Så Striwernes nye formand har været OB-"fan" i hele 5 år efter hun tidligere har været "fan" med et andet hold?
Lige mine tanker hendes søn spiller u8 eller u9 i OB og som jeg forstod det i søndags så er hun begyndt at komme på stadion da han startede der.
Der havde det vist været et drømmescenarie hvis man havde kunne samle de forskellige kompetencer. Den nye formands kompetencer inden for regnskab og daglig drift af en forening. Og den gamle formands kendskab og passion for fanmiljøet og ikke mindst hendes arbejde på tværs af fangrupperne
I know. Men hun virker virkelig god i rollen bedømt på det interview. Så er måden at være blevet fan på måske mindre vigtig ift den supervigtige position. Styr på sagerne og bevidsthed om hvad der er kerneydelse, og samtidig ambitiøs
Jeg kan ikke tage det seriøst Hvad når hendes søn begynder et synes petanque er fedt? Eller at Vejle også er ret nuttede?
I know. Men hun virker virkelig god i rollen bedømt på det interview. Så er måden at være blevet fan på måske mindre vigtig ift den supervigtige position. Styr på sagerne og bevidsthed om hvad der er kerneydelse, og samtidig ambitiøs
OB's fanklub, De Stribede, har været igennem en turbulent periode, hvor hele bestyrelsen er blevet skiftet ud. Vi har snakket med den nye formand om nogle af de problemer og udfordringer, de står overfor nu.
OB's fanklub, De Stribede, har været igennem en turbulent periode, hvor hele bestyrelsen er blevet skiftet ud. Vi har snakket med den nye formand om nogle af de problemer og udfordringer, de står overfor nu.
Mødte hende Line igår inde i klubhuset hvor jeg lige stak hovedet ind. En ganske fornuftig dame med hovedet skruet godt på. Og denne artikel bekræfter mig kun i at første indskydelse var rigtig.
Det er et ret betændt emne, men Line klarer det rigtig godt. Hun virker meget velformulerende og med gode hensigter. Stor respekt for det. Samtidig er hele artiklen også lavet med respekt og indsigt af jer. Bravo!
Leave a comment: