Spillede U 15 og U 19 samme tid og i nærheden af hinanden?
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fanscenen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Så længe de(n) skyldige ikke er blevet fundet, kan pågældende jo roligt komme anstigende igen næste gang og råbe et eller andet idioti der igen trækker overskrifter. Jeg kan ikke fortænke nogle i, hvis de vælger at bruge tid og kræfter på noget andet, hvis den indsats der ligges for dagen alligevel ender med at tiltrække tosser der ødelægger det.
Jeg tror langt de færreste af de her mennesker er racister, men at de dels gør det for at få lidt status i en gruppe eller gør det som et oprør mod den politiske korrekthed, fordi de kommer fra et miljø hvor det at sige neger bare er noget man gør.
jeg tror sådan nogle sager her er med til at få ryddet ud i det, så vi kan få fokus på at skabe stemning og vildskab på tribunerne. Grænserne synes jeg faktisk ikke er så svære at finde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Nu var jeg ikke med den gruppe der mødte op for at skabe stemning til u19 holdet, så jeg kan naturligvis ikke udtale mig på deres vegne. Men som sagen er blevet fremstillet i medierne og på de sociale netværk etc. er de fans som stablede et fedt initiativ på benene for at give talenterne en god oplevelse, i den grad blevet sat i bås som racister. Selv nu hvor OB har afsluttet sin undersøgelse og meldt ud, lyder overskrifterne i medierne at "OB bekræfter racistiske tilråb til ungdomskamp" etc. Det er ikke et særligt fedt prædikat, og jeg kan godt forstå hvis man mister noget gejst og lyst til at gentage lignende initiativer, også selvom man ved med sig selv at man udelukkende har bidraget med god positiv stemning.
Comment
-
Apropos noget helt andet, så nævnte Simon Voetmann i SFÅ at der er snak om, at der bliver produceret et banner tilsvarende det vi havde i pokalfinalen i 2007 med ordlyden "I disse farver har vi vundet større steder" - Nogen der ved, om det bliver til noget? Kunne være et mega fedt take på hele det Miraklet i Madrid-tribute vi kører i år, inkl. at vi spiller i gul/sorte trøjer i Parken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Ja, men den specifikke sag er glemt om 14 dage, og så klæber prædikatet til os som ob-fans indtil vi får ryddet ud i det.
Jeg skriver at jeg ikke kan fortænke de fans, der bruger en eftermiddag på at give u19 holdet en god oplevelse, hvis de mister motivationen til at gentage lignende initiativer, når det eneste de får ud af det er at blive sat i bås med, lad os da bare kalde det hyggeracister.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægHvis du har fulgt med i debatten på Twitter, mckellberg, så postulerer nogle, at det ville blive for dyrt, uden klubbens hjælp. Så det er spændende at se, hvad det bliver til. Og tak for at flytte tråden væk fra den åndssvage racisme-sag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæghttps://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tag...ende-ytringer/
Så AGFs træner kommer med beskyldninger, dem kan OB ikke finde, men de kan så finde tilråb mod deres andet uhold der var i Ådalen den dsg ? Og det undskylder de for. Jeg hørte intet. Men fair hvis det er sket. Skal man self undskylde. Men desværre at selvom de anklager u 19 træneren kom med ikke kan bevises mod sine spillere. Er vi fans tabere ligemeget hvad desværre
Godt arbejde af OB, det må jeg sige ... det er set før at klubber dækker over sig selv!Last edited by Entusiastens; 29-11-2019, 15:05.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg Syntes det er en anelse forvirrende hvor og til hvilket hold tilråbene har foregået ligesom det er uklart hvordan man har fundet frem til at der har været tilråb, som tilsyneladende ingen omkring de pågældende tåber har hørt. Og så er det stadig uklart hvilke tilråb der har været.Last edited by Entusiastens; 29-11-2019, 15:06.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
Så der VAR noget om det, måske var det en anden gang smart ikke at melde så aggressivt ud fra fans og bare undersøge sagen.
Godt arbejde af OB, det må jeg sige ... det er set før at klubber dækker over sig selv!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlægHvis du har fulgt med i debatten på Twitter, mckellberg, så postulerer nogle, at det ville blive for dyrt, uden klubbens hjælp. Så det er spændende at se, hvad det bliver til. Og tak for at flytte tråden væk fra den åndssvage racisme-sag.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Altså, hvis jeg skal skære det helt forskåret, så har vi udfordringer med “racisme” til fodboldkampe i Danmark og også i Odense. Langt det meste er “hyggeracisme” med folk der synger sange, som de til enhver tid vil påstå ikke er racistiske, og enkeltpersoner, der udnytter muligheden ved andre tilråb til lige at snige lidt abelyde med ud eller lignende.
Jeg tror langt de færreste af de her mennesker er racister, men at de dels gør det for at få lidt status i en gruppe eller gør det som et oprør mod den politiske korrekthed, fordi de kommer fra et miljø hvor det at sige neger bare er noget man gør.
jeg tror sådan nogle sager her er med til at få ryddet ud i det, så vi kan få fokus på at skabe stemning og vildskab på tribunerne. Grænserne synes jeg faktisk ikke er så svære at finde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
Men vi kan jo så bekræfte at de anklager u 19 træneren. Kom med er falske.
At nogle få idioter så har sagt nogle ting til u 15 spillerne da de gik forbi. Det hører ingen steder hjemme. Og det er forkert gjort.
Ja jeg forstår simpelthen ikke samhængen
Comment
Comment