Oprindeligt indsendt af Odense5000
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Fanscenen
Collapse
X
-
Jeg deltager. Er bare en lille undren fra en, der ikke lige står midt i kernen.Oprindeligt indsendt af jesper hansen ud Se indlæg
Deltager I selv eller holder I jer på afstand ???
Generelt er det med sange svært. Vi har i mine øjne også nogle sange der ville være meget federe, hvis folk lærte dem. Synes alle os der ikke lige er med i den inderste kerne, virkelig skal være bedre til at støtte op. Jeg har bare et indtryk af sangene lidt dør i det tempo de kører i nu. Hvert fald omkring jeg står, der giver folk lidt op, og så breder det sig bare negativt. Men de må heller ikke gå for hurtigt sangene, det er jeg godt klar over.
lad os håbe tribunen kan udvikle sig nok til, at lidt sværere sange også kan få en god volume, og man så samtidig kan få fuld smæk på de helt simple.
Comment
-
Jeg står nogenlunde tæt på kernen men du skal ikke mange mtr væk før at det dør ud -der er stadigt for mange som har mere travlt med at snik snak og snaps end at deltage - desværre og har altså oplevet at ved at rykken capo tårnet længere ned -da mister man alt for mange på den anden side af midtergangen - bare til infoOprindeligt indsendt af Odense5000 Se indlæg
Jeg deltager. Er bare en lille undren fra en, der ikke lige står midt i kernen.
Generelt er det med sange svært. Vi har i mine øjne også nogle sange der ville være meget federe, hvis folk lærte dem. Synes alle os der ikke lige er med i den inderste kerne, virkelig skal være bedre til at støtte op. Jeg har bare et indtryk af sangene lidt dør i det tempo de kører i nu. Hvert fald omkring jeg står, der giver folk lidt op, og så breder det sig bare negativt. Men de må heller ikke gå for hurtigt sangene, det er jeg godt klar over.
lad os håbe tribunen kan udvikle sig nok til, at lidt sværere sange også kan få en god volume, og man så samtidig kan få fuld smæk på de helt simple.
Comment
Comment