Oprindeligt indsendt af sjn
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fanscenen
Collapse
X
-
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
-
Oprindeligt indsendt af Lærlingen Se indlæg
Forskel på hvad? Om folkedomstolen dømmer en civil- eller straffesag? Eller på antisemitisme og racisme?
Hvis det er det første, der spørges om, må mit svar være lige så indlysende som en bordbøn i et bibelbælte. Kun personer med juridisk forstand bør dømme folk. Det andet hedder fordomme.
Er det derimod det andet, er semitterne - altså jøderne - ikke én overordnet race, men derimod et mangfoldigt miks af flere forskellige racer og nationaliteter. Derfor er antisemitisme ikke lig med racisme. Selvom begge dele er lige gruopvækkende, og i fodboldmæssig sammenhæng, decideret infantile.
Comment
-
https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/ob-tag...ende-ytringer/
Så AGFs træner kommer med beskyldninger, dem kan OB ikke finde, men de kan så finde tilråb mod deres andet uhold der var i Ådalen den dsg ? Og det undskylder de for. Jeg hørte intet. Men fair hvis det er sket. Skal man self undskylde. Men desværre at selvom de anklager u 19 træneren kom med ikke kan bevises mod sine spillere. Er vi fans tabere ligemeget hvad desværre
Comment
-
Træls at der er to idioter der skænder et ellers stærkt initiativ med sine dumheder. Og træls at det ikke er lykkedes at identificere dem. Jeg finder det dog også træls at der ikke meldes ud hvad disse racistiske over- og undertoner er, for nu kan man side tilbage og spekulere over om det "bare" drejer sig om "kom så de hvii" tilråb på et tidspunkt hvor en farvet spiller tilfældigvis havde bolden (en sådan episode synes jeg personligt klart man kan diskutere alvoren af), eller om der har været tale om alvorlige racistiske ytringer.
Desuden er jeg forvirret over artiklen, var de to tilråb i forbindelse men en u19 kamp eller en u15 kamp?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægEn helt igennem fair og logisk måde at løse den konflikt på. At fans af OB bliver betragtet som racistiske i folkedomstolen er så desværre en mulighed. Jeg tænker dog den sag er glemt inden jul.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlægTræls at der er to idioter der skænder et ellers stærkt initiativ med sine dumheder. Og træls at det ikke er lykkedes at identificere dem. Jeg finder det dog også træls at der ikke meldes ud hvad disse racistiske over- og undertoner er, for nu kan man side tilbage og spekulere over om det "bare" drejer sig om "kom så de hvii" tilråb på et tidspunkt hvor en farvet spiller tilfældigvis havde bolden (en sådan episode synes jeg personligt klart man kan diskutere alvoren af), eller om der har været tale om alvorlige racistiske ytringer.
Desuden er jeg forvirret over artiklen, var de to tilråb i forbindelse men en u19 kamp eller en u15 kamp?
Men U19 trænerens beskylder kan ikke bevises. = Nu det så åbenbart er sagt nogle få ord efter U15 spillerne gør bare at AGFs U19 træner ikke vil undskylde for sine beskyldninger.
Racisme skal helt klart fjernes fra fodbold.
Men som sagt vi taber i denne sag ligemeget hvad, fordi familien Danmark kun havde U19 trænerens beretninger. Og familien Danmark har dømt os alle til racister. Og ved der såsom sagt er nogle få idioter der har ytret sig efter u 15 spillerne. Gør jo at AGF føler de stadig har ret i anklagen . Selvom den var myntet U19 kampen
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg er heller ikke nervøs for at den sag kommer til at klæbe til klubben. Jeg er mere nervøs for at fans af klubben mister lysten til at møde op med sang og stemning til en u kamp, og det synes jeg vil være ærgerligt, men forståeligt.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Jeg Syntes det er en anelse forvirrende hvor og til hvilket hold tilråbene har foregået ligesom det er uklart hvordan man har fundet frem til at der har været tilråb, som tilsyneladende ingen omkring de pågældende tåber har hørt. Og så er det stadig uklart hvilke tilråb der har været.
At nogle få idioter så har sagt nogle ting til u 15 spillerne da de gik forbi. Det hører ingen steder hjemme. Og det er forkert gjort.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæghttps://m.fyens.dk/artikel/ob-bekr%C...er-ungdomskamp lam artikel af Fyens
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Jeg er heller ikke nervøs for at den sag kommer til at klæbe til klubben. Jeg er mere nervøs for at fans af klubben mister lysten til at møde op med sang og stemning til en u kamp, og det synes jeg vil være ærgerligt, men forståeligt.
1. lad være med at råb noget racistisk. Heller ikke fordi man synes det er sjovt
2. brug tiden på at skabe stemning
Jeg kan ikke se hvorfor nogen, der ikke har gjort noget forkert ikke skulle ville skabe stemning fremover. Kun i det tilfælde hvor der er racistiske tilråb, som bør være det (og som har haft betydning for en del stemningsskifte) der kan få nogen til at overveje om de gider skabe stemning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Det forstår jeg intet af. I virkeligheden er den her sag ufattelig simpel.
1. lad være med at råb noget racistisk. Heller ikke fordi man synes det er sjovt
Jeg kan ikke se hvorfor nogen, der ikke har gjort noget forkert ikke skulle ville skabe stemning fremover. Kun i det tilfælde hvor der er racistiske tilråb, som bør være det (og som har haft betydning for en del stemningsskifte) der kan få nogen til at overveje om de gider skabe stemning.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
Det forstår jeg intet af. I virkeligheden er den her sag ufattelig simpel.
Comment
Comment