Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sparetider i OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Øhhh. Er det et svar til mit indlæg?
    Mon ikke det er til Bettet i #159, hvor han kalder Tåhylers indlæg vås...?

    Mvh

    MaxHH

    Comment


      nogen der ved præcis hvor stort underskudet er?

      - jeg læste det på bold.dk i går til ca 26 mill nu faldt jeg så over fyens hvor de siger 41....pænt stor forskel

      Comment


        http://www.ose.dk/presse-19950/opbak...-resultat.aspx

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          nogen der ved præcis hvor stort underskudet er?

          - jeg læste det på bold.dk i går til ca 26 mill nu faldt jeg så over fyens hvor de siger 41....pænt stor forskel
          25,7

          Comment


            Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
            Mon ikke det er til Bettet i #159, hvor han kalder Tåhylers indlæg vås...?

            Mvh

            MaxHH
            jo det må det være.
            Tak

            Comment


              Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
              Mon ikke det er til Bettet i #159, hvor han kalder Tåhylers indlæg vås...?

              Mvh

              MaxHH
              Korrekt. Har stadig problemer med dette forum. Men lærer det vel. Er i øvrigt tilfreds med flere ting her, dog ikke at det er så svært at læse en lang kamptråd kronologisk. Noget jeg har nydt hvis jeg ikke har kunnet se kampen på stadion eller tv.
              Last edited by Tåhyler; 01-04-2014, 14:28.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Lindberg Se indlæg
                Hvis vi havde fået en 3. plads, så havde det vel ikke lukket hullet på 25,7 mil. kr.? Der må være andre problemer, end bare dårlige placeringer.

                Hvordan blev regneskabet fra OB udelukkende og koncernens ikke OB-relaterede aktiviteter? Findes de tal offentliggjort nogle steder?
                2 sæsoner hvor vi rager rundt under midten koster dyrt i " mistede" TV-penge . Der udbetales præmiepenge 3 gange på en sæson , efter 11. , 22. og 33. spillerunde , hvis ledelsen blåøjet havde regnet med et topplacering hvergang og budgeteret med det giver det hurtigt et minus på 5-7 mill pr sæson.

                Vi har nu gennem 2 sæsoner set eftervirkningerne af en enormt ringe ledelse .
                Fejlkøb , forkerte valg af direktører og trænere har i den grad kostet .
                Der er ikke siden Kim B indkøbt en eneste spiller vi kan tjene en slat penge på .
                Vi har handlet med hovedet under armen og hentet spillere af navn fremfor gavn .

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                  2 sæsoner hvor vi rager rundt under midten koster dyrt i " mistede" TV-penge . Der udbetales præmiepenge 3 gange på en sæson , efter 11. , 22. og 33. spillerunde , hvis ledelsen blåøjet havde regnet med et topplacering hvergang og budgeteret med det giver det hurtigt et minus på 5-7 mill pr sæson.

                  Vi har nu gennem 2 sæsoner set eftervirkningerne af en enormt ringe ledelse .
                  Fejlkøb , forkerte valg af direktører og trænere har i den grad kostet .
                  Der er ikke siden Kim B indkøbt en eneste spiller vi kan tjene en slat penge på .
                  Vi har handlet med hovedet under armen og hentet spillere af navn fremfor gavn .
                  Traoré?

                  Edit: Næ, du har ret. Han blev hentet under Brink.
                  "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                  Kluden Krew - O'ense Internationals

                  Comment


                    i 2012 hed de 3 placeringsbonusser:

                    9, 10, og en 6 plads... som gav 1.7 - 1.3 - 3.2 - samlet 6.2 mio. kr...

                    -

                    I 2013 hed den:

                    5, 10 og en 6 plads... som gav 3.9 - 1.3 - 3.2 - samlet 8.4 mio. kr...

                    -

                    Hvis vi så kigger på de sidste 2 sæsoner med sølv... her skal det bemærkes at det var under den gamle TV-aftale, hvor placeringsbonussen blev udbetalt én gang, efter 17. runde... samt at det ikke var nær så god en aftale for klubberne, som den nuværende er det... (Den første sæson med sølv, er jeg ikke sikker på hvad aftale det var)

                    Tredje sølvmedalje: Der lå vi nummer 2 efter 17. runde... som gav 11.5 mio...

                    Året før var vi nr. 1 efter 17. runde, som gav 15 mio...

                    -

                    Så selv med en bedre aftale, er vi altså bombet tilbage med et to-cifret million beløb... Så er der også de manglende indtægter fra Europa, hvor EL året før gav 7.5 mio + 1.5 i TV penge...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                      2 sæsoner hvor vi rager rundt under midten koster dyrt i " mistede" TV-penge . Der udbetales præmiepenge 3 gange på en sæson , efter 11. , 22. og 33. spillerunde , hvis ledelsen blåøjet havde regnet med et topplacering hvergang og budgeteret med det giver det hurtigt et minus på 5-7 mill pr sæson.

                      Vi har nu gennem 2 sæsoner set eftervirkningerne af en enormt ringe ledelse .
                      Fejlkøb , forkerte valg af direktører og trænere har i den grad kostet .
                      Der er ikke siden Kim B indkøbt en eneste spiller vi kan tjene en slat penge på .
                      Vi har handlet med hovedet under armen og hentet spillere af navn fremfor gavn .
                      Azer, Emil, Diarra..?
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Hvad med Tore? Blev han ikke hentet efter Brink? Selvom jeg også mener det var en fejl at afskibe ham.

                        Og Ari og Spelmann kan man vel sagtens nå at tjene på endnu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Azer, Emil, Diarra..?
                          tja bobobobob; emil ja - der er så lige den der irreterende klausul. Diarra - han har bestemt løftet sig og hvem ved - men lige pt tvivler jeg på du vil kunne få mange basseøre for ham.
                          - Og Azer, ja han har sgu imponeret mig - men over hvad 4-5 kampe med vekslende spilletid, syntes det er alt for tidligt at vurdere

                          n'koum derimod - der har OB en guldkalv luntende rundt ;)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Azer, Emil, Diarra..?
                            Azer er endnu for tidlig at vurdere , så han kan trækkes over på en måske salgsbar spiller.
                            Emil har en klausul på 7,5 mill , deraf skal Lyngby have en slat , samt fradraget at Emil´s sign on fee så er der ikke meget fortjeneste tilbage ift potentialet.

                            Diarra , arrghhh vel .. så skal han godt nok udvikle sig eksplosivt.

                            Comment


                              Hverken Ari eller Spellmann har evner som gør dem attraktive de er begge gode superligaspillere men heller ikke mere end det , selvfølgelig kan de sælges for mere end vi gav eftersom de var gratis , men kan ikke se for mig at de kan gøre sig i udlandet , så dermed skulle et salg være til en anden dansk klub hvor jeg ikke ser hverken BIF eller FCK vil kunne bruge dem eller til Sverige/Norge hvilket traditionelt ikke indbringer betydelige beløb.
                              Last edited by Slambert; 02-04-2014, 17:31.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Hvad med Tore? Blev han ikke hentet efter Brink? Selvom jeg også mener det var en fejl at afskibe ham.

                                Og Ari og Spelmann kan man vel sagtens nå at tjene på endnu.
                                Tore blev hentet af TC men ham tjente vi ikke penge på , det rendte lige rundt . Enig i at det var en fejl at sælge.

                                Comment

                                Working...
                                X