid skal ses an først... Hvor er ambitionen i det???
                          Jeg synes det lyder betryggende, at der er en tanke bag træningen og at der er fokus på områder, hvor vi skal forbedre os. TB ved hvor vi halter og tilrettelægger træningen efter dette, hvilket i mine ører lyder som en meget fornuftig tilgang til spillet.
                          Alternativet er, at han træner det han synes er sjovt, uden skelen til holdets kompetencer/spillestil.

                          Vedr. målsætningen, så ja - sæt nu en målsætning og stræb efter den. Alt andet er ikke ambitiøst.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Jeg synes det lyder betryggende, at der er en tanke bag træningen og at der er fokus på områder, hvor vi skal forbedre os. TB ved hvor vi halter og tilrettelægger træningen efter dette, hvilket i mine ører lyder som en meget fornuftig tilgang til spillet.
                            Alternativet er, at han træner det han synes er sjovt, uden skelen til holdets kompetencer/spillestil.

                            Vedr. målsætningen, så ja - sæt nu en målsætning og stræb efter den. Alt andet er ikke ambitiøst.
                            Jamen, TB ved jo i hvert transfervindue, hvor det halter henne og hvor det er vi mangler at fylde på - han siger jo det samme igen og igen uden at der sker noget målbart.

                            Det er det samme før kampene, hvor han siger at vi gerne vil have bolden og spille den rundt i egne rækker, og at modstanderen ikke kan score hvis de ikke har bolden osv....
                            og hvad sker der så? ingen tiki-taka - men efter 2 minutter i stedet TIK - TAK og en Laaaaaang aflevering af hail mary typen - og absolut intet af, hvad han sagde før kampen.

                            Jeg har super respekt for TB. Jeg elsker hans finurligheder, og stiller intet spørgsmålstegn ved hans fodboldviden og fodboldkunnen - men der er altså noget som ikke er som det burde være - der er mangler ift omsætningen af teori til praksis og tanke til handling.
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                              1) Jamen, TB ved jo i hvert transfervindue, hvor det halter henne og hvor det er vi mangler at fylde på - han siger jo det samme igen og igen uden at der sker noget målbart.

                              2) Det er det samme før kampene, hvor han siger at vi gerne vil have bolden og spille den rundt i egne rækker, og at modstanderen ikke kan score hvis de ikke har bolden osv....
                              og hvad sker der så? ingen tiki-taka - men efter 2 minutter i stedet TIK - TAK og en Laaaaaang aflevering af hail mary typen - og absolut intet af, hvad han sagde før kampen.

                              3) Jeg har super respekt for TB. Jeg elsker hans finurligheder, og stiller intet spørgsmålstegn ved hans fodboldviden og fodboldkunnen - men der er altså noget som ikke er som det burde være - der er mangler ift omsætningen af teori til praksis og tanke til handling.
                              1) nej, han siger ikke det samme igen og igen. Erindrer at han har talt om at plan B ikke var god nok, skulle blive bedre med bolden etc. Lige nu, er det bla. dele af det defensive arbejder, som skal justeres (jf. artiklen)
                              Én ting er nye spillere, det andet er selve ideerne bag træningen og hvor fokus er henne.

                              2) enig. Irriterende at der er modstandere, som også vil være med ;-) jeg håber og tror at afgangen af Ruud og AMC kan afhjælpe vores håbløse spil i sytten etagers højde.
                              Azer og Schoop er - IMO - super vigtige for voes spil. De to kan sætte flow i spillet, modsat MSP og Ari, som vel ikke lige har dette som deres primære styrke.

                              3) Korrekt, vi spiller desværre stadig ikke som TB taler. Men synes der har været forbedringer hele vejen igennem, hvilket er det jeg vægter mig ved. Der er små bump og der vil komme tilpasninger hen ad vejen.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                Jeg synes det lyder betryggende, at der er en tanke bag træningen og at der er fokus på områder, hvor vi skal forbedre os. TB ved hvor vi halter og tilrettelægger træningen efter dette, hvilket i mine ører lyder som en meget fornuftig tilgang til spillet.
                                Alternativet er, at han træner det han synes er sjovt, uden skelen til holdets kompetencer/spillestil.

                                Vedr. målsætningen, så ja - sæt nu en målsætning og stræb efter den. Alt andet er ikke ambitiøst.
                                Altså hvis vi var blevet gode til alt det, eller noget af det, som TB tidligere har prædiket, så kunne jeg forstå det betryggende i det, men det er vi jo ikke rigtig... og der går vel også max. til Januar, så har han fået nye åbenbaringer... Måske derfor vi ikke på nogen områder har et holdbart fundament...
                                Det lyder fornuftigt ja, men det har det jo gjort før, hvor vi feks. efterfølgende overhovedet ikke har været i form da halvsæsonen gik i gang, og dét er da ikke særligt betryggende...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X