Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Fanscenen

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg

Jeg deltager. Er bare en lille undren fra en, der ikke lige står midt i kernen.

Generelt er det med sange svært. Vi har i mine øjne også nogle sange der ville være meget federe, hvis folk lærte dem. Synes alle os der ikke lige er med i den inderste kerne, virkelig skal være bedre til at støtte op. Jeg har bare et indtryk af sangene lidt dør i det tempo de kører i nu. Hvert fald omkring jeg står, der giver folk lidt op, og så breder det sig bare negativt. Men de må heller ikke gå for hurtigt sangene, det er jeg godt klar over.

lad os håbe tribunen kan udvikle sig nok til, at lidt sværere sange også kan få en god volume, og man så samtidig kan få fuld smæk på de helt simple.
    Jeg står nogenlunde tæt på kernen men du skal ikke mange mtr væk før at det dør ud -der er stadigt for mange som har mere travlt med at snik snak og snaps end at deltage - desværre og har altså oplevet at ved at rykken capo tårnet længere ned -da mister man alt for mange på den anden side af midtergangen - bare til info

Leave a comment:

• Odense5000
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Deltager I selv eller holder I jer på afstand ???
    Jeg deltager. Er bare en lille undren fra en, der ikke lige står midt i kernen.

Generelt er det med sange svært. Vi har i mine øjne også nogle sange der ville være meget federe, hvis folk lærte dem. Synes alle os der ikke lige er med i den inderste kerne, virkelig skal være bedre til at støtte op. Jeg har bare et indtryk af sangene lidt dør i det tempo de kører i nu. Hvert fald omkring jeg står, der giver folk lidt op, og så breder det sig bare negativt. Men de må heller ikke gå for hurtigt sangene, det er jeg godt klar over.

lad os håbe tribunen kan udvikle sig nok til, at lidt sværere sange også kan få en god volume, og man så samtidig kan få fuld smæk på de helt simple.

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Jeg gør. Hvad med dig?
    Naturligvis

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg

Jeg gør. Hvad med dig?

Leave a comment:

• jesper hansen ud
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg

Ja og så de mumle sange. Man burde snart skrive nogle nye og mere livlige.

Evt finde inspiration på nettet fra udlandet.

Leave a comment:

• Kielberg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

Enig, tænkte præcis det samme sidste hjemmekamp
    Ja og så de mumle sange. Man burde snart skrive nogle nye og mere livlige.

Evt finde inspiration på nettet fra udlandet.

Leave a comment:

• Jeppetoje
    replied
    Oprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
    Ved ikke om man kan få svar på
    dette, men har en lille undren.

Sangene virker til at være blevet skruet langt ned i tempo. Kan godt se ideen med, at de ikke må løbe løbsk, men synes efterhånden de er skruet søvndyssende langt ned i tempo. I nogle af sange er der så lang pause, at folk nærmest ikke ved hvornår man skal falde ind igen.

Ved ikke om nogen fra den aktive kerne læser med her, og om det overhovedet er et “problem” i deres verden.

Håber hvert fald det ses som konstruktiv kritik, for har sgu den dybeste respekt for de gutter.
    Enig, tænkte præcis det samme sidste hjemmekamp

Leave a comment:

• Odense5000
    replied
    Ved ikke om man kan få svar på
    dette, men har en lille undren.

Sangene virker til at være blevet skruet langt ned i tempo. Kan godt se ideen med, at de ikke må løbe løbsk, men synes efterhånden de er skruet søvndyssende langt ned i tempo. I nogle af sange er der så lang pause, at folk nærmest ikke ved hvornår man skal falde ind igen.

Ved ikke om nogen fra den aktive kerne læser med her, og om det overhovedet er et “problem” i deres verden.

Håber hvert fald det ses som konstruktiv kritik, for har sgu den dybeste respekt for de gutter.
    Last edited by Odense5000; 02-12-2025, 18:48.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Der er fanmarch den 23. Mai fra Flakhaven!

https://www.facebook.com/share/p/1BgxcZmVv9/

Leave a comment:

• Prins Henrik
    replied
    Hvad var budskabet med dagens tifo?

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Blok B lancerer nyt initiativ for unge fans: "Odins sønner"
    https://www.facebook.com/photo.php?f...3789368&type=3

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Mere end 9800 tilskuer/kamp i denne sæson. Der er stort fremskridt og vi allerede næsten ramte målsætning for 2026.
    Godt interview med Jack Jørgensen:
    https://obstruktion.dk/jack-joergens...-denne-saeson/

Leave a comment:

• Fdml
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Så Striwernes nye formand har været OB-"fan" i hele 5 år efter hun tidligere har været "fan" med et andet hold?
    Lige mine tanker hendes søn spiller u8 eller u9 i OB og som jeg forstod det i søndags så er hun begyndt at komme på stadion da han startede der.

Der havde det vist været et drømmescenarie hvis man havde kunne samle de forskellige kompetencer. Den nye formands kompetencer inden for regnskab og daglig drift af en forening. Og den gamle formands kendskab og passion for fanmiljøet og ikke mindst hendes arbejde på tværs af fangrupperne

Leave a comment:

• Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men i det mindste stiller hun op … det lader det til at der er rigtig mange der ikke gør ..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Leander Se indlæg

Jeg kan ikke tage det seriøst Hvad når hendes søn begynder et synes petanque er fedt? Eller at Vejle også er ret nuttede?
    Men i det mindste stiller hun op … det lader det til at der er rigtig mange der ikke gør ..

Leave a comment:

Working...
X